abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150877474
Hai, ik heb na wat e-mail afwijzingen besloten wat directer te solliciteren. Nu twijfel ik tussen bellen naar verschillende winkels of er gewoon binnenlopen (ik ben student). Wat raden jullie aan?

En, zo binnenlopen, naar wie vraag je dan, en aan wie vraag je het?

Thanks.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_150877491
Binnenlopen, face2face ^O^ Stuk directer en persoonlijker.
pi_150877512
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hai, ik heb na wat e-mail afwijzingen besloten wat directer te solliciteren. Nu twijfel ik tussen bellen naar verschillende winkels of er gewoon binnenlopen (ik ben student). Wat raden jullie aan?

En, zo binnenlopen, naar wie vraag je dan, en aan wie vraag je het?

Thanks.
Als je naar bedrijven gaat bellen zullen ze toch zeggen dat je jouw cv en motivatiebrief via de email moet sturen.

Wanneer je binnen loopt bij winkels, vragen naar de manager en zeggen dat je een vacature op hun website gezien hebt.
pi_150877520
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Binnenlopen, face2face ^O^ Stuk directer en persoonlijker.
Maar wat zeg je dan, en naar wie moet je dan gaan? Want als ik naar een 18-jarige verkoper ga, ja die weet dan ook niet wat ie moet, haha. Ik denk de filiaalmanager ofzo?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_150877545
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:09 schreef RBWO het volgende:

[..]

Als je naar bedrijven gaat bellen zullen ze toch zeggen dat je jouw cv en motivatiebrief via de email moet sturen.

Wanneer je binnen loopt bij winkels, vragen naar de manager en zeggen dat je een vacature op hun website gezien hebt.
Da´s het probleem ook een beetje, ik heb geen vacatures gezien daar bij hun. Ik had ergens gelezen dat je gewoon moet binnenlopen, ook als je weet dat ze geen vacatures hebben voor die functie. Of is de kans dat je dan nog wat kan krijgen echt 0?
-Don Draper
pi_150877585
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:11 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Da´s het probleem ook een beetje, ik heb geen vacatures gezien daar bij hun. Ik had ergens gelezen dat je gewoon moet binnenlopen, ook als je weet dat ze geen vacatures hebben voor die functie. Of is de kans dat je dan nog wat kan krijgen echt 0?
Ligt eraan. Als het een bijbaantje is staat het niet altijd op de website. Wanneer je voor fulltime wilt solliciteren staat het er bijna altijd wel.

Gewoon eerst even op internet zoeken of ze mensen zoeken. Als je dat niet kan vinden gewoon naar binnen lopen(alleen bij winkels) , vragen naar de manager en uitleggen dat je opzoek bent naar een baan en of zij iets hebben (of op korte termijn krijgen).

Echt bedrijven binnenlopen is naar mijn mening zonde van je tijd, vaak staat het op hun website en die willen altijd dat je jouw motivatiebrief en cv opstuurt via email.
pi_150877757
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:09 schreef RBWO het volgende:

[..]

quote:
11s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:09 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Maar wat zeg je dan, en naar wie moet je dan gaan? Want als ik naar een 18-jarige verkoper ga, ja die weet dan ook niet wat ie moet, haha. Ik denk de filiaalmanager ofzo?
Dit.
pi_150877797
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:14 schreef RBWO het volgende:

[..]

Ligt eraan. Als het een bijbaantje is staat het niet altijd op de website. Wanneer je voor fulltime wilt solliciteren staat het er bijna altijd wel.

Gewoon eerst even op internet zoeken of ze mensen zoeken. Als je dat niet kan vinden gewoon naar binnen lopen(alleen bij winkels) , vragen naar de manager en uitleggen dat je opzoek bent naar een baan en of zij iets hebben (of op korte termijn krijgen).

Echt bedrijven binnenlopen is naar mijn mening zonde van je tijd, vaak staat het op hun website en die willen altijd dat je jouw motivatiebrief en cv opstuurt via email.
Ah oke, duidelijk. Bedankt voor de hulp, heel nuttig! ^O^
-Don Draper
  zaterdag 21 maart 2015 @ 11:24:44 #9
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_150877808
Als je aantrekkelijk bent: f2f. Anders telefoon.
pi_150877852
Als je binnen loopt, neem dan in ieder geval een mooie variant van je cv mee die je kan achterlaten. De manager of wat dan ook is niet altijd aanwezig en kan er dan later naar kijken.

Wij bewaren ze, en als we een maand later iemand zoeken (komt voor!) dan bellen we je gewoon of je nog interesse hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_150882267
Binnenlopen. Via de telefoon wijzen wij iedereen af.
Protège moi de mes désirs.
pi_150893630
Ik kon na een telefoontje de volgende morgen even langs.
Na 10 minuten stond ik weer buiten met een contract.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:28:09 #13
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_150893797
binnenlopen
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_150900136
Binnenlopen idd.
Zat een beetje met hetzelfde probleem tot vrijdag had ik een afspraak gemaakt via de mail paar dagen van te voren. En vrijdagmiddag stond ik f2f tegenover de chef en de manager.
Maandag proefdag draaien en dan hopen op een vijfdaagse werkweek van 09-17. En ja ik ben ook nog jong (20)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')