abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:48:16 #201
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150806959
Ik ben benieuwd of je straks ook mods krijgt om moderne Aziatische steden te bouwen, en dan doel ik specifiek op ondergronds een metro-station, dan op de begane grond 2-3 verdiepingen hoog een winkelcentrum daar recht boven, en DAARBOVEN hoge residential flats (50 verdiepingen hoog ongeveer...)

Nu is dat residential en commercial namelijk gescheiden, maar in Aziatische steden is dat vaak 'gestapeld'.
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:51:02 #202
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150807059
He iemand een idee of je ook tunnels onder de snelweg of een viaduct kunt maken?

Die kruispunten op de snelweg met de weg naar MN nieuwe wijk helpen niet echt voor de doorstroom.
  donderdag 19 maart 2015 @ 11:52:05 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150807089
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:51 schreef BarryOSeven het volgende:
He iemand een idee of je ook tunnels onder de snelweg of een viaduct kunt maken?
Komt in een gratis DLC. Nu nog niet dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150807098
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:51 schreef BarryOSeven het volgende:
He iemand een idee of je ook tunnels onder de snelweg of een viaduct kunt maken?

Die kruispunten op de snelweg met de weg naar MN nieuwe wijk helpen niet echt voor de doorstroom.
Gebruik verhoogde snelwegen waardoor je daar onder wegen kan aanleggen
  PR/Manusje van alles donderdag 19 maart 2015 @ 12:16:48 #206
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_150807834
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik vrijwel geen one way en heb geen verkeersproblemen. Ik snap niet echt wat mensen verkeerd kunnen doen, mijn tip is: zorg voor meerdere toegangswegen naar alles. Heel simpel.
hoeveel inwoners heb je?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:18:25 #207
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150807884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

hoeveel inwoners heb je?
Rond de 80k inmiddels.

Maar het groeit nogal langzaam, heb gisteren gewoon tien minuten de simulatie laten doorlopen op volle snelheid zonder iets te doen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  PR/Manusje van alles donderdag 19 maart 2015 @ 12:18:48 #208
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_150807902
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Rond de 80k inmiddels.

Maar het groeit nogal langzaam, heb gisteren gewoon tien minuten de simulatie laten doorlopen op volle snelheid zonder iets te doen :').
pics! ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:19:45 #209
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150807927
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

pics! ^O^
Vanavond als ik thuis ben. Heb nu al weer zin om te spelen :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150807974
quote:
Oe dit ga ik even testen nu :D
Mjah, wel geinig voor screenshots ofzo. Om te spelen doet het pijn aan m'n ogen :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Divje op 19-03-2015 12:34:26 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150808459
UPDATE!!@121

http://forum.paradoxplaza(...)7a8517b61c0d9800feca

quote:
1.0.6b - Patch notes

Windows: dependencies to the visual studio runtime have been removed. Addresses the issue where ColossalNative.dll would fail to load for users missing/having wrong msvcrt dlls.
Windows/OSX: fixed an issue where some users would not have permissions to access an user folder
Linux: fixed some cases where the first time launch would show the game half way out of the screen on dual monitors
Linux: various runtime optimizations
Linux: hopefully fixed the performance problems and the log spam, we were unable to reproduce that issue so this is a bit of a blindfolded fix
Linux: added support for $XDG_DATA_HOME. If you are using a custom path for XDG and already played the game on that machine, you will need to manually move the user files from the default folder ~/.local/share/Colossal Order/Cities_Skylines to $XDG_DATA_HOME/Colossal Order/Cities_Skylines
Mac/Linux: fixed a crash when selecting a building in the Asset importer
All platforms: added some debug info which may be useful when trying to help users in trouble
All platforms: added support for -screen-height & -screen-width and lowered severity of argument error unsupported launch options so they would cause the new game button to be greyed
Modding API: fixed OnCalculateResidentialDemand, OnCalculateCommercialDemand and OnCalculateWorkplaceDemand to call their respective counterpart properly. Also fixed for office buildings calling industrial level up.
nerfed parks decreasing commercial demand
road upgrade tool now works between two-way and one-way roads and right mouse-button changes direction of one-way roads
building effect radius is more accurate
added a Film grain slider in the Graphics options, like for the Tilt shift. (Users with the Disable Film Grain mod subscribed from Steam workshop and enabled will be notified with a "Console warning" when the game start and the game will automatically disable the mod and set the film grain amount to 0 so that no action from users is required apart from closing the Console panel).
added a chirper volume slider in the Audio options
intro screen can be skipped with mouse click or key press
fixed a case where an error would occur if the Source folder was not found while sharing a Mod to the workshop
fixed Publish workshop panel caption to not always show Savegame regardless which asset type was selected
killed the clicking sounds that could be heard on a quiet night during full moon and near the end of the loading screen
buildings uploaded to the workshop will now go to their respective tags automatically. (Buildings already on the workshop will not, we are currently investigating how to make it happen without users having to do anything about it)
fixed holding down mouse button and release over ui keeps some tools active
fixed tooltip stays visible when using shortcut to open area view
fixed parking spaces still working for burned down buildings.
fixed mouse raycast use normal mesh for burned down buildings.
removed airplane engine sound from unlockpanel...
fixed minor text issues in different languages
fixed wrong tree shadow alpha with pollution or water
fixed bulldozeing ship/airplane paths in map editor even when they are not visible
fixed pedestrian bridge color slightly wrong from far distance
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:38:52 #213
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150808616
quote:
quote:
Bordercities 2 is 100% leak-free, maintaining performance for extremely long periods of time.
:') Behoorlijk overtuigd van zichzelf dus. Ik wacht hier maar even mee, geen zin in een unstable client.
pi_150808618
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
nerfed parks decreasing commercial demand
road upgrade tool now works between two-way and one-way roads and right mouse-button changes direction of one-way roads
building effect radius is more accurate
^O^
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:40:05 #215
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150808666
Wat leven we toch in een mooie tijd he, lekker vaak releasen, lekker vaak nieuwe content.
pi_150808811
Of die Isometric mod of die Cell-Shade mod fuckt m'n game behoorlik. Of de combinatie van deze twee.

Allebeide mods fucken m'n game, kan niet meer terug naar het main menu zonder het spel opnieuw op te starten :')

edit2, lag niet aan de mods _O- met alle mods uitgeschakeld krijg ik ook een foutmelding bij het afsluiten & terugkeren naar main menu ;(

[ Bericht 43% gewijzigd door Divje op 19-03-2015 12:52:13 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2015 @ 12:52:00 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150809109
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik vrijwel geen one way en heb geen verkeersproblemen. Ik snap niet echt wat mensen verkeerd kunnen doen, mijn tip is: zorg voor meerdere toegangswegen naar alles. Heel simpel.
Ik heb een heel simpele map en alles draait lekker. Nergens verkeersproblemen. Vervolgens leg ik alles om, omdat ik meer toegangswegen wil, dikke 6 baans etc etc. en vervolgens loopt het overal compleet vast.
Soms is niets doen dus beter dan wel wat doen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:52:39 #218
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150809131
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:44 schreef Divje het volgende:
Of die Isometric mod of die Cell-Shade mod fuckt m'n game behoorlik. Of de combinatie van deze twee.

Allebeide mods fucken m'n game, kan niet meer terug naar het main menu zonder het spel opnieuw op te starten :')

edit2, lag niet aan de mods _O- met alle mods uitgeschakeld krijg ik ook een foutmelding bij het afsluiten & terugkeren naar main menu ;(
Wellicht een nieuwe bug door de update?
pi_150809135
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:44 schreef Divje het volgende:
Of die Isometric mod of die Cell-Shade mod fuckt m'n game behoorlik. Of de combinatie van deze twee.

Allebeide mods fucken m'n game, kan niet meer terug naar het main menu zonder het spel opnieuw op te starten :')

edit2, lag niet aan de mods _O- met alle mods uitgeschakeld krijg ik ook een foutmelding bij het afsluiten & terugkeren naar main menu ;(
afsluiten, gamefiles verifieren..?
pi_150809190
quote:
zoveel win _O_
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_150809296
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:52 schreef mschol het volgende:

[..]

afsluiten, gamefiles verifieren..?
Is dat die optie 'Integriteit van spelcache controleren' optie?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150809302
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:58 schreef Divje het volgende:

[..]

Wachten op een patch Scrum ;(
Lees niets over deze bug in de patch notes ... ;(
pi_150809313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Is dat die optie 'Integriteit van spelcache controleren' optie?
:Y
pi_150809354
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lees niets over deze bug in de patch notes ... ;(
Viel me ook al op ja ;( bummer!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef mschol het volgende:

[..]

:Y
Ok, eens kijken :)
Niks aan de hand volgens dat ding. Grmbl. Nouja, dan maar niet terug naar main menu, en gewoon door blijven spelen. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Divje op 19-03-2015 13:05:12 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:06:39 #225
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_150809687
wie o wie kan mij helpen. (alweer :') )

het probleem is dus, dat er vraag naar industriele gebieden is.

het grappige is dat al mijn industriele gebieden ''not enough buyers'' hebben.

dit zorgt ervoor dat alles steeds faiet gaat.

maar de vraag naar meer industriele gebieden blijft... alle wegen enzo zijn goed verbonden dus dat kan het niet zijn.

en doordat ik het niet weet loopt mijn stad langzaam leeg... :/

dit is al de 3e keer dat ik dit heb, en ik wil niet voor de 4e keer opnieuw beginnen waarbij ik waarschijnlijk weer het zelfde probleem krijg.

iemand een idee?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')