dank u
Er is een medicijn voor Hiv, niet voor Aids
HIV is het Aids-virus. Als je dus besmet bent met het virus, kun je aids krijgen. Mensen die niet besmet zijn, krijgen dus geen Aids. Het HIV-virus is dus sexueel overdraagbaar, waardoor AIDS dus een SOA is.
quote:Er is geen medicijn tegen HIV, want dan zou dat een medicijn tegen AIDS zijn. HIV is het virus wat AIDS veroorzaakt, net zoals het griepvirus griep veroorzaakt.
Op donderdag 7 november 2002 19:58 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
HIV word Aids, als je niet de juiste medicijnen gebruikt.......
En dan ga je dood...Er is een medicijn voor Hiv, niet voor Aids
quote:Nee maar van de kosten voor het medicijn wel.
Op donderdag 7 november 2002 20:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
RCT2 ik weet niet waar jij ziek van bent maar van HIV ga je niet meer dood... Ga eens naar het AMC........
quote:Ik zal het nog een keer rustig uitleggen: HIV is een virus. AIDS is een ziekte. Van een virus ga je nooit dood, je gaat dood aan de ziekte die het virus veroorzaakt. In het geval van HIV is dat dus AIDS. Als je een ziekte wilt bestrijden, moet je het virus aanpakken die het veroorzaakt. Als je dus een medicijn tegen HIV hebt, is dat automatisch het medicijn tegen AIDS. Feit: er is geen medicijn tegen AIDS. Gevolg: dus ook niet tegen HIV.
Op donderdag 7 november 2002 20:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
RCT2 ik weet niet waar jij ziek van bent maar van HIV ga je niet meer dood... Ga eens naar het AMC........
Wat jij waarschijnlijk bedoelt zijn AIDS-remmers: middelen die het ziekteproces vertragen en er zijn ook middelen die het HIV-virus kunnen bestrijden, maar deze kunnen het nooit helemaal uitbannen.
quote:En ook bv. bloedtransfusie waardoor het niet alleen een soa is.
Op donderdag 7 november 2002 20:00 schreef Miwe het volgende:waardoor AIDS dus een SOA is.
quote:Daar heb je een punt, maar aan de andere kant is elke ziekte, die veroorzaakt wordt door een virus of bacterie, overdraagbaar met een bloedtransfusie. Dus dat is niet echt een handige manier van ziektes indelen.
Op donderdag 7 november 2002 20:12 schreef Dr.Demento het volgende:[..]
En ook bv. bloedtransfusie waardoor het niet alleen een soa is.
quote:Heb jij hiv?
Op donderdag 7 november 2002 20:18 schreef Miwe het volgende:[..]
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant is elke ziekte, die veroorzaakt wordt door een virus of bacterie, overdraagbaar met een bloedtransfusie. Dus dat is niet echt een handige manier van ziektes indelen.
quote:Nee, jij?
Op donderdag 7 november 2002 20:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:[..]
Heb jij hiv?
quote:Gelukkig niet.....
Op donderdag 7 november 2002 20:23 schreef Miwe het volgende:[..]
Nee, jij?
quote:Niet altijd.
Op donderdag 7 november 2002 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
van sex krijg je HIV,
quote:Niet altijd.
van HIV krijg je AIDS
quote:Niet altijd (bv eerder door een ongeluk, hartaanval of ouderdom sterven)
en van AIDS ga je dood.
quote:Niet dus.
Simpel!
HIV kan je op meerdere manieren krijgen maar die manieren waarop het kan krijgen hebben elk apart nog steeds een grotere kans dat je het NIET krijgt dan wel.
De kans dat je HIV via sex krijgt is nog altijd kleiner dan dat je morgen een auto ongeluk krijgt.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Demento op 07-11-2002 22:41]
quote:profile topicstarter: geboren - 18 juli 1987
Op donderdag 7 november 2002 20:00 schreef Miwe het volgende:
Onder welke steen heb jij de afgelopen 20 jaar gezeten?![]()
HIV is het Aids-virus. Als je dus besmet bent met het virus, kun je aids krijgen. Mensen die niet besmet zijn, krijgen dus geen Aids. Het HIV-virus is dus sexueel overdraagbaar, waardoor AIDS dus een SOA is.
Beter datie het vraagt, dan datie het dadelijk onwetend gaat rondverspreiden
quote:Alsjeblieft vent hou nog toch eens op met die domme praat over dingen waar je nog minder verstand van hebt dan een 3 jarig kind..
Op donderdag 7 november 2002 20:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
van sex krijg je HIV, van HIV krijg je AIDS en van AIDS ga je dood. Simpel!
quote:Ok, ik ben al ietsje ouder, maar volgens mij wist ik dit allemaal al wel op m'n VIJFtiende.
Op vrijdag 8 november 2002 01:06 schreef Nembrionic het volgende:[..]
profile topicstarter: geboren - 18 juli 1987
Volgens mij krijg je het op 14 jaar nog niet op school, oh wijze alleswetende sex-guruBeter datie het vraagt, dan datie het dadelijk onwetend gaat rondverspreiden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |