Als dat het enige is, zou ik het niet doenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:44 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, het logo valt vrijwel helemaal weg.
Geen proefdruk gehad?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:04 schreef Isegrim het volgende:
De waardebonnen voor de crowdfunding zijn veel te donker uitgevallen, we moeten nieuwe bestellen.Drukker vindt dat het niet aan hen ligt, wij denken daar toch een beetje anders over, het lijkt alsof de transparantie volledig is weggevallen. Kostte wel 75 euro ofzo.
Waarom denkt de drukken dat het niet aan jou ligt? Geen proefdruk bekeken?/opgestuurd gekregen?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:04 schreef Isegrim het volgende:
De waardebonnen voor de crowdfunding zijn veel te donker uitgevallen, we moeten nieuwe bestellen.Drukker vindt dat het niet aan hen ligt, wij denken daar toch een beetje anders over, het lijkt alsof de transparantie volledig is weggevallen. Kostte wel 75 euro ofzo.
Zijn de visitekaartjes en de stempelkaart van ander papiersoort (afwerking)? Daar kan heel veel kleurverschil door ontstaan, zelfs als je dezelfde PMS kleuren op mat en glanzende gecoat papier laat drukken is het een wereld van verschil.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Nee, geen proefdruk. Maar onze visitekaartjes zijn met bijna dezelfde foto en die zijn prima...
Ik denk dat dat het is inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zijn de visitekaartjes en de stempelkaart van ander papiersoort (afwerking)? Daar kan heel veel kleurverschil door ontstaan, zelfs als je dezelfde PMS kleuren op mat en glanzende gecoat papier laat drukken is het een wereld van verschil.
Balen hoor!
Voor mijn werk deed ik altijd zaken met een vormgevingsbureau die contacten met de drukker onderhield. Vormgevingsbureau wezen wel op dat soort dingen. Is ook wel eens wat mis gegaan, maar dan lag dat toch aan het vormgevingsbureau die daar geen rekening mee had gehouden en dus probleem voor het bureau.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is inderdaad.Maar ja, mag je van zo'n toko niet verwachten dat ze melden dat een foto eigenlijk te donker is voor papiersoort X?
We hebben er 1000, was ook voor gewoon gebruik. En mensen willen dat ook cadeau doen enzo dus ik denk toch dat we nieuwe moeten maken...quote:Op zondag 29 maart 2015 11:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als dat het enige is, zou ik het niet doenJammer, maar helaas. Misschien op de achterkant zelf nog even met jullie stempel het logo erop zetten?
Is goed, wil je ff mailen via het contactformulier? Dan kan ik het niet vergeten.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:10 schreef pl4kkie het volgende:
Isegrim, kunnen we volgende week weer brood bestellen met noten en rozijnen?
Ga ik doenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is goed, wil je ff mailen via het contactformulier? Dan kan ik het niet vergeten.
Wij eten het zelf ook vooral in het weekend. Doordeweeks eet ik meestal crackers.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik kocht altijd desembrood in een bakkerij vlakbij waar jullie winkel is/komt. Dat brood is echt totaal niet te vergelijken met jullie brood. Toch prefereer ik jullie brood, hoewel ik niet heel vaak behoefte heb aan desembrood. Vind het echt iets voor het weekend of speciale gelegenheden.
Het zit op de kruising van de Admiraal de Ruyterstraat en de Frans Jonkerstraat geloof ik. Lijkt me inderdaad interessant voor jullie om te testen. Het is een stuk minder zwaar vond ik. Ook heb ik nooit extra ingredienten erbij gekozen, zoals noten of rozijnen bij jullie.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij eten het zelf ook vooral in het weekend. Doordeweeks eet ik meestal crackers.LHO neemt het wel regelmatig mee naar zijn werk.
DM/PM waar je het andere brood kocht? Ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig naar.Kan ik het zelf ook even testen.
Ah, duidelijk. Meestal haal ik mijn doordeweekse brood bij van der Breggen. Het is gewoon opmerkelijk hoeveel verschil er in de kwaliteit en smaak van brood kan zitten.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:34 schreef Isegrim het volgende:
Dan weet ik het al. Die bakken het niet zelf.Is gewoon fabrieksbrood. Al eens wezen testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |