abonnement Unibet Coolblue
pi_150817891
Mogelijk zie ik twee locaties, ten westen vd rivier, waar iets van een hut zou kunnen zijn.





Ja, ik 'werk' nog steeds met dat achterlijke paint, maar dit is wat ik kan :P en gaat mij het makkelijkst af.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150818125
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:14 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Maar daar ben ik het zeker mee eens. Ik zou zoiets alleen in groepsverband (met mannen er bij) doen of met gids
K en L waren voorzichtige meiden, je zou kunnen zeggen bange wezels. En dat laatste bedoel ik geenszins negatief.

Daarom ben ik ervan overtuigd dat zij die Pianista Trail niet alleen hebben gedaan. Zij waren dus onder begeleiding, alleen er zat een bedoeling achter.
pi_150818163
Wat meer naar boven:



Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150818317
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

iemand die deel uitmaakt van een zoekteam is niet per definitie onschuldig. Iemand die vooraan loopt bij een stille tocht ook niet.
Helaas komt dit maar al te vaak voor.
pi_150818318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:31 schreef Lutalo het volgende:
Wat meer naar boven:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Goeie Lutalo, dit huis zie ik ook als dat Casa Calixto en het lijkt alsof er een pad loopt (of sporen, in ieder geval "lijnen" op het satellietbeeld)

Een tip om handiger te werken dan Paint is misschien Powerpoint (screencap maken, in Powerpoint plakken en dan kan je ook de rest wegsnijden (zeker als je persoonlijke data in je scherm hebt staan) en er pijltjes, cirkeltjes of whatever op zetten). ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150819182
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:31 schreef Lutalo het volgende:
Wat meer naar boven:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bedankt, Lutalo. Dit huisje ligt iig aan de westkant.
pi_150819867
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:32 schreef jackie12 het volgende:
Zoals jullie wel merken post ik niet meer veel.

Vanaf half juni tot een maand geleden was dit een topic over Kris en Lisanne sectie:Verdwalen.
Zo werd de OP ook ingericht zelfs tot gefantaseerde kaartjes en ex-gidsen aan toe.

Nu gelooft nauwelijks nog iemand aan verdwalen maar is het, omdat Frank het zegt, veranderd in het topic Kris en Lisanne sectie: Ongeluk

Frank kan van mij wat.
Die man ging totaal vooringenomen naar Panama op zoek naar een locatie waar Kris en Lisanne zouden zijn gevallen.

En dan vindt ie die op t eerste stuk na de mirador

Geen local,indiaan,gids of Sinaproccer die ooit heeft gezegd van "he, das een gevaarlijk stukje zijn eerder mensen en koeien naar beneden gedonderd, zullen de meiden daar zijn gevallen?

Het is dan ook meer dan terecht dat veel users grote bedenkingen hebben bij zijn bevindingen en ook meer dan terecht die locatie dan wel eens willen zien en het te makkelijk is om te zeggen"het lijkt er op"
Zo lust ik er namelijk nog wel een.
Kijken naar de foto's van Los Quetzales lijken die stenen er ook allemaal op en is 11.30 haar steen (zowat) identiek

Ik was en blijf van de sectie misdrijf omdat een misdrijf in mijn ogen de meest simpele antwoorden geeft op de meest moeilijke vragen waar je met verdwalen en/of een ongeluk niet uit komt.
goed verwoord!
pi_150820081
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie Lutalo, dit huis zie ik ook als dat Casa Calixto en het lijkt alsof er een pad loopt (of sporen, in ieder geval "lijnen" op het satellietbeeld)

Een tip om handiger te werken dan Paint is misschien Powerpoint (screencap maken, in Powerpoint plakken en dan kan je ook de rest wegsnijden (zeker als je persoonlijke data in je scherm hebt staan) en er pijltjes, cirkeltjes of whatever op zetten). ;)
Al deze huizen heb ik vorige week met coördinaten en al gepost hier, inclusief de helikopter landplaats en de huizen aan de westzijde van de rivier, die dagen ervoor uitgelegd over welke bedding F het had en waar ze deze in zijn gegaan. ...
pi_150820683
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:32 schreef jackie12 het volgende:
Zoals jullie wel merken post ik niet meer veel.

Vanaf half juni tot een maand geleden was dit een topic over Kris en Lisanne sectie:Verdwalen.
Zo werd de OP ook ingericht zelfs tot gefantaseerde kaartjes en ex-gidsen aan toe.

Nu gelooft nauwelijks nog iemand aan verdwalen maar is het, omdat Frank het zegt, veranderd in het topic Kris en Lisanne sectie: Ongeluk

Frank kan van mij wat.
Die man ging totaal vooringenomen naar Panama op zoek naar een locatie waar Kris en Lisanne zouden zijn gevallen.

En dan vindt ie die op t eerste stuk na de mirador

Geen local,indiaan,gids of Sinaproccer die ooit heeft gezegd van "he, das een gevaarlijk stukje zijn eerder mensen en koeien naar beneden gedonderd, zullen de meiden daar zijn gevallen?

Het is dan ook meer dan terecht dat veel users grote bedenkingen hebben bij zijn bevindingen en ook meer dan terecht die locatie dan wel eens willen zien en het te makkelijk is om te zeggen"het lijkt er op"
Zo lust ik er namelijk nog wel een.
Kijken naar de foto's van Los Quetzales lijken die stenen er ook allemaal op en is 11.30 haar steen (zowat) identiek

Ik was en blijf van de sectie misdrijf omdat een misdrijf in mijn ogen de meest simpele antwoorden geeft op de meest moeilijke vragen waar je met verdwalen en/of een ongeluk niet uit komt.
Precies, zo liggen de zaken inderdaad.
pi_150820822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:30 schreef gynaika het volgende:

[..]

K en L waren voorzichtige meiden, je zou kunnen zeggen bange wezels. En dat laatste bedoel ik geenszins negatief.

Daarom ben ik ervan overtuigd dat zij die Pianista Trail niet alleen hebben gedaan. Zij waren dus onder begeleiding, alleen er zat een bedoeling achter.
Ik snap je gedachtengang wel, alleen heb ik al eerder gepost dat ik iets niet begrijp van die voorzichtigheid van K en L.
Als ze echt zo voorzichtig waren als iedereen beweert, waarom hebben de ouders en/of de broers van K en L dan niet gezegd; dat is niets voor hun om daar alleen te gaan wandelen.

In de video lieten de ouders van K ook merken dat ze het volkomen begrijpelijk vonden dat de meiden na de mirador nog verder gelopen zijn. Mooi weer en het was nog vroeg, dus waarom niet?

Dat is toch een wat andere uitleg van heel voorzichtig zijn dan wat hier steeds beweerd wordt.
En bange wezels, nee dat lijkt me niet.
  donderdag 19 maart 2015 @ 19:15:25 #136
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150821474
quote:
12s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik meen dat ze allebei onafhankelijk van elkaar die hut op HERE gespot hadden. Een lijstje met huisjes stond in een eerdere OP, juist om het werk en de moeite die anderen hierin steken in een net overzichtje te hebben.

Het zou kunnen dat het net andere huisjes daar in de buurt waren, maar ben er vrij zeker van dat het "jouw" Casa Calixto/e was.

Hoogte verschilt trouwens iets met het punt dat ik op Google Earth heb, maar volgens mij moet dit hem zijn:

• 8°52'45.72"N
• 82°24'23.53"W
• 887 m

EDIT: het was ootje die met dit huis kwam, Lutalo had een andere, verder stroomafwaarts, wel in de buurt van de vindplaatsen van de jeans en de resten zoals TVN-2 liet zien:

BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #170 - donkere aanwellende rivieren...

In Google Earth heb ik ze zo staan:

[ afbeelding ]
De biologen vermelden zelf op de laatste pagina van hun artikel de locatie (bij benadering) van de Casa de Calixto: 8.8810, -82.4100. Naar de Bing-kaart te oordelen is het ergens midden in de bush.



Jouw 8°52'45.72"N, 82°24'23.53"W ligt aan de andere (oostelijke) kant van de Changuinola nr. zoveel, en zal dus niet bedoeld zijn.

8.8810, -82.4100 is gelijk aan 8°52'51.60"N, 82°24'36.00"W.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150821533
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:15 schreef Gorraay het volgende:

[..]

De biologen vermelden zelf op de laatste pagina van hun artikel de locatie (bij benadering) van de Casa de Calixto: 8.8810, -82.4100. Naar de Bing-kaart te oordelen is het ergens midden in de bush.

[ afbeelding ]

Jouw 8°52'45.72"N, 82°24'23.53"W ligt aan de andere (oostelijke) kant van de Changuinola, en zal dus niet bedoeld zijn.

8.8810, -82.4100 is gelijk aan 8°52'51.60"N, 82°24'36.00"W.
Ah kijk, dat is nuttig.

Ik nam de coordinaten over van RapaNui, zie volgende post, dit is een eerdere aanname die inderdaad niet klopte.

Het is dan dus ook niet het huis op die open "paddock" die Lutalo omcirkelde op BING (wat ik zelf ook dacht).

Dank wederom. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150821590
hoger links de bossen in staat nog een huis met een licht dak.
pi_150822162
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:32 schreef jackie12 het volgende:
Zoals jullie wel merken post ik niet meer veel.

Vanaf half juni tot een maand geleden was dit een topic over Kris en Lisanne sectie:Verdwalen.
Zo werd de OP ook ingericht zelfs tot gefantaseerde kaartjes en ex-gidsen aan toe.

Nu gelooft nauwelijks nog iemand aan verdwalen maar is het, omdat Frank het zegt, veranderd in het topic Kris en Lisanne sectie: Ongeluk

Frank kan van mij wat.
Die man ging totaal vooringenomen naar Panama op zoek naar een locatie waar Kris en Lisanne zouden zijn gevallen.

En dan vindt ie die op t eerste stuk na de mirador

Geen local,indiaan,gids of Sinaproccer die ooit heeft gezegd van "he, das een gevaarlijk stukje zijn eerder mensen en koeien naar beneden gedonderd, zullen de meiden daar zijn gevallen?

Het is dan ook meer dan terecht dat veel users grote bedenkingen hebben bij zijn bevindingen en ook meer dan terecht die locatie dan wel eens willen zien en het te makkelijk is om te zeggen"het lijkt er op"
Zo lust ik er namelijk nog wel een.
Kijken naar de foto's van Los Quetzales lijken die stenen er ook allemaal op en is 11.30 haar steen (zowat) identiek

Ik was en blijf van de sectie misdrijf omdat een misdrijf in mijn ogen de meest simpele antwoorden geeft op de meest moeilijke vragen waar je met verdwalen en/of een ongeluk niet uit komt.
Ik sluit een misdrijf niet uit maar kan ook niet iets vinden dat een sterke aanwijzing daarvoor is.
De dood van Leo vind ik nog steeds verdacht maar ik heb nog geen doodsoorzaak gelezen.

Verder gebeurt er genoeg in Boquete en omgeving, de plotselinge dood van een expat dame en vrienden van haar die haar man beschuldigen van moord op zijn vrouw. Er schijnen recent ook 1 of 2 expat heren uit Boquete Panama uitgevlucht te zijn waarvan er iig 1 beschuldigd was van verkrachting. En er woedt al een poosje een oncontroleerbare gang war in het gebied David/Dolega/Volcan. De teller voor het aantal moorden in dat gebied in 2015 staat op 12, waarvan er 9 bewezen gang related zijn. Maar niets dat ik kan linken aan K en L.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 19-03-2015 20:15:19 ]
pi_150822673
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik snap je gedachtengang wel, alleen heb ik al eerder gepost dat ik iets niet begrijp van die voorzichtigheid van K en L.
Als ze echt zo voorzichtig waren als iedereen beweert, waarom hebben de ouders en/of de broers van K en L dan niet gezegd; dat is niets voor hun om daar alleen te gaan wandelen.

In de video lieten de ouders van K ook merken dat ze het volkomen begrijpelijk vonden dat de meiden na de mirador nog verder gelopen zijn. Mooi weer en het was nog vroeg, dus waarom niet?

Dat is toch een wat andere uitleg van heel voorzichtig zijn dan wat hier steeds beweerd wordt.
En bange wezels, nee dat lijkt me niet.
Ik begrijp ook jouw gedachtengang en uiteenzetting hierover voor wat betreft hun ouders. Dat is zeker tegenstrijdig.

Een klein voorbeeldje over voorzichtigheid wat de moeder van Lisanne naar voren bracht: Lisanne liet zich masseren maar het moest wel gebeuren door iemand waar ze vertrouwen in kon hebben. Dat werd dus heel goed overwogen.

De ouders van Kris deden inderdaad luchtig over het doorlopen na de Mirador maar ik vraag mij af of zij daar toch geen andere gedachten bij gehad hebben.

Als ikzelf die gehele bushbush bekijk heb ik echt daar mijn gedachten over voor twee jonge meiden alleen.

En wat betreft K en L zelf, zij hadden steeds tegen anderen gezegd, je moet een hike altijd met een gids doen. Nooit alleen.
pi_150823221
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:43 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ik begrijp ook jouw gedachtengang en uiteenzetting hierover voor wat betreft hun ouders. Dat is zeker tegenstrijdig.

Een klein voorbeeldje over voorzichtigheid wat de moeder van Lisanne naar voren bracht: Lisanne liet zich masseren maar het moest wel gebeuren door iemand waar ze vertrouwen in kon hebben. Dat werd dus heel goed overwogen.

De ouders van Kris deden inderdaad luchtig over het doorlopen na de Mirador maar ik vraag mij af of zij daar toch geen andere gedachten bij gehad hebben.

Als ikzelf die gehele bushbush bekijk heb ik echt daar mijn gedachten over voor twee jonge meiden alleen.

En wat betreft K en L zelf, zij hadden steeds tegen anderen gezegd, je moet een hike altijd met een gids doen. Nooit alleen.
Tegenstrijdige uitspraken ja. Ik denk dat de waarheid, zoals meestal ergens in het midden ligt.
pi_150823642
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:32 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik sluit een misdrijf niet uit maar kan ook niet iets vinden dat een sterke aanwijzing daarvoor is.
De dood van Leo vind ik nog steeds verdacht maar ik heb nog geen doodsoorzaak gelezen.

Verder gebeurt er genoeg in Boquete en omgeving, de plotselinge dood van een expat dame en vrienden van haar die haar man beschuldigen van moord op zijn vrouw. Er schijnen recent ook 1 of 2 expat heren uit Boquete het land uitgevlucht te zijn waarvan er iig 1 beschuldigd was van verkrachting. En er woedt al een poosje een oncontroleerbare gang war in het gebied David/Dolega/Volcan. De teller voor het aantal moorden in dat gebied in 2015 staat op 12, waarvan er 9 bewezen gang related zijn. Maar niets dat ik kan linken aan K en L.
Er gebeurt dus daar genoeg om over na te denken!
pi_150823698
Ik vind Lisanne en Kris ondanks hun dommige beslissingen om niet met zekerheid te zeggen waar ze heengingen en hun kleding die ik niet geschikt acht voor een wandeling door het bos (teken, spinnen, bloedzuigers, scherpe takken, etc.) inderdaad verstandige vrouwen:

- het waren geen feestbeesten - Martijn bij Pauw
- het waren geen mensen die zomaar met anderen mee zouden gaan - ouders
- ze hadden in ieder geval voor algemene hikes goede schoenen - je moet ze de kost geven die op slippertjes de berg opgaan
- ze bewaarden geld op hun kamer - daarom vind ik die 283 dollar ook zo'n raar verhaal
- ze namen hun ID-kaarten mee - paspoort zou ik dan weer niet doen, maar goed, Lisanne had misschien niets anders (ik neem altijd een kopie mee op reis)
- ze boekten tours voor de interessantere en zwaardere hikes - de Barú en ze moeten nog wat anders ingepland hebben dan alleen een aardbeientour, dus Quetzales of Cascadas Perdidas of zo'n hike waar de gids leuke dingen kan aanwijzen
- ze hielden elke dag contact met het thuisfront - helaas vertelden ze die ochtend niet waar ze heengingen, maar de andere dagen lieten ze wel duidelijk weten "in leven te zijn"
- ze zochten dingen al van tevoren thuis op - Martijn "ergerde" zich bijna aan de planmatigheid van zijn zus
- de inhoud van de rugzak toont aan dat -waarschijnlijk- Lisanne sowieso een heel nette meid was
- de staat van haar opgemaakte bed (Kris lijkt wat chaotischer) toont dat ook
- de uitspraken van Ingrid L. over de meiden zoals ze ze leerde kennen in Bocas - link staat ergens 10 topics terug
- de manier waarop ze op de foto's overkomen (de kaartfoto in Bocas, het kookclubje) spreekt voor mij uit dat het keurige meiden waren
- de christelijke opvoeding - speel in mijn atheïstische ogen zeker een rol
- ze waren verstandig genoeg om niet verkeerd te lopen tot aan de Mirador - wat hun beslissing was voor erna is alleen te raden, ik zie in Hans K.'s opmerking niets "onverstandigs", zou hetzelfde gedaan hebben
- dat ze van kompassen, GPS, goeie kaarten, etc. niet gehoord hadden of dat niet bij zich hadden kan ik 2 21/22-jarige meisjes ook niet echt kwalijk nemen, ze waren geen doorgewinterde hikesters ofzo, al vind ik het zelf wel onverstandig, me in hen verplaatsend juist weer niet
- het zeer spaarzame gebruik van de telefoons verraadt ook een planmatige en intelligente aanpak - een iPhone die met ~50% batterij begint nog 10 dagen later een ruim uur aan kunnen zetten vind ik heel knap

De enige opmerking die ik nog steeds niet kan plaatsen en waar die vandaan komt (de ouders?) is dat "ze anderen (wie dan?) aanraadden om alleen met een gids op pad te gaan". Dat spreekt tegen hun eigen plan om het zonder te doen en ik vraag me dan ook af hoe hard dat "feit" is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150823999
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:12 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind Lisanne en Kris ondanks hun dommige beslissingen om niet met zekerheid te zeggen waar ze heengingen en hun kleding die ik niet geschikt acht voor een wandeling door het bos (teken, spinnen, bloedzuigers, scherpe takken, etc.) inderdaad verstandige vrouwen:

- het waren geen feestbeesten - Martijn bij Pauw
- het waren geen mensen die zomaar met anderen mee zouden gaan - ouders
- ze hadden in ieder geval voor algemene hikes goede schoenen - je moet ze de kost geven die op slippertjes de berg opgaan
- ze bewaarden geld op hun kamer - daarom vind ik die 283 dollar ook zo'n raar verhaal
- ze namen hun ID-kaarten mee - paspoort zou ik dan weer niet doen, maar goed, Lisanne had misschien niets anders (ik neem altijd een kopie mee op reis)
- ze boekten tours voor de interessantere en zwaardere hikes - de Barú en ze moeten nog wat anders ingepland hebben dan alleen een aardbeientour, dus Quetzales of Cascadas Perdidas of zo'n hike waar de gids leuke dingen kan aanwijzen
- ze hielden elke dag contact met het thuisfront - helaas vertelden ze die ochtend niet waar ze heengingen, maar de andere dagen lieten ze wel duidelijk weten "in leven te zijn"
- ze zochten dingen al van tevoren thuis op - Martijn "ergerde" zich bijna aan de planmatigheid van zijn zus
- de inhoud van de rugzak toont aan dat -waarschijnlijk- Lisanne sowieso een heel nette meid was
- de staat van haar opgemaakte bed (Kris lijkt wat chaotischer) toont dat ook
- de uitspraken van Ingrid L. over de meiden zoals ze ze leerde kennen in Bocas - link staat ergens 10 topics terug
- de manier waarop ze op de foto's overkomen (de kaartfoto in Bocas, het kookclubje) spreekt voor mij uit dat het keurige meiden waren
- de christelijke opvoeding - speel in mijn atheïstische ogen zeker een rol
- ze waren verstandig genoeg om niet verkeerd te lopen tot aan de Mirador - wat hun beslissing was voor erna is alleen te raden, ik zie in Hans K.'s opmerking niets "onverstandigs", zou hetzelfde gedaan hebben
- dat ze van kompassen, GPS, goeie kaarten, etc. niet gehoord hadden of dat niet bij zich hadden kan ik 2 21/22-jarige meisjes ook niet echt kwalijk nemen, ze waren geen doorgewinterde hikesters ofzo, al vind ik het zelf wel onverstandig, me in hen verplaatsend juist weer niet
- het zeer spaarzame gebruik van de telefoons verraadt ook een planmatige en intelligente aanpak - een iPhone die met ~50% batterij begint nog 10 dagen later een ruim uur aan kunnen zetten vind ik heel knap

De enige opmerking die ik nog steeds niet kan plaatsen en waar die vandaan komt (de ouders?) is dat "ze anderen (wie dan?) aanraadden om alleen met een gids op pad te gaan". Dat spreekt tegen hun eigen plan om het zonder te doen en ik vraag me dan ook af hoe hard dat "feit" is.
Mooie lijst!
pi_150824071
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:12 schreef El_Matador het volgende:
De enige opmerking die ik nog steeds niet kan plaatsen en waar die vandaan komt (de ouders?) is dat "ze anderen (wie dan?) aanraadden om alleen met een gids op pad te gaan". Dat spreekt tegen hun eigen plan om het zonder te doen en ik vraag me dan ook af hoe hard dat "feit" is.
Ja, die twee dingen rijmen niet met elkaar. Of ze zijn door die en gene erg overtuigd dat el Pianista simpel en ongevaarlijk was.
- Als ze in de taxi zaten van L.M. dan wisten ook die twee Panamezen in de auto dat ze naar de entrada Pianista vroegen. We hebben niet gehoord of die twee zich als getuigen hebben gemeld op de Personaria.
pi_150824172
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mooie lijst!
Absoluut.
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:51:43 #147
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150825024
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:12 schreef El_Matador het volgende:

De enige opmerking die ik nog steeds niet kan plaatsen en waar die vandaan komt (de ouders?) is dat "ze anderen (wie dan?) aanraadden om alleen met een gids op pad te gaan". Dat spreekt tegen hun eigen plan om het zonder te doen en ik vraag me dan ook af hoe hard dat "feit" is.
Lijkt me een hard feit en niets spreekt dat tegen.
Ze kunnen geen zorgvuldig uitgedacht plan hebben gehad om op 1 april El Pianista te gaan lopen. Op 31 maart kregen ze namelijk te horen dat hun vrijwilligerswerk werd uitgesteld. Opeens hadden ze een week vrij en moesten ze andere dingen verzinnen.
Er was geen gids beschikbaar voor 1 april (bron), dus zochten ze een wandelroute uit waar geen gids voor nodig is. El Pianista kwam hiervoor in aanmerking, 'a pleasant day hike', volgens de Lonely Planet.
Als ze meer tijd hadden gehad om het te plannen, zouden ze vermoedelijk wel met een gids gegaan zijn.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_150825153
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:51 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Lijkt me een hard feit en niets spreekt dat tegen.
Ze kunnen geen zorgvuldig uitgedacht plan hebben gehad om op 1 april El Pianista te gaan lopen. Op 31 maart kregen ze namelijk te horen dat hun vrijwilligerswerk werd uitgesteld. Opeens hadden ze een week vrij en moesten ze andere dingen verzinnen.
Er was geen gids beschikbaar voor 1 april (bron), dus zochten ze een wandelroute uit waar geen gids voor nodig is. El Pianista kwam hiervoor in aanmerking, 'a pleasant day hike', volgens de Lonely Planet.
Als ze meer tijd hadden gehad om het te plannen, zouden ze vermoedelijk wel met een gids gegaan zijn.
Ok, maar ik doelde op de uitspraak "ze raadden anderen (wie waren dat dan?) aan om niet zonder gids te gaan". Die uitspraak klopt niet met hun eigen gedrag, zelfs niet als het "maar" de pleasant day hike van El Pianista was.

Ze hadden natuurlijk ook kunnen kiezen voor een marktdagje, bierdrinken aan het zwembad :P of iets anders. Ze kozen bewust (?) voor het lopen van een trail, de Pianista. De redenatie op basis van de LP snap ik wel, alleen niet waar die uitspraak vandaan komt en wie dan diegenen waren die zij juist aanraadden niet zonder gids te gaan hiken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150825255
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
Lijkt me een hard feit en niets spreekt dat tegen.
Misschien het gerucht van die "vermeende" afspraak top Mirador 14:00 uur?
pi_150825330
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Ze hadden natuurlijk ook kunnen kiezen voor een marktdagje, bierdrinken aan het zwembad of iets anders. Ze kozen bewust (?) voor het lopen van een trail, de Pianista. De redenatie op basis van de LP snap ik wel, alleen niet waar die uitspraak vandaan komt en wie dan diegenen waren die zij juist aanraadden niet zonder gids te gaan hiken.
Dat hadden ze op de taalschool horen zeggen uit de mond van K&L of één van hen. Dus gericht aan andere cursisten neem ik aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')