Een sfeervolle Kuip.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou er een grotere fabel bestaan dan dat?
Jos is twee keer op het podium geëindigd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:51 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die ene keer dat Jos 5e werd omdat er maar 6 meededen.
Afgelopen zondag of zo was ik uren bezig met scrollen langs al die artikelen over Max Verstappen. Die gozer z'n ballen zijn nog niet eens ingedaald.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:51 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die ene keer dat Jos 5e werd omdat er maar 6 meededen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afgelopen zondag of zo was ik uren bezig met scrollen langs al die artikelen over Max Verstappen. Die gozer z'n ballen zijn nog niet eens ingedaald.
Wat een jaloezie zeg. Hij is of wordt een van de beste coureurs die Nederland ooit gehad heeft en dan hier gaan zitten zeuren dat hij puistjes heeft of jong is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afgelopen zondag of zo was ik uren bezig met scrollen langs al die artikelen over Max Verstappen. Die gozer z'n ballen zijn nog niet eens ingedaald.
Max Vertappen is een homo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een jaloezie zeg. Hij is of wordt een van de beste coureurs die Nederland ooit gehad heeft en dan hier gaan zitten zeuren dat hij puistjes heeft of jong is.___!
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een jaloezie zeg. Hij is of wordt een van de beste coureurs die Nederland ooit gehad heeft en dan hier gaan zitten zeuren dat hij puistjes heeft of jong is.___!
Nee, ik zeur dat ik 948284934833483928 artikels moet langs scrollen voor een hobby (F1 is geen sport) die mij niet interesseert.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie ?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
ROT OP MET JE MAX VERSTAPPEN
Alleen Gramulanion boeit dit
Héquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
ROT OP MET JE MAX VERSTAPPEN
Alleen Gramulanion boeit dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |