Goed punt, maar de hele reden waarom ik er tussen lag was omdat, ik citeer: "wij weten toch wel dat je je kunt inhouden dus kom er maar bij liggen"quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:17 schreef jasperte het volgende:
Als ze naast je liggen en je hebt net gezoend kun je toch een beetje voelen enzo. Ff kijken hoe ze daar op reageert
Wowquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:19 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Goed punt, maar de hele reden waarom ik er tussen lag was omdat, ik citeer: "wij weten toch wel dat je je kunt inhouden dus kom er maar bij liggen".
Deze situatie was overigens wel mijn wake up call. Ik zit er echt vuistdiep in, bij meer dan vijf vrouwen ook echt.
Bedankt voor je bemoedigende woorden :p.quote:
Behandel hen dan ook als potentiele lover.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:14 schreef wip_kip het volgende:
Zoals gezegd heb ik veel vrienden, waarvan veel vrouwen. Het zal jullie na al die FOK! posts niets verbazen; maar veel van die vrouwelijke vriendinnen waren (of zijn nog steeds voor mij) potentiële liefdeskandidaten.
Passieve lul ben je.quote:Om te illustreren hoe erg mijn probleem is (serieus, hier kan niemand tegenop): er blijven regelmatig meerdere vrouwen tegelijkertijd bij me slapen, nota bene bij mij in bed, in lingerie, zonder dat er iets gebeurt. Lig ik daar een beetje in het midden voor me uit te staren.
Ben je met drank op wel een casanova joh? Wat verandert er in je gedrag dan?quote:Dit is slechts een voorbeeld. Zo heb ik wel eens met een aantal van deze vrouwmensen gezoend (of gekust, iets in die richting in ieder geval) in beschonken toestanden
Wat hebben die andere kerels ermee te maken, maakt dat de dames interessanter voor je? Heb je wat te bewijzen?quote:en weet ik alle geheime van een aantal bloedmooie en ook door andere mannen zeer geliefde dames.
Wat doe je op het gebied van liefde en seks dan? Bijna zoenen als je bezopen bent, nou jij alfaman maak me gek!quote:Wat The fuck? Waarom ben ik niet op het gebied van liefde/seks interessant voor ze?
En spelende eh afwachtende man, wat heb je daarvan geleerd?!quote:Leuk detail: heb ooit een relatie gehad van ruim drie jaar totdat ik gedumpt werd omdat, jawel: "je bent een soort broer voor me geworden".
Kappen met afwachten: Ga flirten, schenk alcohol en dan duidelijk maken dat als ze met die lekkere lingerie zo bij jou in bed stappen er voortaan wel gevolgen *wink wink nudge nudge* zijn. Moet je wel enige skills kunnen vertonen, dus even doorpakken voor een wilde nacht dat ze niet meer zonder wil.quote:Ik ben dit zat. Iemand tips?
Zelfs dat is er niet aan de hand. Onlangs heb ik aan een aantal vrouwvrienden gevraagd wat zij er zelf over dachten. "Je bent gewoon te lief" was de uiteindelijke conclusie. Is er such thing als te lief zijn?quote:
Kijk, aan dat soort teksten heb ik iets. Ik ga hier eens over nadenken. Misschien moet ik toch meer de lul uithangen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:38 schreef Scary_Mary het volgende:
Kappen met afwachten: Ga flirten, schenk alcohol en dan duidelijk maken dat als ze met die lekkere lingerie zo bij jou in bed stappen er voortaan wel gevolgen *wink wink nudge nudge* zijn. Moet je wel enige skills kunnen vertonen, dus even doorpakken voor een wilde nacht dat ze niet meer zonder wil.
R&P / Lief gevonden wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:40 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Zelfs dat is er niet aan de hand. Onlangs heb ik aan een aantal vrouwvrienden gevraagd wat zij er zelf over dachten. "Je bent gewoon te lief" was de uiteindelijke conclusie. Is er such thing als te lief zijn?
quote:Natuurlijk is dat iets anders. Ik zeg ook dat ik geen moeite heb met lieve mannen. Wel met slappe kerels. En ik geloof dat als een vrouw een man afwijst omdat hij "te lief" is, ze eigenlijk bedoelt dat het gewoon een slappe vent is.
In je eigen bed?!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:19 schreef wip_kip het volgende:
maar de hele reden waarom ik er tussen lag was omdat, ik citeer: "wij weten toch wel dat je je kunt inhouden dus kom er maar bij liggen".
Je bent een fucking handtas jonguh. En dat terwijl je toch verhalen moet hebben gehoord over hun wel succesvolle benaderingen...?quote:Deze situatie was overigens wel mijn wake up call. Ik zit er echt vuistdiep in, bij meer dan vijf vrouwen ook echt.
Over dat eerste; daar ken ik ze intussen dus te lang en te goed voor waardoor het ongepast zou zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In je eigen bed?!
Natuurlijk kun je je inhouden, maar waarom zou je dit willen bij een stel lekkere wijven? Is er van de 5 niet eentje uit te dagen naar de logeerkamer of heb je gewoon een masochistische inslag?
[..]
Je bent een fucking handtas jonguh. En dat terwijl je toch verhalen moet hebben gehoord over hun wel succesvolle benaderingen...?
Nee, er bestaat niet zoiets als 'te lief'.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:40 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Zelfs dat is er niet aan de hand. Onlangs heb ik aan een aantal vrouwvrienden gevraagd wat zij er zelf over dachten. "Je bent gewoon te lief" was de uiteindelijke conclusie. Is er such thing als te lief zijn?
Zij gaan niet zo makkelijk geloven dat je ineens toch een lul bent, dat zou 't vertrouwen ook schaden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:43 schreef wip_kip het volgende:
Misschien moet ik toch meer de lul uithangen.
quote:Overigens: over dat passieve heb je denk ik sowieso wel gelijk. Daar moet iets aan veranderen.
Het is jouw bed, dus jouw feestje. Niet in een keer het roer omgooien en meteen succes willen oogsten. Ongepast kan mits goed gebracht heel leuk zijn. Leuker dan afwachten of je ergens naast mag liggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:51 schreef wip_kip het volgende:
Over dat eerste; daar ken ik ze intussen dus te lang en te goed voor waardoor het ongepast zou zijn.
Je hebt halve pyamaparties in je bed, hopelijk ben je geen halve eyelinerexpert inmiddels?quote:Over dat tweede; hun succesvolle benaderingen? Ik begrijp 'm niet
Ik denk ook dat het niet veel zin heeft om een van je slaapmaatjes proberen te strikken. Laat ze ook in hun waarde, maar laat ook zien dat je een keertje aan jezelf denkt. Ga daten en laat het ook weten aan je vriendinnen. Ten eerste omdat je geen vijf meiden in een bed kunt gebruiken als je met je date een keer dat bed in gaat wijden. Ten tweede omdat een van de vijf zich misschien opwerpt als potentiële kandidaat. Jaloezie is ook een ding, het feit dat je misschien met een ander meisje gaat beginnen kan rare dingen doen bij je vijf vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:51 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Over dat eerste; daar ken ik ze intussen dus te lang en te goed voor waardoor het ongepast zou zijn.
Over dat tweede; hun succesvolle benaderingen? Ik begrijp 'm niet
Ah , op zo'n manier. Zulke verhalen hoor ik wel eens ja, maar die beperken zich tot het niveau van "hij was een neger daar ga ik dus echt niets mee beginnen he" en dat soort ongein.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is jouw bed, dus jouw feestje. Niet in een keer het roer omgooien en meteen succes willen oogsten. Ongepast kan mits goed gebracht heel leuk zijn. Leuker dan afwachten of je ergens naast mag liggen.
[..]
Je hebt halve pyamaparties in je bed, hopelijk ben je geen halve eyelinerexpert inmiddels?
Wil je zeggen dat je vanuit je sexloze imago geen gesprekken aan hebt gehoord over de mannen die wel een poging bij hen waagden, al dan niet succesvol? Dan heb je toch ook wel iets opgestoken mag ik hopen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 02:26 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Ah , op zo'n manier. Zulke verhalen hoor ik wel eens ja, maar die beperken zich tot het niveau van "hij was een neger daar ga ik dus echt niets mee beginnen he" en dat soort ongein.
Zij weten heus wel dat ik intussen al ruim een jaar een seksloos bestaan leid, en moedigen me zelfs aan. Er worden spontaan vrouwen mijn richting op geduwd enzo als ik uitga, maar het werkt allemaal niet. En de clichétips als "doe meer macho dan lukt het vast wel" worden ook eens in de zoveel tijd uit de kast getrokken.
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:54 schreef Impressme het volgende:
Wat wil je in liefde? You can't get what you want till you know what you want. En dat voelen deze vrouwen, ze weten niet wat jij wil.
Als je echt wat met 1 van deze vrouwen wil dan zal je moeten laten weten dàt je iets wil met haar. Nu ben je een makkelijk adresje om te pitten en dat zou ik per direct stoppen. Mocht je een vriendin krijgen dan pikt ze het echt niet dat jij constant in bed ligt met vrouwen in lingerie.
Alles.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:05 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |