Ik heb weleens van horen zeggen, dat het in gay-bars iets anders gaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je raakt vanzelf met iemand in gesprek, vooral als het bier rijkelijk vloeit.
Dankje. Ik heb gevraagd aan de serveerster en die hadden ze niet alleen bij de bezette tafels. Ze heeft mij net paar krantjes en een paar leesmappen gegeven. Ben nu aan de halve liter!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je raakt vanzelf met iemand in gesprek, vooral als het bier rijkelijk vloeit.
Ik zit in een eetcafe...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Vraag André Hazes aan met 'Eenzame Kerst'.
Ik zie hier geen dj / jukebox... De serveerster zette net kaarsje bij me op tafel en heb nootjes gekregenquote:
Je kunt een lief gedicht voor de serveerster schrijven. Gratis tip van mij. Kost niks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:27 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ik zie hier geen dj / jukebox... De serveerster zette net kaarsje bij me op tafel en heb nootjes gekregen
Als je André Hazes aanvraagt snap ik wel waarom je kerst altijd eenzaam en alleen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Vraag André Hazes aan met 'Eenzame Kerst'.
Is standaard. Altijd André Hazes aanvragen. Goed voor de sfeer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je André Hazes aanvraagt snap ik wel waarom je kerst altijd eenzaam en alleen is.
Nee, ik ga het met je niet meer over muziek hebben vanaf nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is standaard. Altijd André Hazes aanvragen. Goed voor de sfeer.
Ik zit alleen aan een tafel in een matig gevuld eetcafé.....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:28 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Zit je nu alleen, of is het druk?
Wat is deze.
Kun je ons een stukje uit de krant voorlezen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef Tomansss het volgende:
[ link | afbeelding ]
image upload with preview
Top man, interessant! Vertel me meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef Tomansss het volgende:
Ik zal zo een update sturen! Ga nog een halve liter halen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |