Eey Napolees, waarom zijn Italiaanse vrouwen bijna allemaal knap?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:22 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon die lelijke nederlandse snollen negeren.
Waardeloze wezens zonder stijl, ze kunnen niet eens op hakken lopenLaat staan koken
Verder zijn het varkens die scheten laten en boeren waar je bij staat
quote:
quote:Wat zijn Pandapunten?
Pandapunten geven aan hoelang iemand geen seks heeft gehad. De waarde van een Pandapunt is afhankelijk van de status van de persoon in kwestie. Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.
Elektricienquote:Op zondag 22 maart 2015 14:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wie regelt dat er electriciteit uit je stopkontakten komt?
Vuilnismanquote:Wie zorgt dat je vuilnis wordt opgehaald?
Vakkenvullerquote:Wie zorgt dat supermarkten worden aangevuld?
Brandweermannenquote:Wie blussen er branden?
Boerquote:Wie zorgt voor landbouw?
Laten we dat eens niet doenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:14 schreef pokkerdepok het volgende:
ga dan op een gezellige sportvereniging ipv sportschool.
een sport met veel vrouwen.
cameratje in de kleedkamer plaatsen en klaar.
Klopt, maar in een club heb je het ook gezellig als je geen vrouwen versiert en naar de hoeren gaan is wel heel wanhopig dus dat doe ik neit.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:51 schreef Internepper het volgende:
[..]
naar een club of de hoeren gaan kost ook geld
Welnee, m'n huidige sportschool is prima en heeft leuke groepslessen.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dan zonder dat camera stukje, is wel een goed idee.
nou succes ermee danquote:Op zondag 22 maart 2015 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, maar in een club heb je het ook gezellig als je geen vrouwen versiert en naar de hoeren gaan is wel heel wanhopig dus dat doe ik neit.
Ik meen ooit in een niet nader te noemen WGR-topic gelezen te hebben dat jij het kantoorsletje was.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens ben ik geen arbeider die dingen met z'n handen doet zoals hiervoor beschreven, maar ik ben boekhouder. Dus wellicht was loonslaaf een betere omschrijving van mijn leven.
Ik prefereer toch loonslaafquote:Op zondag 22 maart 2015 23:38 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik meen ooit in een niet nader te noemen WGR-topic gelezen te hebben dat jij het kantoorsletje was.
doe dan daar een vrouw vindenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Welnee, m'n huidige sportschool is prima en heeft leuke groepslessen.
Alleen op Bodypump-les zijn soms leuke vrouwen, maar verder valt het vies tegen.quote:
wil je wel een vrouw? je conclusie was dat je forever alone bent.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alleen op Bodypump-les zijn soms leuke vrouwen, maar verder valt het vies tegen.
En los daarvan, ik kom om te sporten en niet om een vrouw te versieren. Ben dus eigenlijk ook altijd volledig op dat sporten gefocust.
Ik stel het tijdens het sporten niet echt op prijs aangesproken te worden door random personen, dus ik verwacht dat anderen dat ook niet willen.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:00 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wil je wel een vrouw? je conclusie was dat je forever alone bent.
als je het wilt, is het geen klacht.
als je het niet wilt, moet je zoeken. dan zeg je dus niet; ik kom om te sporten en niet om een vrouw te versieren.
1+1=2.
wel eens oogcontact met iemand? daar begint het natuurlijk mee. en als je iemand vaker ziet, zeg je gewoon hallo met een glimlach.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik stel het tijdens het sporten niet echt op prijs aangesproken te worden door random personen, dus ik verwacht dat anderen dat ook niet willen.
Ik ken alleen niemand met een roze auto vrees ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:10 schreef Drowzz het volgende:
Ik denk dat er meer geshowt moet worden met de roze auto
Jij laat je nemen in de copie ruimte? Geil!!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik prefereer toch loonslaaf
Al is kantoorsletje ook wel een goede omschrijving op zich vrees ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |