Sociale ontwikkeling stoelt zich denk ik toch meer op interactie dan op afluisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je omgeeft noemt. Overal waar ik ben zijn genoeg mensen. Als ik in de sportschool ben, het OV of op school bijvoorbeeld. Aan mensen geen gebrek dus. Wel dat ze al bezet zijnZat net nog langs twee meiden in de werkruimte, die hadden het allebei over hun vriend
Ga jij maar lekker de restjes van iemand anders opruimen. Vrouwen zitten inderdaad echt te wachten op iemand zonder ruggegraat en eigenwaarde.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
alsof vrouwen zitten te wachten op een vent die een oordeel klaar heeft liggen
maar zoals je al zei, het zal aan mij liggen dat ik het niet begrijp
yes, gaat erg goed!quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe stond t eig bij jou en de liefde ook alweer? Nog altjjd in relatie?
Ik denk dat vrouwen niet eens door je opgeruimd willen worden als je zo over ze praat, dus maak je maar geen zorgen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef Argency het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker de restjes van iemand anders opruimen.
Waar studeer je dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Baal er toch wel een beetje stiekem van dat ik nooit op kamers ben gegaan en de mensen met wie 't klikte heb weten om te buigen naar échte vriendschappen... miste daardoor eigenlijk het hele sociale leven buiten school. Die zijn inmiddels klaar en nu hun eigen leven. Vooral in de sportschool en het openbaar nu merk ik onder de studenten wel dat die elkaar spreken en al aan het plannen zijn bij wie ze die avond eten, feesten of drinken etc. Maar ja, ik studeer ergens anders en daar is er niet echt een studentenleven helaas.
Vrouwen regelen is dan ook altijd een vorm van gebrek aan eigenwaarde. Het is veel stoerder om jezelf vertellen dat je haar kan regelen en het dan toch niet doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef Argency het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker de restjes van iemand anders opruimen. Vrouwen zitten inderdaad echt te wachten op iemand zonder ruggegraat en eigenwaarde.
Rationalization, upon rationalization, upon rationalization.quote:Op woensdag 18 maart 2015 02:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk moeten ze het toch vragen. Als ze het willen weten kan ik vervolgens zeggen waarom ik nooit heb gezoend.
Maar waarom dus. Omdat het niet in mijn karakter zit. Ik word liever eerst verliefd. En verliefd worden gebeurt me zo ontzettend weinig dat zoenen er automatisch ook niet in zit. Dan zou je kunnen zeggen, wees eens wat losser en stap op meer meiden af. Tja, dat kan. Maar als ik dan even een flirt heb in de discotheek, en ik voel me eigenlijk nauwelijks tot haar aangetrokken (wat vrijwel altijd zo is), dan wil ik niet zoenen. Het voelt dan fout. Het past niet bij wie ik ben, met random meisjes zoenen.
Misschien komt het als ik iemand leuk vind. Maar meestal hebben die al een vriend.
Verder was ik tijdens mijn puberteit in een isolement, zonder vrienden, en hobby's. Dat is dan toch een levensfase de je mist, dus hier zal het ook mee te maken hebben.
Nee, mag ik mijn eigen manier gebruiken? Het is zoals ik het zeg, geen doelloze rationalisatie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Rationalization, upon rationalization, upon rationalization.
Er is werk aan de winkel man.
Dat is het probleem. Je weet niet of het geweldig wordt. Heb al best veel teleurstellingen meegemaakt in mijn leven, dat ik me te hard op iets verheugde en viel daarna gigantisch tegen. Daarom ook: wat als ik in een club of kroeg ben? Zomaar mensen aanspreken? Meeste zijn toch in een groepje dus is al lastiger voor mij. Da's ook een van de redenen dat ik nog alleen ben: ben niet heel extravert ofzo. Heb gewoon een leuk karakter maar dat komt pas los als ik iemand ken. Het hele socializen vooraf heb ik nooit echt door of dat nou is omdat iemand aardig doet of meer erachter zoekt. In de sportschool ook, dezelfde meid een paar keer gesproken en vanaf haar kant volgens mij wel flirterige opmerkingen gehad. Kom ik haar daarna weer tegen negeert ze me compleet. Blijkt dat ze me gewoon aardig vond, niets meer. Maar ja ze was wel de enige die tegen me sprak in de sportschool waar normaal iedereen d'r bek dichthoudt dus ja ik had er wel iets anders bij verwacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:15 schreef Fascination het volgende:
Wat maakt 40 minuten fietsen nou uit als je een geweldige avond hebt gehad? Met muziek op gaat dat best snel. Gewoon doen.
Word je niet heel erg moe van jezelf? Door overal een smoesje op te verzinnen om iets niet te doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Je weet niet of het geweldig wordt. Heb al best veel teleurstellingen meegemaakt in mijn leven, dat ik me te hard op iets verheugde en viel daarna gigantisch tegen. Daarom ook: wat als ik in een club of kroeg ben? Zomaar mensen aanspreken? Meeste zijn toch in een groepje dus is al lastiger voor mij. Da's ook een van de redenen dat ik nog alleen ben: ben niet heel extravert ofzo. Heb gewoon een leuk karakter maar dat komt pas los als ik iemand ken. Het hele socializen vooraf heb ik nooit echt door of dat nou is omdat iemand aardig doet of meer erachter zoekt. In de sportschool ook, dezelfde meid een paar keer gesproken en vanaf haar kant volgens mij wel flirterige opmerkingen gehad. Kom ik haar daarna weer tegen negeert ze me compleet. Blijkt dat ze me gewoon aardig vond, niets meer. Maar ja ze was wel de enige die tegen me sprak in de sportschool waar normaal iedereen d'r bek dichthoudt dus ja ik had er wel iets anders bij verwacht.
Weet ook niet echt wat ik nu zoek, gewoon vrienschap of een relatie. Denk vriendschap, maar dan wel met een dame omdat ik daar gewoon te weinig mee om ga en ik er alleen maar socialer sterker van kan worden... Relatie is toch lastiger en sowieso moet ik meer me leven op orde hebben met eigen vrienden etc. want anders schrikt dat alleen maar af als ik een date heb: ''oh... geen vrienden... geen auto, geen rijbewijs.''' etc. Terwijl er wel genoeg jongens zijn die dat ook allemaal niet hebben maar die compenseren blijkbaar op andere punten :p
Ga eerst eens gewoon de kroeg in tot je laatste bus gaat. Bevalt het, ga je nog een keer. Bevalt het weer ga je misschien eens fietsen / taxiquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:09 schreef Deezertje het volgende:
Stond gisteren na een lange dag rond 22u op het station voor de terugreis, en naast veel verliefde stelletjes, zag ik ook groepjes jongeren de stad in gaan. Eigenlijk zou ik dat ook wel willen, want voor mijn leeftijd is dat op zich heel normaal en zeker als je single bent. Maar aangezien ik nergens meer bij hoor (geen vrienden meer en dorpsgenoten hebben andere vrienden) is het zomaar alleen geen toch niet echt wat ik snel doe. Ik kan natuurlijk vanavond een kroeg, café of club induiken: en dan? Bovendien stopt het OV hier vrijwel na 24u dus moet ik of de nacht doorbrengen in een cafe, bij iemand thuis (maar die kans is helaas 0,1%) of ik moet op de fiets gaan maar dat is ruim 40 minuten fietsen want ik woon in een godsvergeten dorpOf natuurlijk me beperken tot een uur of half één maar ja vaak begint het pas leuk te worden daarna.
Ik weet wat jij zoekt "een relatie"quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:17 schreef Deezertje het volgende:
Weet ook niet echt wat ik nu zoek, gewoon vrienschap of een relatie
Dit. Dit liedje staat op repeat, Deezertje.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Word je niet heel erg moe van jezelf? Door overal een smoesje op te verzinnen om iets niet te doen?
Eigenlijk wel, maar blijkbaar lucht zo'n verhaal wel op.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Word je niet heel erg moe van jezelf? Door overal een smoesje op te verzinnen om iets niet te doen?
Misschien mis ik de logica hier...quote:"maar woont blijkbaar wel op kamers. Dus de kans dat ik haar nog vaker ga zien is erg klein."
Ja, i know. Het is dus niet echt stalken want ik spreek ze niet aan. Maak het mezelf ook wel lastig door social media te gebruiken want tegenwoordig is alles binnen 1 seconde te achterhalen. Dus hoe ze heet, waar ze werkt, relatie etc. of niet. Maar goed, dat zetten mensen er allemaal zelf op he.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat gestalk is echt op het enge af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |