Vet. Iemand vroeg daar om kleurvariaties dus die voeg ik zo even toe aangezien de in-game kleurenoptie niet goed werkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan hebben 24 mensen 'm toegevoegd zonder die pagina te bezoeken waaronder ik
Ach t is onderhand alweer vrijdag dus t magquote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, doordeweeks lig ik uiterlijk rond 1u in bed, maar er zijn uitzonderingen
niet altijd, als hierdoor de lijken en het afval zich ophopen gaat het goed mis op den duur.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 03:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik keek zoeens naar mijn verkeer en zag een paar rode vlakken en dacht: "fuck it, zoek het zelf maar uit!" Da's volgens mij de beste manier om te spelen: gewoon geen fuck geven,
Netjesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:06 schreef Adolecens het volgende:
Ik wilde gisteravond iets verzinnen voor druk verkeer in de industrie m.b.v. eenrichtingsverkeer en flinke aan- en afvoerswegen.. Industrie terrein compleet verplaatst en opnieuw aangelegd, maar ook mislukt
Voor niks tot 02:00u vannacht bezig geweest
[ afbeelding ]
Ik begin maar met een nieuwe stad. Niet tevreden over deze;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Central Park
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:20 schreef Trebo het volgende:
Mijn verkeer is zo naar de tyfus, dat ik eigenlijk wel opnieuw moet beginnen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:54 schreef Drebbelman het volgende:
De Al Qaeda mod werpt al zijn vruchten af. Die toren is nog geen uur oud
[ afbeelding ]
Ben jij toevallig blond?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat serieus?
Mijn stad is aan t wachten tot ik weer tijd heb om er wat mee te doen
Gaat op zich redelijk, vind hem alleen niet zo mooi.
En ik zit te klooien met de wegen en aansluitingen enzo.
Beetje zoals met Sim City bepaalde gebouwen "historisch" maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef Danny het volgende:
Was deze mod al bekend?
Hiermee voorkom je dat bepaalde gebouwen boven een bepaald level komen. Zo kun je sommige wijken lekker kleinschalig houden:
http://steamcommunity.com(...)10535198&searchtext=
de techniek achter die boten is in elk geval een beetje buggy.. die boot heeft zeker een kwartier lang rondjes zitten draaien rondom de terminal, tot hij ineens verdweenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat serieus?
Mijn stad is aan t wachten tot ik weer tijd heb om er wat mee te doen
Gaat op zich redelijk, vind hem alleen niet zo mooi.
En ik zit te klooien met de wegen en aansluitingen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:52 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
de techniek achter die boten is in elk geval een beetje buggy.. die boot heeft zeker een kwartier lang rondjes zitten draaien rondom de terminal, tot hij ineens verdweenWhehe, kun je er niet langs met je auto omdat er een boot op de weg ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Zou je niet iets meer detail er in doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
M'n volgende projectje. Nu nog verder texturen, dit is de base layer.
Losjes gebaseerd op:
[ afbeelding ]
Joh. En daarom vraag ik of hij niet eerst meer details zou maken voordat hij de textures er op gaat doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:37 schreef Binamin het volgende:
Hij zegt toch dat dat de base layer is en dat de texturen nog komen.
Geen goede connectie van en naar de snelweg is veelal de meest voornaamste reden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef JaqenHghar het volgende:
Vraagje, mijn industriegebieden komen steeds zonder raw materials te zitten..
Iemand een idee hoe dit kan?
Zal eens wat extra wegen aanleggen, thanks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Geen goede connectie van en naar de snelweg is veelal de meest voornaamste reden.
Ik was in de veronderstelling dat detail = texturequote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Joh. En daarom vraag ik of hij niet eerst meer details zou maken voordat hij de textures er op gaat doen.
Als je dan bijdehand wilt doen, doe het dan wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |