Wat moet er gebeuren dan? Dat is het toch? Niet dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:14 schreef wip_kip het volgende:
er blijven regelmatig meerdere vrouwen tegelijkertijd bij me slapen, nota bene bij mij in bed, in lingerie, zonder dat er iets gebeurt
Ah, jij voelt altijd eerst even of ze nog wel 37 °C is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:17 schreef jasperte het volgende:
Als ze naast je liggen en je hebt net gezoend kun je toch een beetje voelen enzo. Ff kijken hoe ze daar op reageert
Gedraag je eens als een klootzak. Kijken of dat helpt.quote:maar ik probeer aardig te zijn tegen iedereen die ik tegenkom en het valt anderen ook vaak op dat ik met iedereen goed kan omgaan.
Ik voel met je mee, ik zou inderdaad gewoon beginnen met aanrakingen etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:19 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Goed punt, maar de hele reden waarom ik er tussen lag was omdat, ik citeer: "wij weten toch wel dat je je kunt inhouden dus kom er maar bij liggen".
Deze situatie was overigens wel mijn wake up call. Ik zit er echt vuistdiep in, bij meer dan vijf vrouwen ook echt.
Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:40 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Zelfs dat is er niet aan de hand. Onlangs heb ik aan een aantal vrouwvrienden gevraagd wat zij er zelf over dachten. "Je bent gewoon te lief" was de uiteindelijke conclusie. Is er such thing als te lief zijn?
weer een friendzone topic. Geen goed plan Deze tip. Ik had ook een keer een vriend die mij zag zitten die ineens een beetje geforceerd zich meer als een klootzak ging gedragen. Wss in de hoop dat t vruchten af zou werpen. Nou niet dus. Een klootzak spelem staat niet gelijk aan zelfvertrouwen. Daarnaast zit het hem vaak in meerdere dingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 05:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Gedraag je eens als een klootzak. Kijken of dat helpt.
Je hoeft je karakter niet te veranderen, alleen je gedrag. "Lief zijn" zit in je karakter en daar is niks mis mee. Aseksueel deurmatgedrag, daar is wél wat mis mee. TS (en eigenlijk iedereen in de friendzone) is niet eerlijk. Niet eerlijk naar die vrouwen, maar helemaal niet eerlijk naar zichzelf. Je doet alsof je de goeie vriend bent die nooit misbruik van haar zal maken, terwijl je haar het liefst hard van achteren wil neuken. Pas je gedrag aan op wat je écht wil wel op de juiste manier natuurlijk en dan zal je veel meer succes hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:20 schreef Sometimes het volgende:
Je bent de enige niet TS, dit komt vaker voor (al heb ik 5 vrouwen - of uberhaupt meer dan 1) nooit "bereikt".
Je karakter veranderen is niet zo eenvoudig. Toch zijn er vrouwen die juist dit soort mannen zoeken. Het zijn er alleen niet zo veel.
Omdat je niets onderneemt om het tegenovergestelde te laten blijken. Jij zegt met je gedrag "behandel mij als een vriend", dus behandelen ze jou als een vriend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:23 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Maar ik heb niet zoveel zin meer in het ontmoeten van leuke dames als het toch iedere keer weer op hetzelfde uitdraait. Dat is eigenlijk het probleem.
Met (te) lief zijn is niets mis, zolang je geen kansen laat liggen en duidelijk laat merken wat je bedoelingen zijn. Je onderneemt niets, doet niets, je bent te passief. Dat is het probleem.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:40 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Zelfs dat is er niet aan de hand. Onlangs heb ik aan een aantal vrouwvrienden gevraagd wat zij er zelf over dachten. "Je bent gewoon te lief" was de uiteindelijke conclusie. Is er such thing als te lief zijn?
Dit, naast lief laat je kennelijk niets merken wat voor effect zo'n vrouw op je heeft en dat je wel degelijk interesse hebt om haar eventueel passioneel over de keukentafel te nemen bij wijze van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:20 schreef zarGon het volgende:
Met (te) lief zijn is niets mis, zolang je geen kansen laat liggen en duidelijk laat merken wat je bedoelingen zijn. Je onderneemt niets, doet niets, je bent te passief. Dat is het probleem.
Beter start je dergelijk voorspel buiten bed, want anders verras je ze teveel met je nieuwe attitude en dat kan qua vertrouwen backfiren.quote:Volgende keer dat er zo'n vrouw naast je in bed ligt, schenk je aandacht aan haar en haar lichaam. Bekijk haar lichaam, wees handtastelijk (niet grijpen, maar meer aaien), lig dichtbij haar en knuffel eventueel, kietel haar (interactie); stoei met haar, daag haar uit, doe iets, beweeg. Laat duidelijk merken dat je haar wil, geef een por met je penis. Huehuehe.
Jagen en uitdagen, succes!quote:Wees seksueel. Dat betekent niet dat je die vrouwen moet lastigvallen of foute seksgrappen moet maken, maar dat je (subtieltjes) met je woorden en gedrag laat merken dat je haar op die manier wil. Je hoeft dus geen klootzak te zijn. Je kunt heus jezelf blijven, maar wees wel actiever, jaag een beetje.
Waarom kraak je hem af terwijl je vindt dat hij het initiatief moet nemen? We leven in de 21e eeuw. Vrouwen kunnen ook het initiatief nemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Behandel hen dan ook als potentiele lover.
[..]
Passieve lul ben je.
[..]
Ben je met drank op wel een casanova joh? Wat verandert er in je gedrag dan?
[..]
Wat hebben die andere kerels ermee te maken, maakt dat de dames interessanter voor je? Heb je wat te bewijzen?
[..]
Wat doe je op het gebied van liefde en seks dan? Bijna zoenen als je bezopen bent, nou jij alfaman maak me gek!
Praat je er wel eens gedetailleerd met ze over of ben je hoogstens praatpaal voor hun avonturen?
[..]
En spelende eh afwachtende man, wat heb je daarvan geleerd?!
[..]
Kappen met afwachten: Ga flirten, schenk alcohol en dan duidelijk maken dat als ze met die lekkere lingerie zo bij jou in bed stappen er voortaan wel gevolgen *wink wink nudge nudge* zijn. Moet je wel enige skills kunnen vertonen, dus even doorpakken voor een wilde nacht dat ze niet meer zonder wil.
Goed idee man, alleen posten die lady friends hier geen issues om raad te vragen aan onsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:39 schreef Richestorags het volgende:
Waarom kraak je hem af terwijl je vindt dat hij het initiatief moet nemen? We leven in de 21e eeuw. Vrouwen kunnen ook het initiatief nemen.
Niet de lul uithangen. Nooit de lul uithangen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:43 schreef wip_kip het volgende:
Kijk, aan dat soort teksten heb ik iets. Ik ga hier eens over nadenken. Misschien moet ik toch meer de lul uithangen.
Overigens: over dat passieve heb je denk ik sowieso wel gelijk. Daar moet iets aan veranderen.
Ja, voor zijn 5 best lady friends 4 evah wel ja, TS kan het contact met die meiden beter maar wat laten bekoelen en het opnieuw proberen bij iemand anders. En dan vanaf het begin gelijk maar duidelijk maken wat je intenties zijn TS.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:03 schreef Twiitch het volgende:
Je bent voor vrouwen gewoon een aseksueel object TS, leer er mee leven.
Wel, dat is waar. Als je een zelfverzekerde man bent zullen vrouwen ook meer initiatief richting jou tonen. Toch blijf ik het een vreemd fenomeen vinden dat in de 21e eeuw veel vrouwen nog aardig conservatief zijn, terwijl ze wel de lusten van de gelijkheid genieten. Dat gezegd hebbende, is er wel duidelijk al een ontwikkeling gaande op dit gebied. Vaak genoeg hebben vrouwen subtiel en minder subtiel wel e.e.a. duidelijk gemaakt aan mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goed idee man, alleen posten die lady friends hier geen issues om raad te vragen aan ons![]()
TS post hier wel met het probleem dat ze dus geen initiatief nemen en moet duidelijk even wakker geschud worden zodat hij zijn eigen aandeel in deze situatie onder ogen ziet. Daar kan hij namelijk wel wat aan doen...
Nuance, als je geen romantische interesse toont, gaat ze niet op date met je willen. Je wil op date vanwege chemistry, anders is het gewoon een afspraak met een vriend waar je niet meer in ziet en dan is er akwardness ahead als die persoon wel wil, maar er geen gevoel over komt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:45 schreef cmck het volgende:
Ze vragen het meisje in kwestie niet mee uit of nemen op wat voor manier dan ook geen initiatief om zijn intresse te tonen.
Of naïef en/of onzeker, want ziet hij je wel als meer als het gewoon alleen maar gezellig is. Hij denkt vast aan een ander, etc...quote:Er zullen gerust meisjes zijn die dat willen, maar de meeste zijn wat afwachtender onder het mom: Als hij me leuk vind neemt hij vanzelf wel het intiatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |