Meen je dit nu serieus?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:21 schreef Argency het volgende:
Dronken op een feestje van een klasgenoot probeerde ze me uit het niets te zoenen [...] Gezegend met uitzonderlijke reflexen sloeg ik haar natuurlijk in haar gezicht.
Wat doe jij dan met mensen die je proberen aan te randen?quote:
Ik sla ze niet in hun gezicht in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met mensen die je proberen aan te randen?
Dat woordje 'natuurlijk' doet het hem.quote:
Dit soort shit overkomt mij altijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat woordje 'natuurlijk' doet het hem.![]()
Paar maandjes terug 2 vriendinnen pure mdma gegeven. Heel de tijd knuffelen enzo natuurlijk. Lagen we op een gegeven moment in bed en toen werd ze wel heel handtastelijk. Ik me op mijn buik gedraaid. Uit principe neuk ik geen mensen die zo onder invloed zijn. Hele nacht nog geknuffeld. Voor haar het raam open gedaan (want mdma + met tweeën onder 1 deken = kapot warm, zeker aangezien ik in de winter nog met raam open slaap).quote:
Nice! Gaat dus goed met je! Klinkt als dat na die incidenten van vroeger je leven normaal opgepakt hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:37 schreef Argency het volgende:
[..]
Dit soort shit overkomt mij altijd.
[..]
Paar maandjes terug 2 vriendinnen pure mdma gegeven. Heel de tijd knuffelen enzo natuurlijk. Lagen we op een gegeven moment in bed en toen werd ze wel heel handtastelijk. Ik me op mijn buik gedraaid. Uit principe neuk ik geen mensen die zo onder invloed zijn. Hele nacht nog geknuffeld. Voor haar het raam open gedaan (want mdma + met tweeën onder 1 deken = kapot warm, zeker aangezien ik in de winter nog met raam open slaap).
Ik dacht, als ze morgenochtend nog wil dan ist green light for takeoff. Paar uurtjes later word ik wakker, zegt ze dat ze in het bed heeft geplast. Het bed was DRIJFNAT van het zweet (geen pis). Echt drijfnat. Ze had het raam dicht gedaan. Toen naar huis gegaan en meteen de douche ingestapt. Volgens mij schaamde ze zich daarna te erg om nog iets te proberen.
Jepquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:41 schreef jasperte het volgende:
[..]
Nice! Gaat dus goed met je! Klinkt als dat na die incidenten van vroeger je leven normaal opgepakt hebt.
stuur gewoon een appje "neuken?"quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:38 schreef PsychoMirror het volgende:
Subtiele hints? Het is toch duidelijk dat ze iets van je willen?
Het overkomt je allemaalquote:
Genoeg meisjes met zelfmedelijden dus wat lul je?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het overkomt je allemaal![]()
Verrassend wel dat je met dit zelfmedelijden toch meisjes aantrekt...
Dit is altijd het eerste waar ik over begin als ik een meisje/vrouw leer kennen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het overkomt je allemaal![]()
Verrassend wel dat je met dit zelfmedelijden toch meisjes aantrekt...
Paar weken geleden had een maat van me een nieuwe vrouwelijke huisgenoot meegenomen om te stappen, ze zou haar ontgroening die avond hebben. Had haar mee naar huis genomen, heeft ze de hele avond zitten kotsen. Haar zus heeft haar toen mee naar huis genomen. Gecockblocked door alcohol. Tering.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
In d'r gezicht zegt 'ie. En dan eindigen met dat gifje
![]()
![]()
. Goed topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |