Kostte het veel moeite......dat denken ? En deed het pijn ?quote:
Wie hebben ze nu weer aangenomen als mod ?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom zou je die dingen hebben als je alleen maar schijtpost op het internet.
Vaker dan Hoe de Koreaan.quote:
Mhm, maar gebruik je de Chinees als excuus om de nieuwe uitgave van Privé te lezen of is dat meer een leuke bijkomstigheid?quote:
Mijn Chinees heeft de Map. Dus ik loop drie weken achter.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mhm, maar gebruik je de Chinees als excuus om de nieuwe uitgave van Privé te lezen of is dat meer een leuke bijkomstigheid?
Nee, helemaal niet. Het was gewoon een feitelijke constatering. Iemand die eigenlijk de hele dag nutteloze dingen post op een internetforum heeft eigenlijk gewoon geen leven. Verder is dit topic natuurlijk gewoon de digitale variant van jezelf afberen voor de spiegel..quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef tong80 het volgende:
Kostte het veel moeite......dat denken ? En deed het pijn ?
...
Als schifofreen wordt dat elke dag tegen me gezegd. Althans, als ik me scheer en in de spiegel kijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:58 schreef Fopje het volgende:
Nou je bent fantastisch tong80, wat moet het goed voelen om jou te zijn.
Wat is afberenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Het was gewoon een feitelijke constatering. Iemand die eigenlijk de hele dag nutteloze dingen post op een internetforum heeft eigenlijk gewoon geen leven. Verder is dit topic natuurlijk gewoon de digitale variant van jezelf afberen voor de spiegel..
quote:
Wat een negatieve postquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:58 schreef Fopje het volgende:
Nou je bent fantastisch tong80, wat moet het goed voelen om jou te zijn.
Die van jou is lekker positief.quote:
Hier zakt m'n broek van af.quote:
Niet heel erg.quote:
tabloidquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:48 schreef tong80 het volgende:
Ik draag geen horloge, heb geen rijbewijs, geen IPhone, Tabloid of mobieltje. Geen kranten-abonnement. Lees de Privé bij de Chinees.
Kan wel een bal duizend keer hooghouden en overal over meelullen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie hebben ze nu weer aangenomen als mod ?
'schijtpost' moet onafhankelijk zijn. Je bedoelde waarschijnlijk 'schijt post.'
Ik haat nutteloze smiliesquote:
Je snapt niet dat wat je uitkraamt in die post niet klopt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |