Ja, dat is ook erg leuk.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:00 schreef Atifa het volgende:
Gaaf, toch?
Jullie zullen het vast wel ergens hebben geschreven al, maar i kan het zo 123 niet meer vinden, maar wanneer jullie open gaan, op welke dagen zal dat zijn?
Kiek aan! Dat gaat de boel opfrissen straks zeg!quote:Op maandag 30 maart 2015 13:38 schreef Isegrim het volgende:
Schilder is bezig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zowel de wanden als de kozijnen eenvoudig wit. De vloer wordt lichtgrijs.
De wand die zich na het binnenkomen aan je linkerhand bevindt. Voorin de zaak dus, direct zichtbaar door het raam.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:21 schreef Elleska het volgende:
kijk nou, het begint ineens op een winkel te lijken ipv een uitgewoonde koffieshop.
op welke wand komst straks de muurschildering?
Nou, hij is vanmorgen begonnen en je ziet dat hij al aardig op weg is.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Kiek aan! Dat gaat de boel opfrissen straks zeg!![]()
Hoe lang zal de schilder ermee bezig zijn?
Bejaard-blauwquote:Op maandag 30 maart 2015 18:49 schreef Peter het volgende:
Ik mis nog een foto van de felblauwe voorkant
De bus staat er nog steeds pal voor, zie foto. Schilder is immers bij ons aan de slag.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:49 schreef Peter het volgende:
Ik mis nog een foto van de felblauwe voorkant
Ben je gek geworden? Dat moet blijven. Altijd! Dat draagt juist bij aan de vraag.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan dat weekbericht-gedoe ook wel afschaffen.
Was ook een grapje hoor!quote:Op maandag 30 maart 2015 20:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ben je gek geworden? Dat moet blijven. Altijd! Dat draagt juist bij aan de vraag.
Hij heeft een speciale primer gebruikt. Vandaag is de laatste laag aangebracht en het ziet er superstrak uit.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft hij een voorstrijkmiddel gebruikt? De verf lijkt nogal het gipsplaat in te worden gezogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |