SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezien dit alles lijkt de vraagprijs van 35 euro mij wat aan de lage kant, maar goed. We zien wel wat ervoor gegeven wordt.
Sega Game Gear => werkt dus NIET. Hij gaat wel aan, maar valt net zo hard weer uit. Wordt dus als defect aangeboden, misschien dat iemand er nog wat mee kan.
- Lader
- Game Gear opbergtas
- Sonic the hedgehog
- Sonic the hedgehog 2
- Double Dragon
- Riddick Bowe Boxing
Vraagprijs verlaagd naar 15 euro, uiteraard bespreekbaar
foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSP Street E1004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast had hij ook nog het volgende liggen:
Nintendo 64
- Twee controllers, bieden in goede staat
- Kabels
- Mario Kart 64, compleet met doos en boekjes
- Super Mario 64
- Lylatwars
- F1 Pole Position
- Top Gear Rally
- NBA Live 2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70 euro lijkt me wel een leuke vraagprijs hiervoor.
Daarnaast heeft hij ook een PS Vita liggen, waarvan hij niet zeker weet of hij hem weg wil doen. De Vita is in nieuwstaat, compleet met opbergcase, Fifa 13, 16GB geheugenkaart. Alles compleet in doos met al het papierwerk. Geen vraagprijs, omdat hij nog twijfelt, maar als iemand interesse heeft, kan hij altijd een bod doen. Het is de OLED-versie.![]()
Genoteerd.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:22 schreef xix82 het volgende:
Voor 35 exclusief wil ik de GameBoy Advance wel overnemen
Van Monsie heb ik het bod van 90 euro op de GBA + N64 + Gamegear + games, of 70 euro voor hetzelfde minus de N64 console. Ik zal met mijn broertje overleggen wat hij het liefst heeft. Bij losse verkoop zal hij er wellicht meer aan overhouden, maar gezien hij volgens mij inmiddels al de Shield Tablet besteld heeft, is het misschien ook fijn als alles gewoon in een keer verkocht wordt.
Ik kom er nog op terug![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: