ga jij nou maar slapen brahquote:
vinger in je keel, beste oplossing 2015quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Holy shit, zeg net dat ik nergens last van krijg en tegelijkertijd komt er een partij zuur naar boven.
Zover ben ik niet, het is nog steeds geneesbaar. Als je het in je maag begint te voelen en het draait in je hoofd dan ben je te laat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ga jij nou maar slapen brah
[..]
vinger in je keel, beste oplossing 2015
geen idee, nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zover ben ik niet, het is nog steeds geneesbaar. Als je het in je maag begint te voelen en het draait in je hoofd dan ben je te laat.
Ben je nog nooit over je nek gegaan van teveel drinken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geen idee, nog nooit last van gehad
red jezelf
#god
nope.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben je nog nooit over je nek gegaan van teveel drinken?
Nou, ik ken je vertellen dat het niet echt fijn is als je teveel op heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nope.
ik moet bijzonder veel drinken om een effect te krijgen
nee dat lijkt mij ook niet echt prettig neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, ik ken je vertellen dat het niet echt fijn is als je teveel op heb.
De kunst is om net onder het point of no return te blijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij ook niet echt prettig nee
speltip zoveel; weet wanneer je moet stoppen.
eens. soms zie je wel van die knakkers en mokkels door de stad zwalken en dan denk ik echt man man manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De kunst is om net onder het point of no return te blijven.
Ik had dat ook hoor toen ik jonger was. Het geluksgevoel neemt steeds meer toe als je drinkt en je wil maar meer meer meer maar er zit een grens aan. Op een gegeven moment weet je van jezelf waar die grens ligt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
eens. soms zie je wel van die knakkers en mokkels door de stad zwalken en dan denk ik echt man man man
wat heb je nog aan drank staan?
ja mijn probleem is, dat gevoel krijg ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had dat ook hoor toen ik jonger was. Het geluksgevoel neemt steeds meer toe als je drinkt en je wil maar meer meer meer maar er zit een grens aan. Op een gegeven moment weet je van jezelf waar die grens ligt.
Drank en drugs gingen bij mij ook nooit goed samen. Shotjes en drank trouwens ook niet. Ik weiger die shotjes ook (zijn vaak ook niet te zuipen) . De laatste keer dat ik een shotje teveel nam (tequila) lag ik 3 uur halfdood voor een Mexicaanse disco.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja mijn probleem is, dat gevoel krijg ik niet
als ik drink begin ik uiteindelijk wel opener te worden, maar nog nooit zo erg dat ik moest nekken oid.
Wel een keer jäger gehad icm een joint, en die klapte wel fucking hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |