Iwan ff bellen en zeggen dat je via mij komt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:01 schreef minilot het volgende:
Ooo! Nu wil ik ook een gietvloer in mijn keuken! Mooi zeg!
Ik zal jullie zeker noemen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Iwan ff bellen en zeggen dat je via mij komt.
vraag uit (persoonlijke) interesse, want wil ooit wel een gietvloer. Wat kost da per m2?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:36 schreef Isegrim het volgende:
Hij was sowieso (veel!) goedkoper dan een andere partij die we hadden benaderd en hij werkt supernetjes.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Update mailtje gehad![]()
Zijn er nu veel extra aanmeldingen geweest voor de nieuwsbrief?
In dit geval zo'n 65 euro maar er was véél egaline nodig.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef komrad het volgende:
[..]
vraag uit (persoonlijke) interesse, want wil ooit wel een gietvloer. Wat kost da per m2?
Misschien een aluminium afdekstrip ofzo. Luik zit naast de deur (quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:08 schreef Elleska het volgende:
mooie vloer !!
niet alleen veel mooier dan de tegels maar lijkt me ook veel makkelijker schoon te maken.
hoe wordt dat stuk rondom het luik afgewerkt?
Ja, heb ik ook al aan zitten denken inderdaad.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:22 schreef Elleska het volgende:
een schoonloopmat die wat breder is dan de deur staat helemaal niet gek, als je tenminste een mat van plan was...
let maar eens op hoe mensen naar binnen lopen, vooral degene die de deur maar half openen en dan naar binnen stappen.
Mooie spullen weerquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist een boel inrichting besteld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(60x180cm)
[ afbeelding ]
(60x120cm)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodat je zoiets krijgt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(maar dan dus 1x ladeblok ipv dubbel)
Ik denk dat dat ook veel slimmer is. Dan kun je veel vaker wisselen als je toe bent aan iets nieuwsquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:05 schreef Isegrim het volgende:
De buurvrouw vond de kleuren maar saai, maar er komt natuurlijk nog wel wat fleurigs bij.Mooie bos bloemen op de balie, wandschildering, kleurige kussentjes op de twee bistrosetjes die we gaan neerzetten.
Niet te veel herrie hoor, anders komt http://programma.bnn.nl/61/werk-aan-de-winkel/home je tent verbouwenquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:05 schreef Isegrim het volgende:
De buurvrouw vond de kleuren maar saai, maar er komt natuurlijk nog wel wat fleurigs bij.Mooie bos bloemen op de balie, wandschildering, kleurige kussentjes op de twee bistrosetjes die we gaan neerzetten.
Het herrie-gedeelte van de verbouwing is nu wel zo'n beetje klaar.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet te veel herrie hoor, anders komt http://programma.bnn.nl/61/werk-aan-de-winkel/home je tent verbouwen![]()
![]()
En qua apparatuur? Hoe liggen die verhoudingen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:55 schreef Isegrim het volgende:
Mocht je ooit zulk spul nodig hebben: in Duitsland is dat echt bizar veel goedkoper dan in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |