Hoezo. Ik vind je verhaal geforceerd over komen. Was de vorige keer beter. Mag ik dat niet zeggen zonder dat de maatschappij ten onder gaat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Is dit de nieuwe trend? De maatschappij gaat ten onder.
Doelde niet op jou.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Hoezo. Ik vind je verhaal geforceerd over komen. Was de vorige keer beter. Mag ik dat niet zeggen zonder dat de maatschappij ten onder gaat?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:46 schreef Crip het volgende:
Heb eigenlijk helemaal niets gelezen maar goed.
quote:
quote:
quote:
sterfquote:
Naar de kapper geweest? Aan je UI te zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:02 schreef chroestjov het volgende:
Wijdt de volgende episode maar aan de teloorgang van KLB, de vrije val is ingezet terwijl de parachute is wegbezuinigd.
Je hebt de andere gemist, denk ik, die was een paar weken terug. Daarvoor stamt inderdaad al van ver vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een haaktopic, dat is alweer eventjes geleden.
Nee, het gebeurde in een vlaag van hervormingsgezindheid.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Naar de kapper geweest? Aan je UI te zien.
Ik krijg hier meer een verstandsverbijstering van...quote:Op zondag 22 maart 2015 02:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, het gebeurde in een vlaag van hervormingsgezindheid.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |