abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:47:19 #201
416020 K44S
The bearded man
pi_151132870
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Leuk, jah. Nodig, nee. Je kunt hopen op het beste of zelf je kansen creeeren. Geforceerd is pas arelaxt op het moment dat je haar nodig hebt om je goed over jezelf te voelen.
Daar heb jij weer gelijk in.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_151133079
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?

Wellicht een idee om alleen nog voor de meisjes te gaan die jij wilt. Zoals je zegt heb je genoeg leuke meiden ontmoet maar wilde je toen doorgaan met jagen. Wat nou als je de volgende keer dat je wakker wordt naast een leuk meisje je bewust de tijd neemt om haar te leren kennen. En weet je uberhaupt wat je zoekt in een vrouw? Als je dit op een rijtje hebt kun je daar bewust vantevoren al op screenen.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat jij en kaas blijkbaar niet meer kunnen genieten van vrouwen. Ben zelf vrij kieskeurig, maar er zijn weinig betere gevoelens dan die van vrouwelijke energie.
Ik ben 34.

Thanks voor de tip. Ik herken er zeker wel iets van. Ik zie en ontmoet moet ik zeggen best weleens leuke dames, maar ik neig nog niet eens naar actie. De kans dus dat ik naast een leukerd wakker wordt is echt nul komma nul. Ik doe gewoon niks en het staat me ook echt tegen.

Ik kan wel nog genieten van vrouwen hoor. Er gaat niets boven een aantrekkelijke vrouw, maar meer op afstand. Ik heb overigens best aardig wat goede vrouwelijke vrienden. Daar kan ik ook echt van genieten. Al het andere lijkt wel overprikkelt of kapot. :{
pi_151134052
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik ben 34.

Thanks voor de tip. Ik herken er zeker wel iets van. Ik zie en ontmoet moet ik zeggen best weleens leuke dames, maar ik neig nog niet eens naar actie. De kans dus dat ik naast een leukerd wakker wordt is echt nul komma nul. Ik doe gewoon niks en het staat me ook echt tegen.

Ik kan wel nog genieten van vrouwen hoor. Er gaat niets boven een aantrekkelijke vrouw, maar meer op afstand. Ik heb overigens best aardig wat goede vrouwelijke vrienden. Daar kan ik ook echt van genieten. Al het andere lijkt wel overprikkelt of kapot. :{
Dacht even je bent 58 en 25kg te zwaar
Ik zwaai naar dieren.
pi_151135003
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dacht even je bent 58 en 25kg te zwaar
Nope 34 en nog nooit beter in shape.20 jaar ervaring in de tas. *)
pi_151135125
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:43 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Nope 34 en nog nooit beter in shape.20 jaar ervaring in de tas. *)
Tering man je ziet er goed uit,
Ik zwaai naar dieren.
pi_151135289
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Tering man je ziet er goed uit,
Thanks.
pi_151148931
Soms gaat het versieren makkelijk, maar dan maak je weer een beginnersfout. Namelijk denken dat je iemand kan verstaan als de band speelt. En ik had natuurlijk haar telefoonnummer moeten vragen |:(

Afijn het kan dus wel, sjans hebben met een mooie slanke en lange blonde meid van een jaar of 20. :@
pi_151149324
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:36 schreef jaha het volgende:
Soms gaat het versieren makkelijk, maar dan maak je weer een beginnersfout. Namelijk denken dat je iemand kan verstaan als de band speelt. En ik had natuurlijk haar telefoonnummer moeten vragen |:(

Afijn het kan dus wel, sjans hebben met een mooie slanke en lange blonde meid van een jaar of 20. :@
Practice makes perfect... ;)
  zondag 29 maart 2015 @ 23:40:47 #209
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_151177159
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik ben 34.

Uiteindelijk komt het toch altijd weer neer op de al zo mooie slogan van Nike ;)

En treur niet, je bent op dit moment qua aantrekkingskracht aan het pieken!
http://therationalmale.co(...)-navigating-the-smp/
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 30 maart 2015 @ 23:22:48 #210
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_151209941
Haha omg, was net n meisje op bezoek. Gezellig geouwehoerd en alles. Alleen die tweede move bleef bij me uit, zelfs bij de deur. Ze stond beneden het trappetje bij t weggaan, beetje awkward van misschien nog n knuffel of kus maar k deed niks :p baal ik nu beetje van. Maar heb wel eens eerder met haar gezoend, k geef n beetje mixed signals af denk ik.

(Wat andersom bij mij juist wel werkt voor aantrekkingskracht)
pi_151210330
Deze week een date met iemand waar ik al behoorlijke tijd mee app. Klikt erg goed, hopen dat het in real ook doet. Daar gaat het vaak mis merk ik: offline geen klik of elkaars type niet zijn... en daarna valt het 'leuke' app-contact wat je toen had opgebouwd na zo'n real date vaak ineens stil. Maar ik heb het gevoel dat het hier wel goed komt :) Enige puntje is de afstand.. maar goed hebben we een middenweg in gevonden :)
  dinsdag 31 maart 2015 @ 09:00:42 #212
416020 K44S
The bearded man
pi_151214594
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

''Wat zou Hank Moody doen'' is vaak het beste advies wat je jezelf kunt geven :D

Waarom een pauze inlassen? En waarom is dat erg, een beetje forceren? Afwachten tot het spontane goede moment is echt niet nodig.
deze post ging zondag nog ff door m'n hoofd. Waardoor ik tinder voor 1 dag heb geïnstalleerd. Soort van online speeddaten werkt ook nog. Van de 15 dames... 4 nummers... waar van 2 nog steeds intensief contact.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 09:06:57 #213
416020 K44S
The bearded man
pi_151214690
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?

Wellicht een idee om alleen nog voor de meisjes te gaan die jij wilt. Zoals je zegt heb je genoeg leuke meiden ontmoet maar wilde je toen doorgaan met jagen. Wat nou als je de volgende keer dat je wakker wordt naast een leuk meisje je bewust de tijd neemt om haar te leren kennen. En weet je uberhaupt wat je zoekt in een vrouw? Als je dit op een rijtje hebt kun je daar bewust vantevoren al op screenen.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat jij en kaas blijkbaar niet meer kunnen genieten van vrouwen. Ben zelf vrij kieskeurig, maar er zijn weinig betere gevoelens dan die van vrouwelijke energie.
wil je volgende keer mn post quoten? Het is dat ik "k44s" er in gelezen heb ;). Maar mijn antwoord: het is bij mijn geval dat ik zo graag wou daten met toch de stiekeme hoop dat het wat wordt.. dat ik bij de eerste date al redelijk nerveus over kom en het dus niet gemakkelijk gaat.

Nu ik me er niet zo op focus en juist de gezelligheid van nieuwe contacten in zie, is het veel meer ontspannen.

Tenslotte is een vrouw(relatie) een iets wat een toevoeging ipv een doel moet zijn.

Verder ben ik niet het type wat zo goed kan lullen dat ik in de kroeg een dame aanspreek en 100%weet dat ik daar mn lulletje met regenjas ij kan stoppen.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 10:15:02 #214
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151216137
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou vertel. Een leuk meisje heeft oogcontact met je? Wat doe jij dan? Wat zeg je? Stap je op d'r af?
Ben wel benieuwd
"Leuk jurkje" of "Je veter zit los". Whatever, het maakt geen reet uit. Als je maar iets zegt dat je niet over laat komen als een of andere engerd. Als je het maar een beetje leuk kan brengen. Dus een open houding en enigzins overrompelen ipv naar de grond starend een of ander WoW-Guild grapje maken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 31 maart 2015 @ 13:04:34 #215
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_151221565
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:06 schreef K44S het volgende:

[..]

wil je volgende keer mn post quoten? Het is dat ik "k44s" er in gelezen heb ;). Maar mijn antwoord: het is bij mijn geval dat ik zo graag wou daten met toch de stiekeme hoop dat het wat wordt.. dat ik bij de eerste date al redelijk nerveus over kom en het dus niet gemakkelijk gaat.

Nu ik me er niet zo op focus en juist de gezelligheid van nieuwe contacten in zie, is het veel meer ontspannen.

Tenslotte is een vrouw(relatie) een iets wat een toevoeging ipv een doel moet zijn.

Verder ben ik niet het type wat zo goed kan lullen dat ik in de kroeg een dame aanspreek en 100%weet dat ik daar mn lulletje met regenjas ij kan stoppen.
Nerveus op de date nadat er geneukt is? Dat hoor ik ook voor het eerst. Als je eenmaal seks gehad hebt is het ontzettend eenvoudig om er een eventuele relatie van te maken (als jij dat wil dan).

Met de rest ben ik het helemaal mee eens, maar wat wil je hier mee zeggen?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 31 maart 2015 @ 13:14:53 #216
416020 K44S
The bearded man
pi_151221888
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Nerveus op de date nadat er geneukt is? Dat hoor ik ook voor het eerst. Als je eenmaal seks gehad hebt is het ontzettend eenvoudig om er een eventuele relatie van te maken (als jij dat wil dan).

Met de rest ben ik het helemaal mee eens, maar wat wil je hier mee zeggen?
Zo ver als neuken kom ik bijna niet (zal destijds te gefocust zijn op het neuken zelf),

Uhmn, geen idee eigenlijk... ik typte lekker door :P
  dinsdag 31 maart 2015 @ 13:24:24 #217
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_151222228
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:14 schreef K44S het volgende:

[..]

Zo ver als neuken kom ik bijna niet (zal destijds te gefocust zijn op het neuken zelf),

Uhmn, geen idee eigenlijk... ik typte lekker door :P
Je begon je verhaal met dat chicks jou wilden neuken maar dat je eerst wilde daten en verliefd worden. Of waren die dan gewoon niet aantrekkelijk.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 13:27:36 #218
416020 K44S
The bearded man
pi_151222332
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je begon je verhaal met dat chicks jou wilden neuken maar dat je eerst wilde daten en verliefd worden. Of waren die dan gewoon niet aantrekkelijk.
die chicks waren gewoon niet aantrekkelijk, onzeker of ik was hintdoof.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 13:53:02 #219
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_151223381
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:27 schreef K44S het volgende:

[..]

die chicks waren gewoon niet aantrekkelijk, onzeker of ik was hintdoof.
Ah, dan snap ik het wel. Seks met chicks die je niet leuk vind is sowieso niks. Volgende keer gewoon voor die chick gaan die je wel leuk vind en dan leiding nemen. Zo snel mogelijk neuken en een kickass vriendin krijgen.

Begrijp wel dat het lastig is als je ouders je hele leven lang ''geen seks voor het huwelijk'' er in gepompt hebben. Komt vanzelf als je bij ze weggaat en in een studentenhuis gaat wonen :P
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:07:01 #220
319979 Fok-it
All is well
pi_151224050
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 10:15 schreef fathank het volgende:

[..]

"Leuk jurkje" of "Je veter zit los". Whatever, het maakt geen reet uit. Als je maar iets zegt dat je niet over laat komen als een of andere engerd. Als je het maar een beetje leuk kan brengen. Dus een open houding en enigzins overrompelen ipv naar de grond starend een of ander WoW-Guild grapje maken.
Je veter zit los? :')__ Mi gado
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_151224202
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Als je eenmaal seks gehad hebt is het ontzettend eenvoudig om er een eventuele relatie van te maken (als jij dat wil dan).
Wat een onzin joh.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:10:57 #222
157922 fathank
pi_151224210
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je veter zit los? :')__ Mi gado
Denken dat het ook maar iets uitmaakt :')

Als je het goed kan brengen kom je weg met (bijna) alles. Je hebt nog een hoop te leren.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:11:40 #223
319979 Fok-it
All is well
pi_151224236
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Denken dat het ook maar iets uitmaakt :')

Als je het goed kan brengen kom je weg met (bijna) alles. Je hebt nog een hoop te leren.
Uh, ja oke man :')___
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:12:22 #224
157922 fathank
pi_151224263
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Uh, ja oke man :')___
Je onwetendheid is wel schattig O+
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:24:25 #225
403520 Sway-
La vie est belle
pi_151224737
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:43 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je kunt hier chicks natuurlijk ook bewust mee mocken. ''Doe even rustig aan zeg, je moet me eerst minimaal drie keer mee uit eten nemen voordat we gaan zoenen'' ''Ben je gek, geen seks voor we in een relatie vol liefde en vertrouwen zitten'' ''Nah, mijn ouders zouden jou echt niet goedkeuren'' :D Maarja, wellicht is dat mijn soort humor.
Ik zou lachen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')