Nee ik merk het. Wordt er juist alleen maar meer depri van als zo'n beetje iedereen is gesetteldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit. Dit liedje staat op repeat, Deezertje.
Wil je wat bereiken dan moet je uit je comfortzone stappen. Op dezelfde voet verder werkt niet.
Wat Cue zegt. Ga eens van 8 tot 12 uur weg. Zijn genoeg die al eerder de stad opzoeken. Ga desnoods van kroeg naar kroeg. Maak gewoon eens contact, zonder creepy over te komen.
Waarom geen vriendschap met mannen? Lijkt me een stuk eenvoudiger. Kun je vervolgens samen achter de vrouwen aan
FOK!-meet topic is ook nog een optie.
 Niet dat ik daar op zit te wachten meteen maar merk gewoon dat het echt wel begint te trekken dat ik altijd maar alleen ben (ook qua sociaal contact) terwijl je overal om je heen mensen met elkaar bezig ziet en de initiatieven die ik zelf onderneem eindigen ook altijd alleen.
 Niet dat ik daar op zit te wachten meteen maar merk gewoon dat het echt wel begint te trekken dat ik altijd maar alleen ben (ook qua sociaal contact) terwijl je overal om je heen mensen met elkaar bezig ziet en de initiatieven die ik zelf onderneem eindigen ook altijd alleen.

Als ik met een verrekijker op een afstand bij je naar binnen kijk spreek ik je ook niet aan, maar het is wel stalken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, i know. Het is dus niet echt stalken want ik spreek ze niet aan. Maak het mezelf ook wel lastig door social media te gebruiken want tegenwoordig is alles binnen 1 seconde te achterhalen. Dus hoe ze heet, waar ze werkt, relatie etc. of niet. Maar goed, dat zetten mensen er allemaal zelf op he.

Denk dat de kans evengroot is om haar nog eens te treffen als dat je haar nu trofquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze woont hier niet op kamers. Dus wss alleen voor het weekend thuis weer.

Reageer eens op:quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Ga eerst eens gewoon de kroeg in tot je laatste bus gaat. Bevalt het, ga je nog een keer. Bevalt het weer ga je misschien eens fietsen / taxi
Of als het niet bevalt andere rkoeg/discotheek.
En ook op:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat Cue zegt. Ga eens van 8 tot 12 uur weg. Zijn genoeg die al eerder de stad opzoeken. Ga desnoods van kroeg naar kroeg. Maak gewoon eens contact, zonder creepy over te komen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom geen vriendschap met mannen? Lijkt me een stuk eenvoudiger. Kun je vervolgens samen achter de vrouwen aan

QFTquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit. Dit liedje staat op repeat, Deezertje.
Wil je wat bereiken dan moet je uit je comfortzone stappen. Op dezelfde voet verder werkt niet.
FOK!-meet topic is ook nog een optie.
 )
)

0,0 dus? Ze moet ooit weer een keer die andere kant op maar ja er rijden tientallen bussen op een dag en ze kan ook al zondag gaan ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat de kans evengroot is om haar nog eens te treffen als dat je haar nu trof
 Zou haast een FB-bericht sturen onder het mom heb toch niets te verliezen,, maar ik  houd me nog ff in
 Zou haast een FB-bericht sturen onder het mom heb toch niets te verliezen,, maar ik  houd me nog ff in  

Mannen werkt gewoon niet. Weet niet waarom, maar wil toch meer sociaal contact met meiden (en ja ik weet dat je met een groep mannen eerder contact maakt met dames).quote:

De arrogantie, dafuq.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, i know. Het is dus niet echt stalken want ik spreek ze niet aan. Maak het mezelf ook wel lastig door social media te gebruiken want tegenwoordig is alles binnen 1 seconde te achterhalen. Dus hoe ze heet, waar ze werkt, relatie etc. of niet. Maar goed, dat zetten mensen er allemaal zelf op he.

Stop er dan maar mee. Je vult alles al van te voren in. Heeft geen zin zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mannen werkt gewoon niet. Weet niet waarom, maar wil toch meer sociaal contact met meiden (en ja ik weet dat je met een groep mannen eerder contact maakt met dames).
Uitgaan: ja leuk, alleen ben ik in een mijn eentje. Dus ik loop een kroeg binnen, bestel een drankje..., en dan? Een tafeltje opzoeken en er alleen zitten en wachten tot iemand aanschuift gaat 'm niet worden want wss komt er wel iemand maar die is er met eigen gezelschap en vraagt dan iets van ''Is deze stoel/tafel vrij ofzo?'' Bij een ander aan een tafeltje gaan zitten is eng. Aan de bar hangen moet je of met de barman/dame praten of net geluk hebben dat er geen alcohollisten zitten

Ga jij dan ook mee? Chicks diggen mannen met lange uiteindes.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Ga anders een keertje stappen met SonicVolcano Deezertje, da's een gezellige gozer en ook nog eens een vrouwenmagneetgoeie wingman dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.

Idd gewoon aan de bar hangen, wie weet tref je een goede barman aan die je aan leuke mensen voorstelt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef Deezertje het volgende:
Aan de bar hangen moet je of met de barman/dame praten of net geluk hebben dat er geen alcohollisten zitten

quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ga jij dan ook mee? Chicks diggen mannen met lange uiteindes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Echt gozer, je maakt het jezelf zo (onnodig) lastig. Je zegt dat t met mannen niet werkt (waarom niet?) maar alleen wil en doe je niets. Ja, dat word het lastig. Ook al maken we kinderen al jaren wijs dat baby's door de ooievaar gebracht worden, dat geldt niet voor die ene leuke vrouw waar er een wederzijdse klik mee is. Daar zul je ZELF iets voor moeten doen. En dat is niet niets doen of via social media dingen opzoeken over vrouwen die je 'treft'. Ik heb je al eerder aangeboden best een keer jouw stad in te willen gaan met je (daar woon ik binnenkort zelf ook) en je aan wat mensen voor kan stellen, maar zolang jij ZELF niets doet heeft dat 0,0 effect en veranderd er niets aan jouw situatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mannen werkt gewoon niet. Weet niet waarom, maar wil toch meer sociaal contact met meiden (en ja ik weet dat je met een groep mannen eerder contact maakt met dames).
Uitgaan: ja leuk, alleen ben ik in een mijn eentje. Dus ik loop een kroeg binnen, bestel een drankje..., en dan? Een tafeltje opzoeken en er alleen zitten en wachten tot iemand aanschuift gaat 'm niet worden want wss komt er wel iemand maar die is er met eigen gezelschap en vraagt dan iets van ''Is deze stoel/tafel vrij ofzo?'' Bij een ander aan een tafeltje gaan zitten is eng. Aan de bar hangen moet je of met de barman/dame praten of net geluk hebben dat er geen alcohollisten zitten

Superlief aanbod trouwens. Kan denk ik enorm helpen, Deezertje. Goede mogelijkheid tot het opbouwen van contacten en daarnaast heb je dan meteen inzicht van iemand van buitenaf waar het wellicht misgaat gebaseerd op daadwerkelijke interactie. Nog altijd net iets beter dan forumpraat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:31 schreef yats het volgende:
Ik heb je al eerder aangeboden best een keer jouw stad in te willen gaan met je (daar woon ik binnenkort zelf ook) en je aan wat mensen voor kan stellen, maar zolang jij ZELF niets doet heeft dat 0,0 effect en veranderd er niets aan jouw situatie.

Nou, Deezertje. Neem dit aan, alsjeblieft. Yats is een goede gozer. Laat het in ieder geval een eerste stap zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Echt gozer, je maakt het jezelf zo (onnodig) lastig. Je zegt dat t met mannen niet werkt (waarom niet?) maar alleen wil en doe je niets. Ja, dat word het lastig. Ook al maken we kinderen al jaren wijs dat baby's door de ooievaar gebracht worden, dat geldt niet voor die ene leuke vrouw waar er een wederzijdse klik mee is. Daar zul je ZELF iets voor moeten doen. En dat is niet niets doen of via social media dingen opzoeken over vrouwen die je 'treft'. Ik heb je al eerder aangeboden best een keer jouw stad in te willen gaan met je (daar woon ik binnenkort zelf ook) en je aan wat mensen voor kan stellen, maar zolang jij ZELF niets doet heeft dat 0,0 effect en veranderd er niets aan jouw situatie.

Deezertje: "Nee dat werkt toch niet, dankzij mijn glazen bol weet ik dat allemaal al."quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou, Deezertje. Neem dit aan, alsjeblieft. Yats is een goede gozer. Laat het in ieder geval een eerste stap zijn.

Ik bedoel het niet negatief. Herken mezelf er heel sterk in. Feit is dat je geen flauw idee hebt hoe je met vrouwen om moet gaan. Diep van binnen weet je dit, maar dat kan je ego niet handelen, en daarom gaat het dingen verzinnen als ''Ze zijn niet aantrekkelijk'' ''ik wil eerst verliefd worden'' ''Ze heeft vast een vriend''. Aka, rationaliseren. We doen het allemaal, je bent echt niet de enige.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, mag ik mijn eigen manier gebruiken? Het is zoals ik het zeg, geen doelloze rationalisatie.

Dit. Them bitches....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:48 schreef artelligence het volgende:
Je doet alles goed, Deezertje. Die vrouwen zijn gewoon gaar.

Ik hoef toch niet per sé met random meisjes te gaan zoenen? Soms komt het vrij dichtbij, maar dan denk ik ook weer dat het niet eerlijk is voor haar omdat ik geen enkele affectie voor haar voel (wat ook zo is). Als ik door zou zetten zou ik er echt niet van kunnen genieten...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet negatief. Herken mezelf er heel sterk in. Feit is dat je geen flauw idee hebt hoe je met vrouwen om moet gaan. Diep van binnen weet je dit, maar dat kan je ego niet handelen, en daarom gaat het dingen verzinnen als ''Ze zijn niet aantrekkelijk'' ''ik wil eerst verliefd worden'' ''Ze heeft vast een vriend''. Aka, rationaliseren. We doen het allemaal, je bent echt niet de enige.
Het helpt je echter niet vooruit. Als je dan straks dat meisje tegenkomt en je hebt nog 0 ervaring gaat het hem niet worden. Je gaat kansen laten schieten en je krijgt er later spijt van.
Het hele riedeltje (zelfde soort rationalisaties als jij) heb ik twee jaar vol gehouden, ben nu toch wel erg blij dat ik mezelf er overheen gezet heb.

Wife zegt DAT zij voor die echt affectie wil gaan? En niet gewoon leuk wil zoenen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet per sé met random meisjes te gaan zoenen? Soms komt het vrij dichtbij, maar dan denk ik ook weer dat het niet eerlijk is voor haar omdat ik geen enkele affectie voor haar voel (wat ook zo is). Als ik door zou zetten zou ik er echt niet van kunnen genieten...

Waarom is het niet eerlijk. Je bent een leuke gast, zij is een leuke chick. Dat je eerst verliefd moet worden om te zoenen is een overtuiging die zeer weinig mensen hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet per sé met random meisjes te gaan zoenen? Soms komt het vrij dichtbij, maar dan denk ik ook weer dat het niet eerlijk is voor haar omdat ik geen enkele affectie voor haar voel (wat ook zo is). Als ik door zou zetten zou ik er echt niet van kunnen genieten...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |