Net nog even wat geluisterd, en samen met wat ik al kende kan ik zeggen dat ik het goed vind.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:53 schreef Tchock het volgende:
Mini Mansions heeft een nieuw album uit vandaag. Erg leuk bandje uit de stal van Josh Homme, hun debuut is al weer vijf jaar oud. Was ze helemaal vergeten eigenlijk.
Nieuwe single featuring Alex Turner te luisteren en zien op Pitchfork:
http://pitchfork.com/news(...)sions-vertigo-video/
En een oudje:
Kloptquote:Op maandag 23 maart 2015 18:59 schreef Pat-sounds het volgende:
Dat is toch met de bassist van Queens of the Stone Age? Ik ga het morgen luisteren
Sinds vandaag is ook Primrose Green van Ryley Walker te luisteren. Vond All Kinds Of You (2014) ontzettend tof, dus daar ben ik wel benieuwd naar.
Nou, die heeft maar 3 albums meegedaan tochquote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Tchock het volgende:
KloptSherman heet 'ie geloof ik. Of nou ja, "de" bassist is toch wel Nick Oliveri (die zit ook in Mondo Generator) lijkt me
Klopt, maar wel de beste albums en bovendien was hij één van de oprichters van Kyuss.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, die heeft maar 3 albums meegedaan toch
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:53 schreef Tchock het volgende:
Mini Mansions heeft een nieuw album uit vandaag. Erg leuk bandje uit de stal van Josh Homme, hun debuut is al weer vijf jaar oud. Was ze helemaal vergeten eigenlijk.
Nieuwe single featuring Alex Turner te luisteren en zien op Pitchfork:
http://pitchfork.com/news(...)sions-vertigo-video/
En een oudje:
waar hij ook maar kort bij zatquote:Op maandag 23 maart 2015 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, maar wel de beste albums en bovendien was hij één van de oprichters van Kyuss.
Oh zie net dat hij nog niet bij het eerste album van Qotsa zat. Dan zijn het maar 2 albums zelfs.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook oprichter en niet vast lid of zo
Nee, drie. Rated R, Songs for the Deaf en die laatste.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh zie net dat hij nog niet bij het eerste album van Qotsa zat. Dan zijn het maar 2 albums zelfs.
ah, ok. die heb ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef Tchock het volgende:
Nee, drie. Rated R, Songs for the Deaf en die laatste.
Wat een meukquote:Op maandag 23 maart 2015 20:33 schreef Tchock het volgende:
Vandaag echt muziekfeest. Hier is de nieuwe Muse:
Niets mis mee!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:33 schreef Tchock het volgende:
Vandaag echt muziekfeest. Hier is de nieuwe Muse:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef DO2 het volgende:
Ik zou de nieuwe Muse als volgt willen typeren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef DO2 het volgende:
Ik zou de nieuwe Muse als volgt willen typeren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |