Qua woorden draai je er in ieder geval niet omheenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het wel. Seks met chicks die je niet leuk vind is sowieso niks. Volgende keer gewoon voor die chick gaan die je wel leuk vind en dan leiding nemen. Zo snel mogelijk neuken en een kickass vriendin krijgen.
Begrijp wel dat het lastig is als je ouders je hele leven lang ''geen seks voor het huwelijk'' er in gepompt hebben. Komt vanzelf als je bij ze weggaat en in een studentenhuis gaat wonen
Zou je niet eens op jezelf gaan wonen dan? Ik maak erop uit dat je de 21 al een paar jaar gepasseerd bent..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Qua woorden draai je er in ieder geval niet omheen.
Ik ben christelijk opgevoed... maar dat ging vanaf m'n 21e snel bergafwaarts ( of opwaarts... kies maar) en sinds een jaar ga ik al niet meer. Maar het de regel van het huis is nog wel apart slapen. Dus dat maakt het niet makkelijker.
Enfin... gewoon bij haar blijven slapen
Vaste baan of een studie met uitwonende beurs is dan wel zo handig. Ja, ik ben 24.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou je niet eens op jezelf gaan wonen dan? Ik maak erop uit dat je de 21 al een paar jaar gepasseerd bent..
Dan maak je daar werk van. Eerst goede randvoorwaarden scheppen. Zorg dat je zelf je spulletje voor elkaar hebt. Dan ben je ook niet afhankelijk van iets of iemand anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef K44S het volgende:
[..]
Vaste baan of een studie is dan wel handig met uitwonende beurs is dan wel zo handig. Ja, ik ben 24.
Komt "vanzelf"wel, net als de damequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan maak je daar werk van. Eerst goede randvoorwaarden scheppen. Zorg dat je zelf je spulletje voor elkaar hebt. Dan ben je ook niet afhankelijk van iets of iemand anders.
Als je zo'n passieve houding aanneemt gaat er niet veel gebeuren vrees ik.quote:
Daarom heb ik het woord vanzelf... tussen haakjes geplaatst.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je zo'n passieve houding aanneemt gaat er niet veel gebeuren vrees ik.
Wel fijn dat jij als backup mag dienen. Succes!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:09 schreef Deezertje het volgende:
Meid waarmee ik een date heb deze week zegt dat ze met nog een jongen date, vanavond. Onze date gaat gewoon door. Wel eerlijk dat ze het zegt, maar mocht het vanavond dus klikken met die andere jongen sta ik in mijn beleving al 1-0 achter. Ergens ook raar dat ze het zelf brengt, maar goed eerst onze date maar afwachten
Mja, moet positief blijven hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Wel fijn dat jij als backup mag dienen. Succes!
Tja. Goed weekendje achter de rug. Dan worden dingen opeens een stuk eenvoudiger.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Qua woorden draai je er in ieder geval niet omheen.
Ik ben christelijk opgevoed... maar dat ging vanaf m'n 21e snel bergafwaarts ( of opwaarts... kies maar) en sinds een jaar ga ik al niet meer. Maar het de regel van het huis is nog wel apart slapen. Dus dat maakt het niet makkelijker.
Enfin... gewoon bij haar blijven slapen
Ten eerste moet je meteen afkappen, wees es een kerel. Je gaat lekker backup spelen, je bent niet goed. Zolang je niet leert boven die shit te staan wordt het niet wat. Je houdt dit patroon zelf in stand.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mja, moet positief blijven heOok eerste date, dus wie weet valt hij tegen. Zit zelf helaas nooit in de luxe positie dat ik met 2 meiden aan het daten ben...
Inmiddels is de date achter de rug en gelukkig is ze net zo leuk als online het gevalquote:Op donderdag 2 april 2015 20:53 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ten eerste moet je meteen afkappen, wees es een kerel. Je gaat lekker backup spelen, je bent niet goed. Zolang je niet leert boven die shit te staan wordt het niet wat. Je houdt dit patroon zelf in stand.
Waarom niet eigenlijk? Doorbreek je patroon. Stop giving a shit man. Wees gewoon lekker jezelf en draai die shit om. Zij moeten jou willen. En aan jou om sterker te maken wat jou bijzonder maakt. En dan komt de rest wel. Een beetje zelfvertrouwen man. Je hebt maar 1 leven man, vergooi het niet hieraan. Spreek aan, loop blauwtjes, leef!
Dat lijkt me nogal logisch na 1 datequote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef Deezertje het volgende:
n ze geeft het signaal af mij nog niet nodig te hebben om haar leven aan te vullen,
Of misschien wel, alleen niet met jou. Zou dat niet kunnen denk je?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Krijg sowieso het idee dat ze niet echt op zoek is naar een relatie
onmogelijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of misschien wel, alleen niet met jou. Zou dat niet kunnen denk je?
Nee helaas. Inmiddels beetje vervaagd contact op App merk ik. Gisteravond wel ff leuk ge-appt. Vanmorgen heb ik een berichtje gestuurd, wel gelezen maar geen antwoord gekregen. Net ook ff kort berichtje gestuurd, ook gelezen en geen antwoord. Ze is wel hele tijd online op App dus ze appt iig met andere mensen, wss een jongen...quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:33 schreef The_Odd_One het volgende:
@Deezertje: watskeburt? Al op date 2?
Ze heeft gewoon geen interesse, dat blijkt uit alles.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee helaas. Inmiddels beetje vervaagd contact op App merk ik. Gisteravond wel ff leuk ge-appt. Vanmorgen heb ik een berichtje gestuurd, wel gelezen maar geen antwoord gekregen. Net ook ff kort berichtje gestuurd, ook gelezen en geen antwoord. Ze is wel hele tijd online op App dus ze appt iig met andere mensen, wss een jongen...
Stuur nu iig zelf niks meer en neem na de Pasen maar eens contact op met concreet voorstel voor een tweede date, en anders weet ik helaas wel waar ik toe aan ben,,,Denk nog steeds dat het niet voor niks was dat ze 'ineens' er van door moest na een uurtje op de date zelf, want ze heeft langer gereisd (heen en terug) dan de date duurde maar tijdens de date had ze het wel naar haar zin dacht ik zo, veel lachen etc. Blijft lastig hoor dat online contact onderhouden
Blokkeer me dan... dan maar lekker hard maar wel duidelijkquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen interesse, dat blijkt uit alles.
Ik zie een patroon en dat heet te graag willen. Jij moet helemaal geen voorstel doen. Jij stuurt af en toe wat om contact te onderhouden, maar het is genoeg geweest.Her loss.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee helaas. Inmiddels beetje vervaagd contact op App merk ik. Gisteravond wel ff leuk ge-appt. Vanmorgen heb ik een berichtje gestuurd, wel gelezen maar geen antwoord gekregen. Net ook ff kort berichtje gestuurd, ook gelezen en geen antwoord. Ze is wel hele tijd online op App dus ze appt iig met andere mensen, wss een jongen...
Stuur nu iig zelf niks meer en neem na de Pasen maar eens contact op met concreet voorstel voor een tweede date, en anders weet ik helaas wel waar ik toe aan ben,,,Denk nog steeds dat het niet voor niks was dat ze 'ineens' er van door moest na een uurtje op de date zelf, want ze heeft langer gereisd (heen en terug) dan de date duurde maar tijdens de date had ze het wel naar haar zin dacht ik zo, veel lachen etc. Blijft lastig hoor dat online contact onderhouden
Ik weet dat daten een zogenaamd spelletje moet zijn, maar deze dingen irriteer ik me altijd mateloos aan. Het is inderdaad lullig en lastig om na een al dan niet gezellige avond te zeggen: leuk, maar geen relatiemateriaal. Zijn maar weinig meiden die dat durven en het meeste blijft een beetje sukkelen met berichtjes sturen, daarna negeren tot een stille dood.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:44 schreef The_Odd_One het volgende:
Topavond. Gedronken, tot te laat gebleven, gezoend en allebei heel duidelijk gezegd: tweede date! D
Hey Deezer,quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet dat daten een zogenaamd spelletje moet zijn, maar deze dingen irriteer ik me altijd mateloos aan. Het is inderdaad lullig en lastig om na een al dan niet gezellige avond te zeggen: leuk, maar geen relatiemateriaal. Zijn maar weinig meiden die dat durven en het meeste blijft een beetje sukkelen met berichtjes sturen, daarna negeren tot een stille dood.
Wat mijn ideale vrouw is? Eigenlijk geen idee. Deze komt er aardig dicht bij in de buurt, zelfde interesses, leuk karakter... maar de afstand is wederom grote spelbreker. Lokaal daten lukt bij mij gewoon niet. Als ik om me heen kijk zie ik heel veel mensen die een relatie hebben met iemand uit de omgeving. Ideaal. je ziet elkaar vaak, misschien zelfde werk/opleiding etc.
Niet op zoek gaan is helaas lastiger dan ik zou willen. Laat de datingsites inmiddels voor wat ze zijn, maar offline houdt ik altijd mijn ogen open. Zie genoeg leuke meiden, maar toch kom ik vroeg of laat er bijna altijd achter dat ze al bezet zijn. En ja, ook dat is een verkeerde insteek: willen weten of iemand bezet is, maar het scheelt wel veel tijd met aanpappen of kijken of je kans maakt. Helaas spreekt een meid mij nooit uit zichzelf aan, dus moet bijna altijd zelf het voortouw nemen en wil dan wel weten of ik uberhaupt kans maak.
Moest ze 'ineens' weg zonder dat ze dit van tevoren als mogelijkheid had aangekondigd?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:19 schreef Deezertje het volgende:
Denk nog steeds dat het niet voor niks was dat ze 'ineens' er van door moest na een uurtje op de date zelf, want ze heeft langer gereisd (heen en terug) dan de date duurde
D'r is toch ook weinig toch geen verschil tussen daten op lokaal en op nationaal niveau? Je gaat je niet ineens anders gedragen lijkt me. Lijkt me dat als Deezer zich op nationaal niveau kan redden, dit ook op lokaal niveau zou moeten lukken..quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:09 schreef The_Odd_One het volgende:
En als dat het geval is, dan wil ik je best wat tips geven om succesvol te zijn in je lokale omgeving. Want dan gaat je dat ook lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |