Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Leuk, jah. Nodig, nee. Je kunt hopen op het beste of zelf je kansen creeeren. Geforceerd is pas arelaxt op het moment dat je haar nodig hebt om je goed over jezelf te voelen.

Ik ben 34.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Wellicht een idee om alleen nog voor de meisjes te gaan die jij wilt. Zoals je zegt heb je genoeg leuke meiden ontmoet maar wilde je toen doorgaan met jagen. Wat nou als je de volgende keer dat je wakker wordt naast een leuk meisje je bewust de tijd neemt om haar te leren kennen. En weet je uberhaupt wat je zoekt in een vrouw? Als je dit op een rijtje hebt kun je daar bewust vantevoren al op screenen.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat jij en kaas blijkbaar niet meer kunnen genieten van vrouwen. Ben zelf vrij kieskeurig, maar er zijn weinig betere gevoelens dan die van vrouwelijke energie.

Dacht even je bent 58 en 25kg te zwaarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik ben 34.
Thanks voor de tip. Ik herken er zeker wel iets van. Ik zie en ontmoet moet ik zeggen best weleens leuke dames, maar ik neig nog niet eens naar actie. De kans dus dat ik naast een leukerd wakker wordt is echt nul komma nul. Ik doe gewoon niks en het staat me ook echt tegen.
Ik kan wel nog genieten van vrouwen hoor. Er gaat niets boven een aantrekkelijke vrouw, maar meer op afstand. Ik heb overigens best aardig wat goede vrouwelijke vrienden. Daar kan ik ook echt van genieten. Al het andere lijkt wel overprikkelt of kapot.

Nope 34 en nog nooit beter in shape.20 jaar ervaring in de tas.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht even je bent 58 en 25kg te zwaar

Tering man je ziet er goed uit,quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:43 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Nope 34 en nog nooit beter in shape.20 jaar ervaring in de tas.

Practice makes perfect...quote:Op zondag 29 maart 2015 09:36 schreef jaha het volgende:
Soms gaat het versieren makkelijk, maar dan maak je weer een beginnersfout. Namelijk denken dat je iemand kan verstaan als de band speelt. En ik had natuurlijk haar telefoonnummer moeten vragen
Afijn het kan dus wel, sjans hebben met een mooie slanke en lange blonde meid van een jaar of 20.

Uiteindelijk komt het toch altijd weer neer op de al zo mooie slogan van Nikequote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik ben 34.
Thanks voor de tip. Ik herken er zeker wel iets van. Ik zie en ontmoet moet ik zeggen best weleens leuke dames, maar ik neig nog niet eens naar actie. De kans dus dat ik naast een leukerd wakker wordt is echt nul komma nul. Ik doe gewoon niks en het staat me ook echt tegen.
Ik kan wel nog genieten van vrouwen hoor. Er gaat niets boven een aantrekkelijke vrouw, maar meer op afstand. Ik heb overigens best aardig wat goede vrouwelijke vrienden. Daar kan ik ook echt van genieten. Al het andere lijkt wel overprikkelt of kapot.

Enige puntje is de afstand.. maar goed hebben we een middenweg in gevonden
 Enige puntje is de afstand.. maar goed hebben we een middenweg in gevonden  

deze post ging zondag nog ff door m'n hoofd. Waardoor ik tinder voor 1 dag heb geïnstalleerd. Soort van online speeddaten werkt ook nog. Van de 15 dames... 4 nummers... waar van 2 nog steeds intensief contact.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
''Wat zou Hank Moody doen'' is vaak het beste advies wat je jezelf kunt geven
Waarom een pauze inlassen? En waarom is dat erg, een beetje forceren? Afwachten tot het spontane goede moment is echt niet nodig.

wil je volgende keer mn post quoten? Het is dat ik "k44s" er in gelezen hebquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Wellicht een idee om alleen nog voor de meisjes te gaan die jij wilt. Zoals je zegt heb je genoeg leuke meiden ontmoet maar wilde je toen doorgaan met jagen. Wat nou als je de volgende keer dat je wakker wordt naast een leuk meisje je bewust de tijd neemt om haar te leren kennen. En weet je uberhaupt wat je zoekt in een vrouw? Als je dit op een rijtje hebt kun je daar bewust vantevoren al op screenen.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat jij en kaas blijkbaar niet meer kunnen genieten van vrouwen. Ben zelf vrij kieskeurig, maar er zijn weinig betere gevoelens dan die van vrouwelijke energie.
 . Maar mijn antwoord: het is bij mijn geval dat ik zo graag wou daten met toch de stiekeme hoop dat het wat wordt.. dat ik bij de eerste date al redelijk nerveus over kom en het dus niet gemakkelijk gaat.
. Maar mijn antwoord: het is bij mijn geval dat ik zo graag wou daten met toch de stiekeme hoop dat het wat wordt.. dat ik bij de eerste date al redelijk nerveus over kom en het dus niet gemakkelijk gaat. 

"Leuk jurkje" of "Je veter zit los". Whatever, het maakt geen reet uit. Als je maar iets zegt dat je niet over laat komen als een of andere engerd. Als je het maar een beetje leuk kan brengen. Dus een open houding en enigzins overrompelen ipv naar de grond starend een of ander WoW-Guild grapje maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vertel. Een leuk meisje heeft oogcontact met je? Wat doe jij dan? Wat zeg je? Stap je op d'r af?
Ben wel benieuwd

Nerveus op de date nadat er geneukt is? Dat hoor ik ook voor het eerst. Als je eenmaal seks gehad hebt is het ontzettend eenvoudig om er een eventuele relatie van te maken (als jij dat wil dan).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:06 schreef K44S het volgende:
[..]
wil je volgende keer mn post quoten? Het is dat ik "k44s" er in gelezen heb. Maar mijn antwoord: het is bij mijn geval dat ik zo graag wou daten met toch de stiekeme hoop dat het wat wordt.. dat ik bij de eerste date al redelijk nerveus over kom en het dus niet gemakkelijk gaat.
Nu ik me er niet zo op focus en juist de gezelligheid van nieuwe contacten in zie, is het veel meer ontspannen.
Tenslotte is een vrouw(relatie) een iets wat een toevoeging ipv een doel moet zijn.
Verder ben ik niet het type wat zo goed kan lullen dat ik in de kroeg een dame aanspreek en 100%weet dat ik daar mn lulletje met regenjas ij kan stoppen.

Zo ver als neuken kom ik bijna niet (zal destijds te gefocust zijn op het neuken zelf),quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nerveus op de date nadat er geneukt is? Dat hoor ik ook voor het eerst. Als je eenmaal seks gehad hebt is het ontzettend eenvoudig om er een eventuele relatie van te maken (als jij dat wil dan).
Met de rest ben ik het helemaal mee eens, maar wat wil je hier mee zeggen?

Je begon je verhaal met dat chicks jou wilden neuken maar dat je eerst wilde daten en verliefd worden. Of waren die dan gewoon niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Zo ver als neuken kom ik bijna niet (zal destijds te gefocust zijn op het neuken zelf),
Uhmn, geen idee eigenlijk... ik typte lekker door

die chicks waren gewoon niet aantrekkelijk, onzeker of ik was hintdoof.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je begon je verhaal met dat chicks jou wilden neuken maar dat je eerst wilde daten en verliefd worden. Of waren die dan gewoon niet aantrekkelijk.

Ah, dan snap ik het wel. Seks met chicks die je niet leuk vind is sowieso niks. Volgende keer gewoon voor die chick gaan die je wel leuk vind en dan leiding nemen. Zo snel mogelijk neuken en een kickass vriendin krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:27 schreef K44S het volgende:
[..]
die chicks waren gewoon niet aantrekkelijk, onzeker of ik was hintdoof.

Je veter zit los?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
"Leuk jurkje" of "Je veter zit los". Whatever, het maakt geen reet uit. Als je maar iets zegt dat je niet over laat komen als een of andere engerd. Als je het maar een beetje leuk kan brengen. Dus een open houding en enigzins overrompelen ipv naar de grond starend een of ander WoW-Guild grapje maken.
 __ Mi gado
__ Mi gado

Wat een onzin joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Als je eenmaal seks gehad hebt is het ontzettend eenvoudig om er een eventuele relatie van te maken (als jij dat wil dan).

Denken dat het ook maar iets uitmaaktquote:

Uh, ja oke manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Denken dat het ook maar iets uitmaakt
Als je het goed kan brengen kom je weg met (bijna) alles. Je hebt nog een hoop te leren.
 ___
___

Je onwetendheid is wel schattigquote:

Ik zou lachenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:43 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je kunt hier chicks natuurlijk ook bewust mee mocken. ''Doe even rustig aan zeg, je moet me eerst minimaal drie keer mee uit eten nemen voordat we gaan zoenen'' ''Ben je gek, geen seks voor we in een relatie vol liefde en vertrouwen zitten'' ''Nah, mijn ouders zouden jou echt niet goedkeuren''Maarja, wellicht is dat mijn soort humor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |