Geen idee. Daar gaat zij niet over.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:44 schreef youranargist het volgende:
[..]
Vind Izzy73 ook dat het hier niet thuishoord?
Wellich moet je je eens in Natuurkunde verdiepen ipv alleen maar "moeilijke woorden" achter elkaar te plaatsen die je niet begrijptquote:Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef youranargist het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen Drone.
Van wie denk je dat ze de technieken omtrent het beïnvloeden van het weer middels gesuperponeerde golfvormen uitgezonden via elke transmissie (je telefoontje b.v.) zender welke golven gereflecteerd worden door de metalen troep die ze nu dus ook boven jou hoofd aan het uitsmeren zijn FOUT gejat hebben?
wat bedoel je met Tribelwars?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Post dat maar hier:
BNW / Chemtrails #7: Geen discussie mogelijk
en...ben jij het Tribalwars?
Misschien moet jij wat rustiger typen en bijvoorbeeld een spellingcontrole laten meedraaien.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht moet je je eens in Natuurkunde verdiepen ipv alleen maar "moeilijke woorden" achter elkaar te plaatsen die je niet begrijpt
We zullen zien, voor mij ben je voorlopig de zoveelste paranoide schreeuwlelijk zonder inhoud.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef youranargist het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat rustiger typen en bijvoorbeeld een spellingcontrole laten meedraaien.
Ik begrijp meer dan jij voor mogelijk houd.
p.s.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef youranargist het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat rustiger typen en bijvoorbeeld een spellingcontrole laten meedraaien.
meer inhoud volgt: vooral op Yourantichrist.comquote:Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We zullen zien, voor mij ben je voorlopig de zoveelste paranoide schreeuwlelijk zonder inhoud.
nee hoor ik ben Yourantichrist.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tribalwars is een user die hier 'vroeger' vaak postte en die had het altijd over chemtrails.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef youranargist het volgende:
Goeie, Maar ik ben ook wat taal betreft anarchistisch!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met vriendelijke groet,
Uw taalnazi van dienst.
ik heb het boek ALTERNATE CURRENTS of High potential and high frequency van Tesla net gescand en wil het hier wel plaatsen echter ik kan zelf (nog) niet mijn website updaten.quote:
Ik bedoel pdfquote:Op zondag 22 maart 2015 16:11 schreef youranargist het volgende:
[..]
ik heb het boek ALTERNATE CURRENTS of High potential and high frequency van Tesla net gescand en wil het hier wel plaatsen echter ik kan zelf (nog) niet mijn website updaten.
Wellicht weet jij een manier om het hier op te krijgen zonder dat het eerst op mijn site staat.
Het is een jpg van 40Mb
Lijkt mij een goede aanvulling op het topic
ik weet niet hoelang dit topic open blijft maar ik heb net de jongen die mijn site doet gebeld en als het goed is komt het morgenavond op mijn site en dan kan ik een link plaatsen.quote:
Dan wachten we dat af. Hartstikke goedquote:Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef youranargist het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang dit topic open blijft maar ik heb net de jongen die mijn site doet gebeld en als het goed is komt het morgenavond op mijn site en dan kan ik een link plaatsen.
Oh dat zou cool zijn! Krijg je geen problemen ivm. copyrights van dat boek, enzoiets?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef youranargist het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang dit topic open blijft maar ik heb net de jongen die mijn site doet gebeld en als het goed is komt het morgenavond op mijn site en dan kan ik een link plaatsen.
Niks houdt je tegen om er een te bestellen, sterker nog als je er vandaag eentje besteld heb je hem dinsdag binnen.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef youranargist het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen Drone.
Van wie denk je dat ze de technieken omtrent het beïnvloeden van het weer middels gesuperponeerde golfvormen uitgezonden via elke transmissie (je telefoontje b.v.) zender welke golven gereflecteerd worden door de metalen troep die ze nu dus ook boven jou hoofd aan het uitsmeren zijn FOUT gejat hebben?
ik heb nog geen geld en mijn broer komt net langs dus ik reageer pas weer als hij gaatquote:Op zondag 22 maart 2015 16:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Niks houdt je tegen om er een te bestellen, sterker nog als je er vandaag eentje besteld heb je hem dinsdag binnen.
Je was toch anarchist? Jat er een hur hurquote:Op zondag 22 maart 2015 16:58 schreef youranargist het volgende:
[..]
ik heb nog geen geld en mijn broer komt net langs dus ik reageer pas weer als hij gaat
Nou nou, breng die jongen nou niet op het slechte pad Erasmoquote:Op zondag 22 maart 2015 17:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je was toch anarchist? Jat er een hur hur
Maar zelfs als je uitkering alweer verbrast is, knoop een telefoon aan een weerballon en je kunt gaan.
Oké, ik ben benieuwd. Leg uit hoe dit met tesla (quote:Op maandag 23 maart 2015 02:11 schreef youranargist het volgende:
Ik wil voor ik ga slapen toch nog een stelling deponeren welke (zal later blijken) geheel on topic is:
De 3e Wereld oorlog is in de 1e wereldoorlog begonnen...
Tesla Heeft de radiografie uitgevonden!quote:Op maandag 23 maart 2015 02:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Oké, ik ben benieuwd. Leg uit hoe dit met tesla () te maken heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |