ga jij nou maar slapen brahquote:
vinger in je keel, beste oplossing 2015quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Holy shit, zeg net dat ik nergens last van krijg en tegelijkertijd komt er een partij zuur naar boven.
Zover ben ik niet, het is nog steeds geneesbaar. Als je het in je maag begint te voelen en het draait in je hoofd dan ben je te laat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ga jij nou maar slapen brah
[..]
vinger in je keel, beste oplossing 2015
geen idee, nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zover ben ik niet, het is nog steeds geneesbaar. Als je het in je maag begint te voelen en het draait in je hoofd dan ben je te laat.
Ben je nog nooit over je nek gegaan van teveel drinken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geen idee, nog nooit last van gehad
red jezelf
#god
nope.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben je nog nooit over je nek gegaan van teveel drinken?
Nou, ik ken je vertellen dat het niet echt fijn is als je teveel op heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nope.
ik moet bijzonder veel drinken om een effect te krijgen
nee dat lijkt mij ook niet echt prettig neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, ik ken je vertellen dat het niet echt fijn is als je teveel op heb.
De kunst is om net onder het point of no return te blijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij ook niet echt prettig nee
speltip zoveel; weet wanneer je moet stoppen.
eens. soms zie je wel van die knakkers en mokkels door de stad zwalken en dan denk ik echt man man manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De kunst is om net onder het point of no return te blijven.
Ik had dat ook hoor toen ik jonger was. Het geluksgevoel neemt steeds meer toe als je drinkt en je wil maar meer meer meer maar er zit een grens aan. Op een gegeven moment weet je van jezelf waar die grens ligt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
eens. soms zie je wel van die knakkers en mokkels door de stad zwalken en dan denk ik echt man man man
wat heb je nog aan drank staan?
ja mijn probleem is, dat gevoel krijg ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had dat ook hoor toen ik jonger was. Het geluksgevoel neemt steeds meer toe als je drinkt en je wil maar meer meer meer maar er zit een grens aan. Op een gegeven moment weet je van jezelf waar die grens ligt.
Drank en drugs gingen bij mij ook nooit goed samen. Shotjes en drank trouwens ook niet. Ik weiger die shotjes ook (zijn vaak ook niet te zuipen) . De laatste keer dat ik een shotje teveel nam (tequila) lag ik 3 uur halfdood voor een Mexicaanse disco.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja mijn probleem is, dat gevoel krijg ik niet
als ik drink begin ik uiteindelijk wel opener te worden, maar nog nooit zo erg dat ik moest nekken oid.
Wel een keer jäger gehad icm een joint, en die klapte wel fucking hard.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Drank en drugs gingen bij mij ook nooit goed samen. Shotjes en drank trouwens ook niet. Ik weiger die shotjes ook (zijn vaak ook niet te zuipen) . De laatste keer dat ik een shotje teveel nam (tequila) lag ik 3 uur halfdood voor een Mexicaanse disco.
Ik wissel af. Bier, wodkaBullit en wodkajus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Ja, meestal zijn ze inderdaad te smerig voor woorden.
Maar wat drink je voornamelijk dan?
Woah, ja die combinatie met bullit is wel golden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wissel af. Bier, wodkaBullit en wodkajus.
Iets met bessen? heb het wel eens gedronken maar niet in huis. Vond het wel lekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Woah, ja die combinatie met bullit is wel golden.
Vooral die rode meuk, wat is het ook alweer.
*maakt boodschappenlijstje*
Nee, bessen kan ik niet meer drinken. Daar word ik echt misselijk van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Iets met bessen? heb het wel eens gedronken maar niet in huis. Vond het wel lekker.
Ziet er nogal zoet uit. Ik vind het juist fijn dat het een beetje minder zoet wordt als je wodka bij Bullit giet.quote:
Hmm, ja dat is het wel redelijk ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ziet er nogal zoet uit. Ik vind het juist fijn dat het een beetje minder zoet wordt als je wodka bij Bullit giet.
Hmm nee, dat zegt mij niksquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:40 schreef Braindead2000 het volgende:
De laatste keer op vakantie dronk ik heerlijke verse Banana Daiquiris. Daar moet ik het recept eens van opzoeken.
Rum vind ik niet lekker meer. Je moet eens een DRpepper met wodka proberen. Die combinatie probeerde ik pas geleden uit en is erg elkker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, ja dat is het wel redelijk ja.
Maar een golden combinatie.
Maar ook rum cola oid. niiice
Hmm, dan moet ik dat wel laten importeren, want ik vind de Dr Pepper in de EU zo smerig latelyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Rum vind ik niet lekker meer. Je moet eens een DRpepper met wodka proberen. Die combinatie probeerde ik pas geleden uit en is erg elkker.
Hoe bedoel je? Hebben ze buiten europa dan andere DrPepper?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik dat wel laten importeren, want ik vind de Dr Pepper in de EU zo smerig lately
Samenstelling is meestal anders, net zoals met bv. Cola Vanilla of Mountain Dew.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hebben ze buiten europa dan andere DrPepper?
Ik ga ff wat eten voordat ik instort.. Heb alleen nog ontbeten vandaag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Samenstelling is meestal anders, net zoals met bv. Cola Vanilla of Mountain Dew.
Ja, dan is dat wel verstandigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ga ff wat eten voordat ik instort.. Heb alleen nog ontbeten vandaag.
IKR. Welke is dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 05:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Rode wodka.al vind ik die van royalty lekkerder
die heb ik nog nietgehad volgens mijquote:
die naast die pushkin staat bij de slijterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 05:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IKR. Welke is dat?
[..]
die heb ik nog nietgehad volgens mij
Straks maar ff kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 05:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die naast die pushkin staat bij de slijter
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 05:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wachten tot jij gaat. Dan kan iedereen met een gerist hart slapen
ik heb drank, voer, katten en muziek.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 05:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar heb jij gelijk in. Maar wat slaap zal je goed doen
Wie is homoseksueel dan? Ik hou gewoon van bier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet willen toegeven dat je homoseksueel bent.
Liefmans zeker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie is homoseksueel dan? Ik hou gewoon van bier.
Dat is niet bij elke slijter zo lijkt mij, maar OEPS ik mag hier nog helemaal niet posten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 05:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die naast die pushkin staat bij de slijter
Hij is lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 05:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IKR. Welke is dat?
[..]
die heb ik nog nietgehad volgens mij
Jawel hoor. Vanavond show toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat is niet bij elke slijter zo lijkt mij, maar OEPS ik mag hier nog helemaal niet posten.
Nice!quote:
jaaaquote:
Hoiquote:
met een bazenmuzieksmaakquote:
vast welquote:
Doe ik.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wordt Offspring/Bloodhoundgang/Sum41/Blink182/Greenday
gvd ik wist gewoon dat je dit ging postenquote:
Ja, ik kreeg woensdagnacht te horen dat ik me eens moest gedragen en op moest houden met het hosselen van verpleegstersquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
gvd ik wist gewoon dat je dit ging posten
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg woensdagnacht te horen dat ik me eens moest gedragen en op moest houden met het hosselen van verpleegsters
Hoiquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg woensdagnacht te horen dat ik me eens moest gedragen en op moest houden met het hosselen van verpleegsters
Nee helaas, ik zie mijzelf niet als een Daphne.quote:
Ik vind je meer een Roos iddquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee helaas, ik zie mijzelf niet als een Daphne.
Ik zie mij wel als een roosquote:
Of de heideroosjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zie mij wel als een roosen dan mijn haar zo rood verfen, en een band beginnen die roosbeef heet.
Deze opmerkingen worden niet gewaardeerd in het topic heb ik vernomenquote:
Waar gaaaaat dit overquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Deze opmerkingen worden niet gewaardeerd in het topic heb ik vernomen.
Ik weet het niet meer wat is deze wereldquote:
Ik zeg wat ik wil godverdegodver hou me tegen !!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer wat is deze wereld
Hou op.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil godverdegodver hou me tegen !!!
ik snap het even niet hoor, zal de morfine wel wezenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat behoeft lichamelijk contact, volgens de polizei policy mag dat niet meer.
Lekker, ik zit aan de tramadol.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik snap het even niet hoor, zal de morfine wel wezen
Waarom.quote:
Een ingegroeide haarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ewww ja
[..]
Lang verhaal. Iets met een sinus pilonidalis.
Ja, lees maar even m'n topic in LIF anders. Loop er al 3.5 jaar en 6 operaties mee omdat ze het verneukt hebben.quote:
Ik bedoelde eigenlijk een andere pomp.quote:
Oh shit, dat was jij. Ik heb het gezien. Best wel bizarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, lees maar even m'n topic in LIF anders. Loop er al 3.5 jaar en 6 operaties mee omdat ze het verneukt hebben.
Ohquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een andere pomp.
[..]
Oh shit, dat was jij. Ik heb het gezien. Best wel bizar
It means I love you in Dinosaur.quote:
Was niet de bedoelingquote:
Discoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:55 schreef Uccie het volgende:
Vanaf 23u Uccie goes Disco!
En nu ff eten. Laters@
ohja daar heb jij zo'hekel aan..excuses alvastquote:
Ja, vreselijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
ohja daar heb jij zo'hekel aan..excuses alvast
Vooral omdat het oldschool disco is, dat zal wel een opgave zijn...quote:
Ik ben heel benieuwd. Ik mag graag de weinig gedraaide nummers horen. Je gaat dus meer richting soul en motown?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral omdat het oldschool disco is, dat zal wel een opgave zijn...
Mocht je om je pijn te verzachten wat verzoekjes hebben, weet je mijn DM te vinden.
Mijn verzameling is nog niet gigantisch, helaas, maar er wordt aan gewerkt.
Nee ik probeer wel echt in de Disco te blijven...maar ja je weet hoe dat gaat met die shows.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Ik mag graag de weinig gedraaide nummers horen. Je gaat dus meer richting soul en motown?
quote:
Ah joh.quote:
Zet hem uit snel!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:30 schreef Uccie het volgende:
Fijn die AutoDJ die mijn halve playlist al draait
quote:
Oh dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Nee jij moet het maar hun geheugen uitblazen
Volgens mij luisterd er geen hond naar de auto dj.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Nee jij moet het maar hun geheugen uitblazen
Heb nog een andere zender op, dat scheelt. Auto-djquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:30 schreef Uccie het volgende:
Fijn die AutoDJ die mijn halve playlist al draait
*luistertquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij luisterd er geen hond naar de auto dj.
Luistert.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
quote:
Mijn hond luistert op dit moment naar de auto djquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ripquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn hond luistert op dit moment naar de auto dj
IKRquote:
Dan moet je verzoekjes doen, echter is die pagina nu down.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe groot is de library?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moet je verzoekjes doen, echter is die pagina nu down.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
FOKKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan jij.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
FOKKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
/flauwvalt
Wat, heb je een hysterische fan, is het weer niet goed.quote:
Je bent toch 12 wat is deze?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat, heb je een hysterische fan, is het weer niet goed.
Of moet ze weer 14 zijn ofzo.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat, heb je een hysterische fan, is het weer niet goed.
Of moet ze weer 14 zijn ofzo.
Dacht ik ook...maar hij wil oude wijven.quote:
quote:
Ik wacht nog met mijn thee....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik denk dat ik maar een kop koffie neem
Gadverquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dacht ik ook...maar hij wil oude wijven.
[..]
Nee met zetten, ik vermoed dat ik genoeg theezetmomenten ga krijgen vandaagquote:
Dat is wel de beste optie voor herwarming denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
En ik heb mijn kaassoufflé koud laten worden, zal ik die in de oven gooien
Ik zou het netjes neerleggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
Valt best mee, hoop ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee met zetten, ik vermoed dat ik genoeg theezetmomenten ga krijgen vandaag
TOch wel...quote:
Oh dan maak ik snel een thermoskanquote:
Ik wacht de hele dag al met koffie, daar ging ik van de week niet zo lekker op. Maar kan het toch niet laten.quote:
Magnetron natuurlijk, lekker zompig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
Brrrrrquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Magnetron natuurlijk, lekker zompig.
spannonddquote:
hier zijn de winkels al dichtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ik moet nog boodschappen doen, ben overal erg laat mee vandaag
je bent zelf magnetron.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Magnetron natuurlijk, lekker zompig.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ik moet nog boodschappen doen, ben overal erg laat mee vandaag
Volgens mij weet hij niet eens hoe die moet intunenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
je bent zelf magnetron.
Kom je 23u luisteren (of om 21u al naar Pixel), ik ga Cnorriemuziek draaien.
Prima tijd ja. Hier 20.00 geloof ik. In Lissabon 21.00.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier in Emmeloord 22:00. en dat vind ik wel een prettige tijd
Ik dacht lekker zompig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
je bent zelf magnetron.
Kom je 23u luisteren (of om 21u al naar Pixel), ik ga Cnorriemuziek draaien.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij niet eens hoe die moet intunen
Zelfs elke dag 22:00quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prima tijd ja. Hier 20.00 geloof ik. In Lissabon 21.00.
Zompig ben je ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht lekker zompig.
Misschien kom ik wel even luisteren.
Zondag gesloten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelfs elke dag 22:00Behalve op zondag, dan gaan we hier naar de kerk.
Dan helemaal. Allemaal paupers die om half 10 in de morgen met 12 kratten staan, met hun dikke bezwete lichaamquote:
In de avond gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan helemaal. Allemaal paupers die om half 10 in de morgen met 12 kratten staan, met hun dikke bezwete lichaam
Sowieso. 's ochtends zijn het allemaal bejaarden, nou dan ben ik helemaal niet te genietenquote:
Rollator tegen je enkels.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sowieso. 's ochtends zijn het allemaal bejaarden, nou dan ben ik helemaal niet te genieten
Ik hoor sowieso helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
Een tip voor de mensen die al naar de autodj luisteren, zodra pixel begint moet je opnieuw intunen! Anders blijf je de autodj horen
Bedankt man! Die heb je verdiend!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:56 schreef remi1986 het volgende:
nou er staat weer wat ff. Man man man, wat ben ik er nu flauw van. Tijd voor een biertje
Gewoon oppakken en weggooien dat ding. gl/hf ouwequote:
Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
Een tip voor de mensen die al naar de autodj luisteren, zodra pixel begint moet je opnieuw intunen! Anders blijf je de autodj horen
zeg je nu dat pixel er eentje is met gebruiksaanwijzing?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
Winamp zeker? Probeer VLC.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef deadprez het volgende:
Welke link moet ik nou hebben? Die van gister doet het gewoon niet meer en die alternatieve stream uit de OP hoor ik ook niks.
ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zeg je nu dat pixel er eentje is met gebruiksaanwijzing?
iTunes, maar ik zal VLC eens proberen inderdaad.quote:
daar was een andere link voor ... toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
iTunes, maar ik zal VLC eens proberen inderdaad.
Dit is wel waar overigensquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Heyquote:
quote:
Volgens mij zijn alle vrouwen dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wacht evenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
iTunes, maar ik zal VLC eens proberen inderdaad.
http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.qtl deze is voor appelsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]gister werkte het wel perfect in iTunes.
Maar heb 'm nu in VLC geopend en dat werkt wel.
gewoon media-center software gebruiken. Kan alles inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]gister werkte het wel perfect in iTunes.
Maar heb 'm nu in VLC geopend en dat werkt wel.
Die wordt niet geladen in iTunes. Ik heb ook geen apple pc, gewoon Windows met iTunes.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.qtl deze is voor appels
* Winamp, iTunes http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.plsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die wordt niet geladen in iTunes. Ik heb ook geen apple pc, gewoon Windows met iTunes.
Maar via VLC is ook prima hoor.
Even op gang komen. Niet gelijk al het kruit verschieten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef remi1986 het volgende:
Pixel, je zou vandaag wat meer tempo draaien toch?
quote:
Dat ben ikquote:
ow kan dat de hele avond horen hoor .. en nacht ook nog welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even op gang komen. Niet gelijk al het kruit verschieten.
Ik moet er even inkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef remi1986 het volgende:
Pixel, je zou vandaag wat meer tempo draaien toch?
Het werkt echt niet meer in iTunes, fucking raar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
* Winamp, iTunes http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.pls
* Windows Media Player http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.asx
* Real Player http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.ram
* QuickTime http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.qtl
Apple he. Moet je niet op Windows gaan draaien. Gaat helemaal mis blijkt wel weerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het werkt echt niet meer in iTunes, fucking raar.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Btw, Fokker, heb ook je tip van gisteren/vanmorgen ik weet het niet meer, gekocht.
Winamp ook niet. Komt omdat er in ogg wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het werkt echt niet meer in iTunes, fucking raar.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Apple he. Moet je niet op Windows gaan draaien. Gaat helemaal mis blijkt wel weer
Ja, er zijn grenzen. Pr0n is ongelimiteerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Zeg pixehbabe, hoe zit het met de verzoekjes vandaag? Mag alles, of zit er een maximum aan het aantal gitaren zeg maar?
Try mequote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Zeg pixehbabe, hoe zit het met de verzoekjes vandaag? Mag alles, of zit er een maximum aan het aantal gitaren zeg maar?
Aight. ff zoekenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, er zijn grenzen. Pr0n is ongelimiteerd.
Helemaal. Robots zijn toegestaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
Moet ik hier zijn voor de ongelimiteerde pr0n?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, er zijn grenzen. Pr0n is ongelimiteerd.
404 page not foundquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
Moet ik hier zijn voor de ongelimiteerde pr0n?
Server niet gevondenquote:
Had dan Bad Touch aangevraagd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:14 schreef Toto69 het volgende:
heb ik die gisteren aangevraagd?
dan ben ik echt helemaal van de kaart
Geeft niks hoor poppekindquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:14 schreef Toto69 het volgende:
heb ik die gisteren aangevraagd?
dan ben ik echt helemaal van de kaart
Hier doet ie het welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.gutterfm.nl niet vinden.
Controleer het adres op typefouten, zoals ww.voorbeeld.com in plaats van www.voorbeeld.com
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
Of een betere internetprovider dan Solcon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.gutterfm.nl niet vinden.
Controleer het adres op typefouten, zoals ww.voorbeeld.com in plaats van www.voorbeeld.com
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
Wie is die zwarte?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:17 schreef LompeHork het volgende:
EET JE MOND LEEG IK HOOR JE HIER ZELFS.
Hey negertquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:17 schreef LompeHork het volgende:
ZwarteHorkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:17 schreef LompeHork het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |