Lijkt hij op Etsu?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ik forever alone zou blijven. Maar nu ben ik dan een jongen tegengekomen die mij echt leuk vindt en een relatie met me wil.
Zo zie je maar hoe het kan lopen.
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ik forever alone zou blijven. Maar nu ben ik dan een jongen tegengekomen die mij echt leuk vindt en een relatie met me wil.
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:56 schreef Micson het volgende:
Nachtbussen en stamkroegen, klinkt alsof je in een dorp woont. Iedereen weer dat er geen geen lekkere wijven in een dorp wonen, alleen maar shagrokende primitievelingen met hoepeloorringen en tatoeages.
Ga in een stad wonen en je zult verdrinken in een zee van blinkende clitorissen.
Natuurlijk niet, in een dorp is er überhaupt geen OV meer na 23:00 en heb je misschien 1 kroeg zitten die waarschijnlijk nog Amstel schenkt ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:56 schreef Micson het volgende:
Nachtbussen en stamkroegen, klinkt alsof je in een dorp woont. Iedereen weet dat er geen geen lekkere wijven in een dorp wonen, alleen maar shagrokende primitievelingen met hoepeloorringen en tatoeages.
Ga in een stad wonen en je zult verdrinken in een zee van blinkende clitorissen.
Als je nou iemand vindt die er hetzelfde over denkt kan het misschien toch nog gezellig worden.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Aan TS: je kunt ook (en soms vooral) heel eenzaam zijn met zijn tweeën.
Alleen hoeft niet eenzaam te zijn.
En eenzaam hoeft niet alleen te zijn.
Je bent een man dus is het voor jou makkelijker om je sexuele behoeftes te kopen.
Zelf ben ik een vrouw en ik geniet elke dag van mijn vrijheid. Met niemand rekening hoeven houden, gaan en staan waar ik wil, ik ga naar bed en sta op wanneer ik wil, eet en drink wat ik wil en wanneer ik het wil.
Wil je op vakantie? Ga je op vakantie!
Kom je om half vijf thuis? Niemand die je aan je kop zeurt: waar was je en waar bleef je nou?
Alleen zijn is helemaal niet erg, vooral niet als je bedenkt dat mensen in een relatie vaak eenzamer zijn dan de alleenstaanden.
Nou begin daar maar mee want voor minder dan een gouden S6 edge krijg je geens een pussy te ruiken vrindquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:07 schreef Gary_Oak het volgende:
Terechte klacht.Wil ook weer beginnen met daten, maar vind een datingsite te ver gaan.
Daarnaast denk ik dat daar nou niet de meest gewillige dames rondlopen.
En ik heb een paupertelefoon waar geen Tinder op kan.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou begin daar maar mee want voor minder dan een gouden S6 edge krijg je geens een pussy te ruiken vrind
Zelfs deze mongool heeft ooit een date gefixed met Tinder... En als ik het kan dan moet de rest het zeker weten kunnen! (en was echt een mooi meisje!).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel eens gehad en buiten dat dat niet echt succesvol was en het meer voor de lol is kost het tegenwoordig geld meen ik.
Hoe weet jij nou hoe ik uitzie?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee zeg.
Die van mij is veel lekkerder.
Nee, heb je niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou gezien. Ik ken jou al sinds PUB, weet je nog?
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Aan TS: je kunt ook (en soms vooral) heel eenzaam zijn met zijn tweeën.
Alleen hoeft niet eenzaam te zijn.
En eenzaam hoeft niet alleen te zijn.
Je bent een man dus is het voor jou makkelijker om je sexuele behoeftes te kopen.
Zelf ben ik een vrouw en ik geniet elke dag van mijn vrijheid. Met niemand rekening hoeven houden, gaan en staan waar ik wil, ik ga naar bed en sta op wanneer ik wil, eet en drink wat ik wil en wanneer ik het wil.
Wil je op vakantie? Ga je op vakantie!
Kom je om half vijf thuis? Niemand die je aan je kop zeurt: waar was je en waar bleef je nou?
Alleen zijn is helemaal niet erg, vooral niet als je bedenkt dat mensen in een relatie vaak eenzamer zijn dan de alleenstaanden.
Remqo?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Jammer dat je het vergeten bent. Ik heb wel foto's gezien van jou met dat ene Chinese meisje. En ik heb je op tiny chat gezien. Maar toen had ik mijn cam niet aan dus toen had je misschien niet door dat ik je zag.quote:
Chinese meisje? Ik ken geen Chinese meisjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer dat je het vergeten bent. Ik heb wel foto's gezien van jou met dat ene Chinese meisje. En ik heb je op tiny chat gezien. Maar toen had ik mijn cam niet aan dus toen had je misschien niet door dat ik je zag.
Dat vind ik knap. Ze zat altijd in de PUB SC en was vaak bij je enzo. Jullie deden veel dingen samen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Chinese meisje? Ik ken geen Chinese meisjes.
Oke jongenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat vind ik knap. Ze zat altijd in de PUB SC en was vaak bij je enzo. Jullie deden veel dingen samen.
Maarja, doe dan maar alsof je van niks weet. Ik weet hoe jij eruit ziet en ik ben nu klaar met het discussiëren met jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |