abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2015 @ 08:19:08 #1
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_150875703
[TK]Yamaha RD350 F2 km-stand 27666 vrpr 2250

Bouwjaar, of tenminste datum eerste toelating 06-06-1987.
Dit betekent oldtimer :P

Ik rij er echt nooit meer mee, en vorig jaar heeft hij een keer het daglicht gezien, dus het wordt tijd dat dit retro-scheurijzer een nieuwe baas gaat krijgen waar er hopenlijk wel mee gereden gaat worden.
Ik heb er zelf misschien 1500km mee gereden.

Voor diegenen die dit type motor niet kent....
Laat je niet misleiden door z'n cilinderinhoud, 350cc tweetakt tweecilinder is te vergelijken met een 750cc viertakt wegracer.
Het leuke is alleen dat hij een stuk lichter is en daardoor veel wendbaarder.

Voor het mooie moet ik hem eigenlijk nog een keertje echt helemaal goed schoonmaken, maar zelfs daarvoor heb ik gewoon geen tijd. (zie het zwarte achterwiel wat eigenlijk rood behoort te zijn ;) )

Zitten een aantal nieuwe onderdelen op tw:
-OEM luchtfilter
-oliekeerring uitgaande as
-nieuwe versnellingsbak olie

Heb nog een revisiesetje liggen voor beide carburateurs.
Indien gewenst wil ik die in goed overleg monteren.

Verder bevindt de motor zich nog redelijk in originele staat, met hier en daar wat lichte schoonheidsfoutjes, maarja ... 28 jaar oud.
OEM gereedschapsetje in de kont is nog compleet en aanwezig.

Indien de vraagprijs behaald wordt of heel erg dicht daarbij heb ik ook nog stalen remleidingen liggen die er dan gratis bij mogen. Tevens diverse werkplaats onderhoudsboeken en een aantal OEM onderdelen in verpakking en een aantal gereedschapjes ontbreken niet, hiervoor geldt hetzelfde als de rvs remleidingen.

De foto's

Verdere vragen of iets dergelijks? Vraag!
Speak only if it improves upon the silence....
pi_150875947
Het blok alleen al is 1500 euro waard.. Dezelfe blokken zitten ook in de yamaha banshee quads.

Ik denk dat je veel te laag zit met je vraag prijs.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:24:18 #3
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_150880614
Hehe een kenner :P
Ja klopt ja is hetzelfde blok.
Mega leuk om mee te spelen en supersnel om mee te rijden je weet echt niet wat er gebeurd als je het gas open gooit.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:44:58 #4
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_150892381
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:24 schreef BYM het volgende:
Hehe een kenner :P
Ja klopt ja is hetzelfde blok.
Mega leuk om mee te spelen en supersnel om mee te rijden je weet echt niet wat er gebeurd als je het gas open gooit.
whaha lol
  Forum Admin zondag 22 maart 2015 @ 03:56:30 #5
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_150903176
tweetakt _O_

de yamaha tzr tweetakts waren net zo bruut en bizar snel. Gaaf apparaat, veel succes met de verkoop.

Als je een beetje kan sturen en rijden rijdt je de gemiddelde bosmongool op z'n 600cc eruit. Niet omdat dat zulke slechte motoren zijn, maar omdat dit echt hele rappe fietsen zijn in de handen van de juiste persoon. (en op eerstgenoemde toch vaak muppets rijden :P)

Ik weet nog goed de eerste keer dat ik een tzr 250 goed doortrok naar de top. Dat was gewoon eng, en dat voor een 250cc.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:00:36 #6
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_151010134
Ja een hele leuke fiets ... niet echt voor de beginnende motorrijder nee :P

Betreft de prijs ... die mag dan ogenschijnlijk laag zijn, maar er is dan ook bijna geen vraag naar deze motoren .... en ik verkoop hem liever met verlies dan dat ik twee jaar moet wachten voor hij weg is ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 15:10:15 #7
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_151295918
Ferkogd ......
pi_151354482
ok
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')