Ahjoh gewoon een bietje velgen, auto's en brommers handelenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef DonJames het volgende:
De woonwagen zelf is niet zo duur, maar de witmarmeren vloer, de gouden kranen en de swarovski-engeltjes maken het duur.
Je vergeet de marmeren pilaren met bloempottenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef DonJames het volgende:
De woonwagen zelf is niet zo duur, maar de witmarmeren vloer, de gouden kranen en de swarovski-engeltjes maken het duur.
Zeg maar gerust alle. Dit is zelfs zo opgenomen in het kadaster.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef Dingflofbips het volgende:
Volgens mij hebben de meeste gemeentes bepaalde gebieden bestemd voor woonwagens.
Nee man, dat arme ezeltje trekt die wagen nooit meer uit dat gatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:54 schreef zalkc het volgende:
Als de bouwkavel groot genoeg is kun je het als tijdelijke woning neerzetten en alvast een gat graven voor de fundering van het te bouwen huis. Anders word het erg lastig om het te plaatsen wat betreft regelgeving
Dan mag je zo'n soort van woning nog steeds niet zomaar op een bouwkavel zetten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:30 schreef stefan-s het volgende:
Voor alle lolbroekenwat maakt het nu uit of je in een woonwagen, of veel te duur huis of flatje woont. Iedereen zijn voorkeur toch? Ik zal het zeker niet erg vinden in een woonwagen te wonen die dingen doen tegenwoordig niets onder voor een stenen huis.
Het is ook geen "wagen" of caravan meer. Een woonwagen is een huis met daaronder wielen, de meeste (woonwagens) zoals de witte hebben geen wielen meer en heten tegenwoordig ook verplaatsbare woningen.
Wat ik erg interessant vindt is waarom zal je wel een houten woning mogen zetten en geen (woonwagen).
Als we bijvoorbeeld kijken naar een wmo woning die dingen kan je doorgaans zelf vergunningsvrij achter je normale huis zetten dit zijn omgebouwde units of zeecontainers.
Volgens mij is hierboven daar al e.e.a. over gezegd, qua bestemmingsplan, standplaatsen voor woonwagens en gemeentelijk beleid.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:44 schreef stefan-s het volgende:
Ok, duidelijk.
Wat is hiervoor de reden? Ik probeer een beetje info in te winnen....
Alsof ie daar ooit om heeft gevraagd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:51 schreef xzaz het volgende:
Ik zal het niet doen; er heerst bij veel gemeenten (al dan niet terecht) een uitsterfbeleid op woonwagengebieden.
Verandert niks aan het principe, hooguit de constructie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:18 schreef stefan-s het volgende:
Oke, bedankt allemaal.
Het uitsterfbeleid is volgensmij al weer van de baan. Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit in strijd was met de Europese rechten van de mens, dit is ook voor de europese raad geweest.
Die was niet bindend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:18 schreef stefan-s het volgende:
Oke, bedankt allemaal.
Het uitsterfbeleid is volgensmij al weer van de baan. Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit in strijd was met de Europese rechten van de mens, dit is ook voor de europese raad geweest.
Ja, het kansloos om een stuk grond / kavel te kopen en daarop een woonwagen neer te zetten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Alsof ie daar ooit om heeft gevraagd.
als woonwagenbewoner dien je toch normaal wel met een stuk of 100 500¤ biljetten in je achterzak rond te lopenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik weet niet of je het zelf betaalt of zou willen financieren middels een hypotheek, maar dat laatste wordt erg lastig.
Maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen bovenstaande (dat huismodel) en zeg een prefab catalogus woning? Wat maakt dat de één wel kan en de ander niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is hierboven daar al e.e.a. over gezegd, qua bestemmingsplan, standplaatsen voor woonwagens en gemeentelijk beleid.
Ik kan het je niet vertellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen bovenstaande (dat huismodel) en zeg een prefab catalogus woning? Wat maakt dat de één wel kan en de ander niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |