Neen, dat kijk ik nooit.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Studio Powned gezien? Walgelijk die linkse rijkeluiszoontjes.![]()
Ej, wat is deze dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:18 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben supermoe, anders had ik wel even ingebeld. Maar ik denk dat ik zo naar mijn nest ga.
Ik had het de eerste keer gezien en toen was het barslecht. Maar vrijdag zag ik het weer en toen deden ze het wel goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, dat kijk ik nooit.
Heb ik wat gemist?
Denken doen we hier niet, we gaan naar bed, of we bellen inquote:Op zondag 22 maart 2015 01:18 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben supermoe, anders had ik wel even ingebeld. Maar ik denk dat ik zo naar mijn nest ga.
Hmm, misschien maar even terug kijken dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had het de eerste keer gezien en toen was het barslecht. Maar vrijdag zag ik het weer en toen deden ze het wel goed.
Ik bel volgend weekend wel in of zo, bierkoerier alles. Ik heb nu niet zoveel te vertellen.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denken doen we hier niet, we gaan naar bed, of we bellen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |