Als je naar bedrijven gaat bellen zullen ze toch zeggen dat je jouw cv en motivatiebrief via de email moet sturen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hai, ik heb na wat e-mail afwijzingen besloten wat directer te solliciteren. Nu twijfel ik tussen bellen naar verschillende winkels of er gewoon binnenlopen (ik ben student). Wat raden jullie aan?
En, zo binnenlopen, naar wie vraag je dan, en aan wie vraag je het?
Thanks.
Maar wat zeg je dan, en naar wie moet je dan gaan? Want als ik naar een 18-jarige verkoper ga, ja die weet dan ook niet wat ie moet, haha. Ik denk de filiaalmanager ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Binnenlopen, face2faceStuk directer en persoonlijker.
Da´s het probleem ook een beetje, ik heb geen vacatures gezien daar bij hun. Ik had ergens gelezen dat je gewoon moet binnenlopen, ook als je weet dat ze geen vacatures hebben voor die functie. Of is de kans dat je dan nog wat kan krijgen echt 0?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:09 schreef RBWO het volgende:
[..]
Als je naar bedrijven gaat bellen zullen ze toch zeggen dat je jouw cv en motivatiebrief via de email moet sturen.
Wanneer je binnen loopt bij winkels, vragen naar de manager en zeggen dat je een vacature op hun website gezien hebt.
Ligt eraan. Als het een bijbaantje is staat het niet altijd op de website. Wanneer je voor fulltime wilt solliciteren staat het er bijna altijd wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Da´s het probleem ook een beetje, ik heb geen vacatures gezien daar bij hun. Ik had ergens gelezen dat je gewoon moet binnenlopen, ook als je weet dat ze geen vacatures hebben voor die functie. Of is de kans dat je dan nog wat kan krijgen echt 0?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:09 schreef RBWO het volgende:
[..]
Wanneer je binnen loopt bij winkels, vragen naar de manager en zeggen dat je een vacature op hun website gezien hebt.
Dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Maar wat zeg je dan, en naar wie moet je dan gaan? Want als ik naar een 18-jarige verkoper ga, ja die weet dan ook niet wat ie moet, haha. Ik denk de filiaalmanager ofzo?
Ah oke, duidelijk. Bedankt voor de hulp, heel nuttig!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:14 schreef RBWO het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als het een bijbaantje is staat het niet altijd op de website. Wanneer je voor fulltime wilt solliciteren staat het er bijna altijd wel.
Gewoon eerst even op internet zoeken of ze mensen zoeken. Als je dat niet kan vinden gewoon naar binnen lopen(alleen bij winkels) , vragen naar de manager en uitleggen dat je opzoek bent naar een baan en of zij iets hebben (of op korte termijn krijgen).
Echt bedrijven binnenlopen is naar mijn mening zonde van je tijd, vaak staat het op hun website en die willen altijd dat je jouw motivatiebrief en cv opstuurt via email.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |