Ja want jij bent zo perfectquote:Op zondag 22 maart 2015 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht. Vind haar ook niet echt lekker tbh, Gewoon standaard blond boerenmeisje. Haar gezicht heeft iets raars.
klacht: geen pics in dat 2006 topic die nog ergens online zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:53 schreef yosander het volgende:
Terechte klacht. Lekker mokkel, meer niet.
Zie ook mijn topic uit 2006 over haar: KLB / Chantal janzen :(
Waartegen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Zowel haar karakter als haar uiterlijk bevallen mij goed, ik vind haar leuk!![]()
Iemand als Wendy van Dijk of Tooske daartegen
Bedankt!quote:
Nee nee, met alle respect, dat is niet waar. Prive is ze net zo leuk, maar kan ze wel stevig uit de hoek komen. Leuk toch. En als ze tijdens een productie merkt dat mensen het niet zo nauw nemen, wordt er wat van gezegd. En wijvenintriges worden niet getolereerd. Vrouw naar mijn hart.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat lijkt me nu zo'n dametje dat van afstand een heel leuk en knap meisje is om te zien, maar in haar directe omgeving een ontiegelijke darm is met ongekend diva-gedrag.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:54 schreef sr.Chief het volgende:
Neppe vrouw, overgoten met arrogantie. Terechte klacht.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Een klacht over Chantal Janzen? Dat kan niet waar zijn. Dat is gewoon een hartstikke leuk en knap mens.
Ze hoort waarschijnlijk al haar hele leven dat ze zo mooi en leuk is en zo.quote:Op zondag 1 november 2015 00:16 schreef BlueJeans het volgende:
Terechte klacht, op de een of andere manier kan ik haar ook niet uitstaan. Zo heeft iets arrogants over zich heen ofzeu.
Dit dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:47 schreef Pharkus het volgende:
De enige klacht is dat ze hier niet logeert.
Met een kort pittig kapsel wordt iedere 10 een 6,5quote:Op zondag 1 november 2015 02:09 schreef perezoso het volgende:
[ afbeelding ]
Vind 'r echt niet echt knap, een 6,5 krijgt ze van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |