Vast wel!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou je bara's ook met desem kunnen maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je had willen komen logeren: dat kan even niet!
LHO en ik hebben net in één keer lopend 90kg meel naar huis gebracht vanaf het pand.Ik twee turkenkarretjes met elk 25kg, LHO met 5kg in de rugzak, 10kg in de buddy seat, 5kg in het voorvak en 20kg op de buddy seat.
Nu zere armen.
Ja, maar die sturen lastiger.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:52 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt er ook hele hippe, maar die zijn wel veel duurder. Die met drie wielen aan elke kant zijn handig, kun je ermee traplopen.
Ik zie anders vaker oma'tjes en Surinaamse vrouwen ermee lopen eigenlijk. Maar zal eens beter oplettenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:06 schreef Isegrim het volgende:
Ja zo noem ik ze altijd. De meeste mensen weten direct wat je bedoelt omdat elke zichzelf respecterende Turkse huisvrouw ze heeft.
Dat is een offroad-exemplaar!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:39 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
En er dan een poppenhoofdje bovenuit laten steken......
Wat denk je dat die wieltjes gaan doen als je meer dan twee kg er in hebt zitten en je een steentje raakt of een drempeltje moet pakken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |