Dat geeft dan weer een leuk inkijkje achter de persoon die altijd zo loopt te zaniken en klagen in VBLquote:
Joh, als je niet weet waar je het over hebt....quote:Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet alles wat of internet staat is waar
Alsof ook_gek zich ooit daardoor heeft laten tegenhouden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Joh, als je niet weet waar je het over hebt....
Relatie relatie relatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:51 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij moet ik er echt een maandje tussenuit... Merkte vandaag hoe weinig oogcontact ik eigenlijk terugkrijg, hoe weinig mensen écht kijken, behalve dan in het OV of sportschool maar ja daar ontkom je er bijna niet aan te kijken als iemand je aankijkt. En het is echt niet dat ik iedereen vijf minuten aanstaar hoor, maar soms gewoon subtiel ff een blik naar die kant of als ik een wat drink ff om me heen kijken.
Op school loop ik een beetje in de knel omdat ik bijna met me studie klaar ben, maar er niet vol voor kan gaan die laatste paar weken omdat ik merk dat ik ga reflecteren op wat ik in mijn studententijd nou heb bereikt... Studie ging goed, maar sociaal is laatste twee jaar echt stilgevallen. Hoef echt geen huisje, boompje, beestje de komende paar jaar maar een relatie is wel welkom
Komt vast wel goed. Moet sowieso stuk meer losser/relaxter worden. Nu soms te serieus waardoor ik toch wat dingen mis. Als een meid niet terugkijkt of geen interesse toont meteen afkappen ipv doorgaan, en inderdaad eerst starten met sociale activiteiten. Heb morgen een soort van date, ze is niet op zoek naar een relatie maar we gaan wel samen ergens wat eten, gewoon puur voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Relatie relatie relatie.
Dat mag niet eens je prioriteit zijn. Sociaal contact überhaupt wat een beetje goed gaat is volgens mij de eerste stap. Je sociale kring uitbreiden, vriendschappen opbouwen etc. Met darten gooi je ook niet meteen een 180.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ze is niet op zoek naar een relatie maar we gaan wel samen ergens wat eten, gewoon puur voor de gezelligheid.
Het is opzich wel herkenbaar. De reden dat ik soms denk "relatie relatie relatie" is omdat ik diep van binnen bang ben nooit iemand te vinden die mij ook wil.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Relatie relatie relatie.
Dat mag niet eens je prioriteit zijn. Sociaal contact überhaupt wat een beetje goed gaat is volgens mij de eerste stap. Je sociale kring uitbreiden, vriendschappen opbouwen etc. Met darten gooi je ook niet meteen een 180.
Ik sta aan de andere kant. Na verschillende relaties en talloze dates/onenightstands/sexrelaties heb ik er echt nul zin meer in, in relaties niet maar ook niet in avondjes plezier. En dat eigenlijk al 1,5 jaar niet meer. Ik heb super veel leuke vrouwen om me heen, ook werkgerelateerd, maar merk gewoon aan mezelf dat ik niet meer wil. Ik geloof ook niet dat er iemand is die genoeg bij me past. Meer mensen daarmee?quote:Op donderdag 26 maart 2015 03:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het is opzich wel herkenbaar. De reden dat ik soms denk "relatie relatie relatie" is omdat ik diep van binnen bang ben nooit iemand te vinden die mij ook wil.
het zou mij op ten duur kapot maken denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:07 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik sta aan de andere kant. Na verschillende relaties en talloze dates/onenightstands/sexrelaties heb ik er echt nul zin meer in, in relaties niet maar ook niet in avondjes plezier. En dat eigenlijk al 1,5 jaar niet meer. Ik heb super veel leuke vrouwen om me heen, ook werkgerelateerd, maar merk gewoon aan mezelf dat ik niet meer wil. Ik geloof ook niet dat er iemand is die genoeg bij me past. Meer mensen daarmee?
Een maat van me heeft iets soortgelijks. Heeft ontzettend veel geneukt en korte relaties achter de rug. Het waren alleen nooit meisjes waarvan ik achterover sloeg. Allemaal semi aantrekkelijk, semi leuk. Niet de real deal. Waarschijnlijk omdat het meestal de vrouwen waren die hem kozen of toevallig op zijn pad kwamen, niet degene die hij koos. Wellicht klinkt dit herkenbaar?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:07 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik sta aan de andere kant. Na verschillende relaties en talloze dates/onenightstands/sexrelaties heb ik er echt nul zin meer in, in relaties niet maar ook niet in avondjes plezier. En dat eigenlijk al 1,5 jaar niet meer. Ik heb super veel leuke vrouwen om me heen, ook werkgerelateerd, maar merk gewoon aan mezelf dat ik niet meer wil. Ik geloof ook niet dat er iemand is die genoeg bij me past. Meer mensen daarmee?
Kapot maken? In welk opzicht? Frappant om te zien dat chicks jou willen neuken en jij bang bent dat als je dat doet je verliefd wordtquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef K44S het volgende:
[..]
het zou mij op ten duur kapot maken denk ik.
Diverse dames gehad die wel fwb wilde. ik wist al van te voren dat ik dan verliefd zou worden
Er zijn diverse dingen(excuses?) waardoor ik het "aan neuken" niet durf.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Kapot maken? In welk opzicht? Frappant om te zien dat chicks jou willen neuken en jij bang bent dat als je dat doet je verliefd wordtIets met omgedraaide rollen.
Dat klinkt erg herkenbaar. Lange relaties gehad met meisjes die erg semi waren. Die kwamen inderdaad meer op het pad.Twee keer echt enorm verliefd geweest, dat werd niet echt wat en zelfs in het negatieve bij één. En dan nog de vele losse contacten ertussen. Daar zaten hele aantrekkelijke tussen, hele leuke ook wel, maar dat werd nooit echt iets. Het ging me vaak meer om de jacht destijds.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Een maat van me heeft iets soortgelijks. Heeft ontzettend veel geneukt en korte relaties achter de rug. Het waren alleen nooit meisjes waarvan ik achterover sloeg. Allemaal semi aantrekkelijk, semi leuk. Niet de real deal. Waarschijnlijk omdat het meestal de vrouwen waren die hem kozen of toevallig op zijn pad kwamen, niet degene die hij koos. Wellicht klinkt dit herkenbaar?
Naar mijn mening moet je gewoon lekker rondneuken met meisjes die je leuk vind. Hoe meer je neukt, hoe makkelijker het allemaal wordt. Op een gegeven moment word je dan wakker naast iemand waarvan je denkt: Wow, haar vind ik echt leuk, hier ga ik voor.
Heb ik eigenlijk ook altijd gehad. Te schijterig gewoon om op de echt leuke meiden af te stappen, en dan maar de makkelijke en veilige weg kiezen en inhaken op de net niet meiden die zelf wel een poot uitsteken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Een maat van me heeft iets soortgelijks. Heeft ontzettend veel geneukt en korte relaties achter de rug. Het waren alleen nooit meisjes waarvan ik achterover sloeg. Allemaal semi aantrekkelijk, semi leuk. Niet de real deal. Waarschijnlijk omdat het meestal de vrouwen waren die hem kozen of toevallig op zijn pad kwamen, niet degene die hij koos. Wellicht klinkt dit herkenbaar?
Naar mijn mening moet je gewoon lekker rondneuken met meisjes die je leuk vind. Hoe meer je neukt, hoe makkelijker het allemaal wordt. Op een gegeven moment word je dan wakker naast iemand waarvan je denkt: Wow, haar vind ik echt leuk, hier ga ik voor.
Oh dat lukt me wel hoor, praat altijd over van alles en nog wat. Bij mij is het meer: wat doe je als diegene je wel ziet zitten? Nummer vragen? Meteen zoenen, hinten naar huis of wat? Al is het op de echte stapavonden vaak wel duidelijk waar ze op uit zijn..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef jelfrikandel het volgende:
Ennnnnnn gisteravond op stap weer gefaald bij de aandacht die ik krijgWeet nooit wat ik moet zeggen, heb je beetje leuk oogcontact met iemand, en dan ga je wat zeggen. Maar wat? Ik kan dit niet meer, best raar... Dit ging me makkelijker af.
Begin met "hoi" of iets in die trantquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef jelfrikandel het volgende:
Ennnnnnn gisteravond op stap weer gefaald bij de aandacht die ik krijgWeet nooit wat ik moet zeggen, heb je beetje leuk oogcontact met iemand, en dan ga je wat zeggen. Maar wat? Ik kan dit niet meer, best raar... Dit ging me makkelijker af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |