Nee, anders had ik niet 20 pandapunten maar 0.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij laat je nemen in de copie ruimte? Geil!!
Wel eens gehad en buiten dat dat niet echt succesvol was en het meer voor de lol is kost het tegenwoordig geld meen ik.quote:
Alleen als je een ouwe lul bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel eens gehad en buiten dat dat niet echt succesvol was en het meer voor de lol is kost het tegenwoordig geld meen ik.
Wel herkenbaarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, zou je denken, alleen sinds ik werk gedraag ik me als 50-jarige vrees ik
Ja, dus de pandapunten zijn van 20 naar 22 gegaan. Er zijn tijden gewerst dat ik 2 veel vond. Geteld in weken.quote:
Retorische vragen niet herkennenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:44 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Elektricien
[..]
Vuilnisman
[..]
Vakkenvuller
[..]
Brandweermannen
[..]
Boer
----
Hoop u van dienst te zijn geweest gr. gr.
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:59 schreef Geerd het volgende:
Je hebt fok toch? En er is bier meer heb je niet nodig man!!
Motivationele quote ditquote:Op zondag 17 mei 2015 11:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ik forever alone zou blijven. Maar nu ben ik dan een jongen tegengekomen die mij echt leuk vindt en een relatie met me wil.
Zo zie je maar hoe het kan lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |