Het trainen is in de avond, net gedoucht en ga zonder gel naar bed want anders slaapt het niet lekker. Ik ga op een avond niet 2x douche of om alleen haar te wassen. Slecht voor je huid en haar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:21 schreef Differ het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon gel na de voetbal? Hoef je ook geen pet op.
Dan dit:quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:22 schreef linked545 het volgende:
Het trainen is in de avond, net gedoucht en ga zonder gel naar bed want anders slaapt het niet lekker. Ik ga op een avond niet 2x douche of om alleen haar te wassen. Slecht voor je huid en haar.
Of koop een mutsquote:
Denk je dat je hoofd afdekken, terwijl je haar nog vochtig is na het douchen, goed is voor huid en haar?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:22 schreef linked545 het volgende:
[..]
Het trainen is in de avond, net gedoucht en ga zonder gel naar bed want anders slaapt het niet lekker. Ik ga op een avond niet 2x douche of om alleen haar te wassen. Slecht voor je huid en haar.
En kijk wat er van zijn haar is geworden...quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ali B had ook altijd zijn petje achterstevoren!
Fred Durst ook en die had nooit last van z'n plukje haar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ali B had ook altijd zijn petje achterstevoren!
Bedoelde u: Fred Osterquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fred Durst ook en die had nooit last van z'n plukje haar.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Petten. Geen zin om haren te stylen? Yoo, petje op.
Ik snap deze man. Petten zijn gewoon fijn. Mits trucker caps of niet-tokkie snapbacks. Die standaardpetten met rondstaande kleppen zijn de vreselijkheid zelve.
petten met zo'n platgeslagen klep zijn juist oogaidsquote:
Petten dragen ook, wordt je kaal vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |