abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:22:10 #151
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150994083
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar weet ik niks van
Dat geeft dan weer een leuk inkijkje achter de persoon die altijd zo loopt te zaniken en klagen in VBL :').

Ik snap wel dat alles ontzettend kut is in jouw wereld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:25:46 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150994248
Godverdomme ff bijgelezen. Staan de FOK!-servers in Jeruzalem tegenwoordig? Het lijkt de Klaagmuur wel :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151025428
Kwam er weer tegen vandaag, ze wist zelfs mijn naam nog!! Alleen stonden er collega's etc bij om dan zo uit het niks mijn nummer te geven ook zo wat.

Helaas ging ze met de andere trein mee
Ik zwaai naar dieren.
pi_151025636
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet alles wat of internet staat is waar :D
Joh, als je niet weet waar je het over hebt.... :')
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:27:22 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_151027957
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Joh, als je niet weet waar je het over hebt.... :')
Alsof ook_gek zich ooit daardoor heeft laten tegenhouden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:50:23 #156
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151028747
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:51 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij moet ik er echt een maandje tussenuit... Merkte vandaag hoe weinig oogcontact ik eigenlijk terugkrijg, hoe weinig mensen écht kijken, behalve dan in het OV of sportschool maar ja daar ontkom je er bijna niet aan te kijken als iemand je aankijkt. En het is echt niet dat ik iedereen vijf minuten aanstaar hoor, maar soms gewoon subtiel ff een blik naar die kant of als ik een wat drink ff om me heen kijken.

Op school loop ik een beetje in de knel omdat ik bijna met me studie klaar ben, maar er niet vol voor kan gaan die laatste paar weken omdat ik merk dat ik ga reflecteren op wat ik in mijn studententijd nou heb bereikt... Studie ging goed, maar sociaal is laatste twee jaar echt stilgevallen. Hoef echt geen huisje, boompje, beestje de komende paar jaar maar een relatie is wel welkom :)
Relatie relatie relatie.

Dat mag niet eens je prioriteit zijn. Sociaal contact überhaupt wat een beetje goed gaat is volgens mij de eerste stap. Je sociale kring uitbreiden, vriendschappen opbouwen etc. Met darten gooi je ook niet meteen een 180.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151031644
Bijna in Utrecht misschien kom ik der nog wel tegen even
Ik zwaai naar dieren.
pi_151032848
Alsof het gewoon niet mag sprak er heel even. Maar ze werd opgehaald wou nog snel even mijn nummer geven, komt half Japan de weg naar sjiphol vragen sja was zij al weer weg :{
Ik zwaai naar dieren.
pi_151040537
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Relatie relatie relatie.

Dat mag niet eens je prioriteit zijn. Sociaal contact überhaupt wat een beetje goed gaat is volgens mij de eerste stap. Je sociale kring uitbreiden, vriendschappen opbouwen etc. Met darten gooi je ook niet meteen een 180.
Komt vast wel goed. Moet sowieso stuk meer losser/relaxter worden. Nu soms te serieus waardoor ik toch wat dingen mis. Als een meid niet terugkijkt of geen interesse toont meteen afkappen ipv doorgaan, en inderdaad eerst starten met sociale activiteiten. Heb morgen een soort van date, ze is niet op zoek naar een relatie maar we gaan wel samen ergens wat eten, gewoon puur voor de gezelligheid. :)
pi_151042068
Stond laatst op een feestje met een vriendin te praten, kwam daarna haar een vriendin van haar langs (die ik alleen van gezicht ken en social media, zo gaat t tegenwoordig huhu). Dus zij stelde ons aan elkaar voor. Wij dus hand geven en voorstellen en op dat moment ging ze met haar andere hand over mijn hele arm heen. Had eigenlijk geen idee wat ik moest zeggen

Tldr: kleine tips om gesprekje te starten voor wanneer je aan iemand voorgesteld wordt?
pi_151042518
Tering ik had al een bzlletje gehad denk ik
Ik zwaai naar dieren.
pi_151044044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]
ze is niet op zoek naar een relatie maar we gaan wel samen ergens wat eten, gewoon puur voor de gezelligheid. :)
^O^
pi_151045115
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Relatie relatie relatie.

Het is opzich wel herkenbaar. De reden dat ik soms denk "relatie relatie relatie" is omdat ik diep van binnen bang ben nooit iemand te vinden die mij ook wil.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_151062331
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 03:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Het is opzich wel herkenbaar. De reden dat ik soms denk "relatie relatie relatie" is omdat ik diep van binnen bang ben nooit iemand te vinden die mij ook wil.
Ik sta aan de andere kant. Na verschillende relaties en talloze dates/onenightstands/sexrelaties heb ik er echt nul zin meer in, in relaties niet maar ook niet in avondjes plezier. En dat eigenlijk al 1,5 jaar niet meer. Ik heb super veel leuke vrouwen om me heen, ook werkgerelateerd, maar merk gewoon aan mezelf dat ik niet meer wil. Ik geloof ook niet dat er iemand is die genoeg bij me past. Meer mensen daarmee?
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:09:40 #165
416020 K44S
The bearded man
pi_151068725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:07 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik sta aan de andere kant. Na verschillende relaties en talloze dates/onenightstands/sexrelaties heb ik er echt nul zin meer in, in relaties niet maar ook niet in avondjes plezier. En dat eigenlijk al 1,5 jaar niet meer. Ik heb super veel leuke vrouwen om me heen, ook werkgerelateerd, maar merk gewoon aan mezelf dat ik niet meer wil. Ik geloof ook niet dat er iemand is die genoeg bij me past. Meer mensen daarmee?
het zou mij op ten duur kapot maken denk ik.

Diverse dames gehad die wel fwb wilde. ik wist al van te voren dat ik dan verliefd zou worden :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:17:43 #166
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_151069130
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:07 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Een maat van me heeft iets soortgelijks. Heeft ontzettend veel geneukt en korte relaties achter de rug. Het waren alleen nooit meisjes waarvan ik achterover sloeg. Allemaal semi aantrekkelijk, semi leuk. Niet de real deal. Waarschijnlijk omdat het meestal de vrouwen waren die hem kozen of toevallig op zijn pad kwamen, niet degene die hij koos. Wellicht klinkt dit herkenbaar?

Naar mijn mening moet je gewoon lekker rondneuken met meisjes die je leuk vind. Hoe meer je neukt, hoe makkelijker het allemaal wordt. Op een gegeven moment word je dan wakker naast iemand waarvan je denkt: Wow, haar vind ik echt leuk, hier ga ik voor.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:19:19 #167
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_151069207
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef K44S het volgende:

[..]

het zou mij op ten duur kapot maken denk ik.

Diverse dames gehad die wel fwb wilde. ik wist al van te voren dat ik dan verliefd zou worden :')
Kapot maken? In welk opzicht? Frappant om te zien dat chicks jou willen neuken en jij bang bent dat als je dat doet je verliefd wordt :D Iets met omgedraaide rollen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:48:56 #168
416020 K44S
The bearded man
pi_151070513
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Kapot maken? In welk opzicht? Frappant om te zien dat chicks jou willen neuken en jij bang bent dat als je dat doet je verliefd wordt :D Iets met omgedraaide rollen.
Er zijn diverse dingen(excuses?) waardoor ik het "aan neuken" niet durf.
Bijv. Nog thuis wonen bij m'n christelijke ouders..- Oplossing: Bij de chick haar huis.
Ik heb alleen maar seks in een relatie gehad en dat was dus voor mijn gevoel heerlijk en eerlijk....weet dus niet hoe seks zonder gevoel is -Oplossing: gewoon doen.
Ik weet niet hoe ik een dame na een avond stappen het bed in lul.... ik kan praten als brugman en flirten is mij ook niet vreemd... ik snap vaak alleen de hintjes van de dames niet - Oplossing : Nog vaker een blauwtje lopen( zo leer je het beste)

Zo heb ik er vast nog meer... maar dit zijn wel een van de grootste steek punten.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_151071281
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Een maat van me heeft iets soortgelijks. Heeft ontzettend veel geneukt en korte relaties achter de rug. Het waren alleen nooit meisjes waarvan ik achterover sloeg. Allemaal semi aantrekkelijk, semi leuk. Niet de real deal. Waarschijnlijk omdat het meestal de vrouwen waren die hem kozen of toevallig op zijn pad kwamen, niet degene die hij koos. Wellicht klinkt dit herkenbaar?

Naar mijn mening moet je gewoon lekker rondneuken met meisjes die je leuk vind. Hoe meer je neukt, hoe makkelijker het allemaal wordt. Op een gegeven moment word je dan wakker naast iemand waarvan je denkt: Wow, haar vind ik echt leuk, hier ga ik voor.
Dat klinkt erg herkenbaar. Lange relaties gehad met meisjes die erg semi waren. Die kwamen inderdaad meer op het pad.Twee keer echt enorm verliefd geweest, dat werd niet echt wat en zelfs in het negatieve bij één. En dan nog de vele losse contacten ertussen. Daar zaten hele aantrekkelijke tussen, hele leuke ook wel, maar dat werd nooit echt iets. Het ging me vaak meer om de jacht destijds.

Met dat rondneuken heb ik moeite, het is allemaal zo groundhog day. Je weet gewoon bij een date dat het 3 scenario's kan lopen en als je elk scenario al zo vaak hebt gezien... Het is gewoon saai en voorspelbaar. Ik ben ook niet zo snel ECHT onder de indruk van iemand. Ik heb er echt gewoon geen zin in, zeker niet in dat hele dategebeuren. Tijdje geleden geprobeerd, ik vond het vooral zonde van het geld en mijn tijd.

Ik kan me er op dit moment allemaal slecht voor motiveren, al probeert men me enorm te koppelen met jan en alleman. Laatst was er zelfs een collega die ik heel slecht ken die me wilde koppelen met 'een vriendin'. Meh, het was niet echt wat. Ik zit nu echt op een bijzonder punt dat ik vorige maand een trio heb afgewezen. Ik wil er nog niet eens de moeite van een fietsrit van 15 min doen.

En dat terwijl ik ook wel een beetje druk van mijn leeftijd voel en ik wel graag kinderen en een gezinnetje zou willen.

Soms denk ik dat ik resistent tegen ben geworden haha. Overprikkeld ofzo.

oO< :{

[ Bericht 2% gewijzigd door The_Odd_One op 26-03-2015 21:36:00 ]
pi_151077512
Ik meld me hier ook maar even, wordt onderhand wel tijd.

25 jaar ben ik nu, bijna afgestudeerd (beter laat dan nooit) en ik durf het bijna niet te zeggen, maar de laatste keer dat ik seks had was tijdens oud en nieuw van 2011 naar 2012, dus ruim drie jaar geleden :') Dat was niet alleen de laatste keer dat ik seks had, maar ook de laatste keer dat ik gezoend heb en überhaupt met een meisje was.

Het ligt er vooral aan (denk ik en hoop ik) dat mijn leven sinds dien gewoon een stuk rustiger is geworden. Ik woonde op kamers, ging veel uit voor die tijd, en vooral tussen half 2010 en begin 2012 had ik de seksueel meest actieve periode uit mijn leven. Er is zelfs een dag geweest dat het ene meisje 's ochtends vertrok, en het andere meisje 's middags om vier uur weer voor de deur stond, dat vond ik best wel tof :)

Daarna ben ik in een ander huis gaan wonen met werkenden, en had ik een kamer zonder privacy en werd mijn vriendengroep rustiger, en werd ik zelf bovendien ook rustiger na anderhalf jaar een soort aftermath gehad te hebben na gedumpt te zijn waarna ik bovenmatig veel uitging en dronk, maar dus ook flink bezig was met vrouwen.

Mijn leven werd doordeweeks studeren, en in het weekend in de lokale kroeg hangen met vrienden. Studentenvereniging kwam ik zelden tot nooit meer, en tot op de dag van vandaag is er eigenlijk weinig veranderd.

Toch merk ik dat het allemaal wel en ver van mijn bedshow is geworden. Ik heb totaal geen contact meer, al jaren niet, met vrouwen die niet mijn moeder of zusjes zijn. Niet in real life, niet via de telefoon, niet via Facebook. Ik zou ook echt niet meer weten hoe ik het allemaal aan moet pakken. In het verleden ging het op de een of andere manier allemaal wel vanzelf.
pi_151077835
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Heb ik eigenlijk ook altijd gehad. Te schijterig gewoon om op de echt leuke meiden af te stappen, en dan maar de makkelijke en veilige weg kiezen en inhaken op de net niet meiden die zelf wel een poot uitsteken.

Probleem is alleen dat ik van mezelf totaal geen idee heb hoe ik in de markt lig, bij welke chicks ik een kans maak en bij welke ik het niet eens hoef te proberen. Krijg al vanaf mijn puberteit hele wisselende signalen op dat gebied, en om eerlijk te zijn is mijn zelfvertrouwen nu ook weer niet zo groot dat ik geen fuck geef om het lopen van een blauwtje.
pi_151083403
Gisteren dus op 'date' geweest. Zouden wat gaan eten ergens, maar net voor de tijd stuurde ze dat ze was vergeten te reserveren en dat het ook wel bij haar thuis kon... Dacht meteen: hmm, misschien toch meer dan gezamenlijk dineren? :) Maar nee, we hebben gewoon uren gepraat zoals je doet onder een diner, maar nu was de locatie bij haar thuis. Verder dus ook niks intiems gebeurd en ook geen signalen opgevangen dat ze dat wel wou.. Voor mezelf wel een goede bevestiging dat ik inderdaad een goede gesprekspartner ben want tijd vliegt altijd om. Maar ik zou de volgende keer toch gaan voor een échte date waar er wel kans is op intiem/relatie ondanks dat het vooraf al vaststond dat er niks ging gebeuren dus vind het ook niet erg. Mochten er meer datums komen is dat leuk, maar zo niet ook best. Sociale contacten zijn altijd welkom immers :)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 10:25:53 #173
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_151084752
Ennnnnnn gisteravond op stap weer gefaald bij de aandacht die ik krijg :P Weet nooit wat ik moet zeggen, heb je beetje leuk oogcontact met iemand, en dan ga je wat zeggen. Maar wat? Ik kan dit niet meer, best raar... Dit ging me makkelijker af.
pi_151085249
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef jelfrikandel het volgende:
Ennnnnnn gisteravond op stap weer gefaald bij de aandacht die ik krijg :P Weet nooit wat ik moet zeggen, heb je beetje leuk oogcontact met iemand, en dan ga je wat zeggen. Maar wat? Ik kan dit niet meer, best raar... Dit ging me makkelijker af.
Oh dat lukt me wel hoor, praat altijd over van alles en nog wat. Bij mij is het meer: wat doe je als diegene je wel ziet zitten? Nummer vragen? Meteen zoenen, hinten naar huis of wat? Al is het op de echte stapavonden vaak wel duidelijk waar ze op uit zijn..
  vrijdag 27 maart 2015 @ 11:02:57 #175
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151085820
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef jelfrikandel het volgende:
Begin met "hoi" of iets in die trant :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')