abonnement Unibet Coolblue
pi_150884712
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:23 schreef mschol het volgende:

[..]

UV mappen?
Texturen. Het is op zich wel vrij lastig maar als ik zijn mesh (gebouw) zie is 't wel te doen. Veel rechthoekig. Het kutte van UV mappen is dat je veel tijd kwijt bent met het precies neerzetten van alle delen, en het uitknippen van de verschillende onderdelen. Het is niet zoals met world editors dat je gewoon een muur selecteert en een texture kiest. Helaas...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150884748


Niet het mooiste, maar goed. Tweede stad.

Zodra ik -flink?- wat budget heb, wil ik een betere stroom voorziening maken. Zodat ze niet verspreid staan. :') Even iets voor inrichten oid.
pi_150884768
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Texturen. Het is op zich wel vrij lastig maar als ik zijn mesh (gebouw) zie is 't wel te doen. Veel rechthoekig. Het kutte van UV mappen is dat je veel tijd kwijt bent met het precies neerzetten van alle delen, en het uitknippen van de verschillende onderdelen. Het is niet zoals met world editors dat je gewoon een muur selecteert en een texture kiest. Helaas...
Ik heb dus totaal geen idee hoe het moet. Heb wel een geinig model van de Montevideo, met textures, maar weet niet hoe ik die textures fatsoenlijk kan mappen :')
Gewoon een fbx bestand van 3dwarehouse trouwens, wou het testen maar gaf het al snel op.
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 16:38:23 #179
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150884850
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:34 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]

Niet het mooiste, maar goed. Tweede stad.

Zodra ik -flink?- wat budget heb, wil ik een betere stroom voorziening maken. Zodat ze niet verspreid staan. :') Even iets voor inrichten oid.
Ik zoek gewoon de plek op waar het het hardst waait en flikker alle dingen op een hoop, doet niks af aan de energieproductie als ze mekaar in de weg staan :P

Toch? :@
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_150884951
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zoek gewoon de plek op waar het het hardst waait en flikker alle dingen op een hoop, doet niks af aan de energieproductie als ze mekaar in de weg staan :P

Toch? :@
Ja. Maar meestal stap ik zo snel mogelijk over naar windmolens op het water.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150884955
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik heb dus totaal geen idee hoe het moet. Heb wel een geinig model van de Montevideo, met textures, maar weet niet hoe ik die textures fatsoenlijk kan mappen :')
Gewoon een fbx bestand van 3dwarehouse trouwens, wou het testen maar gaf het al snel op.
Probleem is dus dat je moet kijken waar je dezelfde textures kunt gebruiken en die delen dan over elkaar leggen, dat kost veel tijd. Ik kan de Kuip als newbie wel in 3-4 dagen modelen maar texturen kost me nog wel een paar dagen extra.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150884958
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zoek gewoon de plek op waar het het hardst waait en flikker alle dingen op een hoop, doet niks af aan de energieproductie als ze mekaar in de weg staan :P

Toch? :@
Zorg ervoor dat er weinig bomen in de buurt staan. Door mijn bebossingsdrift leverden ze individueel 2MW minder :')
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 16:45:38 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150885069
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:41 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja. Maar meestal stap ik zo snel mogelijk over naar windmolens op het water.
Ik ook, maar zit op een map waar die krengen hooguit 11MW produceren, da's de moeite niet.

Gelukkig is mijn stad nu zo groot dat ik een nuclear powerplant neer heb kunnen zetten :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_150885072
Nog eentje van Kuip-project:

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 16:46:47 #185
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_150885104
Zo lijkt het al heel wat:


Maar eigenlijk heb ik nog maar een klein stukje vol gebouwd:
So we just called him Fred
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 16:50:13 #186
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150885181
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef FredvZ het volgende:
Zo lijkt het al heel wat:
[ afbeelding ]

Maar eigenlijk heb ik nog maar een klein stukje vol gebouwd:
[ afbeelding ]
Ziet er echt heel tof uit met die brede boulevards _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Official ESF Kreviewer zaterdag 21 maart 2015 @ 17:01:42 #187
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150885503
Hij doet het weer! Schaduwen uit en alles op medium. Draait als een zonnetje op mn ouwe kaart.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 17:01:47 #188
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_150885507
als je in je stad alles op 0% belasting doet, willen mensen dan meer in je stad wonen?
pi_150885921
Waarom kom ik nu pas achter die road upgrade tool :')
pi_150885968
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zoek gewoon de plek op waar het het hardst waait en flikker alle dingen op een hoop, doet niks af aan de energieproductie als ze mekaar in de weg staan :P

Toch? :@
Klopt, alleen ik wil zo snel mogelijk over naar de windmolens op het water. Alleen plek het dichtste in de buurt levert maar 7MW op atm. :P
  zaterdag 21 maart 2015 @ 17:22:59 #191
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150886192
HOPPATEE!

*O*

De Fok! berichten worden binnen geslurpt!



edit: oke zit bugje in met die onderste titel, moet niet worden afgesneden omdat kort
pi_150886300
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:21 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]

Langzaam wordt het wat drukker. Het helpt dan ook wel als je een niet alleen een ingang naar je kantorenwijk maakt, maar ook uit een uitgang :@
hoe heb je die ruimte tussen die wegen gevuld? gewoon voetpaden?

en ik zag in een andere screenshot dat je 2 extra knopjes had "Collide" en "pillars"?
pi_150886323
Ik heb hem nu ook binnen! *O*
pi_150886334
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:27 schreef Qunix het volgende:
Ik heb hem nu ook binnen! *O*
^O^
pi_150886646


Zit alleen even met die kruising. Alle vrachtwagens slaan daar linksaf (van hun point of view) om naar de industry te gaan.
pi_150886836
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:45 schreef Zocalo het volgende:
Fuck :')

Ik dacht even leuk een nieuwe wijk aan de overkant van de rivier te bouwen.
Nu staat er door de helft van mijn stad een file, van de afrit tot over de brug naar de grote rotonde.
Maar eens goed kijken hoe ik dit probleempje ga oplossen :') :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vraagt om veel meer bruggen. :)
  zaterdag 21 maart 2015 @ 17:50:22 #197
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150886899
En #nu nl er ook bij.

pi_150886900
Mijn huidige stad:





Het gaat heel langzaam door de hard mod in combinatie met de proper hardness mod, bij proper hardness moeten de bewoners wealth verzamelen door op het werk te komen, als dat niet lukt dan gaat hun wealth achteruit.
pi_150886941
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BarryOSeven het volgende:
En #nu nl er ook bij.

[ afbeelding ]
Doet mij denken aan Nederlandse radio zenders in Euro Truck Simulator.
pi_150887152


Problem solved, nu nog even heavy traffic bannen zodat ze de goeie highway exit nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')