Het waren Nederlanders.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Het is treurig, maar om daar meteen het hele nieuwsuur aan te gaan wijden...
50 miljoen ¤ in rook opgegaan!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Het is treurig, maar om daar meteen het hele nieuwsuur aan te gaan wijden...
twitter:jeroenvdommelen twitterde op dinsdag 17-03-2015 om 20:07:09#Middendorp: 1400 uur crash apache. 47 km van thuisbasis. Tijdens schietoefening. Militairen waren 30 en 26 jaar. Alles wijst op ongeluk. reageer retweet
peanuts vergeleken met wat er iedere dag in de zorg en sociale zekerheid over de balk wordt gegooidquote:
de helft ongeveer en bovendien zijn de toestellen een jaar of 20 oud dus nieuwwaarde hoef je er ook niet voor te rekenenquote:
Erg voorbarig, of ken je de betrokkenen soms?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:13 schreef sp3c het volgende:
vervelender is dat er twee levens bij verloren zijn gegaan
deze snap ik niet echtquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Erg voorbarig, of ken je de betrokkenen soms?
Wat een rare titel joh, "tokkie terroristen"?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hij post ook op het Marokko forum:
[ afbeelding ]
dat boeit me niet zoveel, ik vind dat geen vrolijke plekquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hij post ook op het Marokko forum:
[ afbeelding ]
Luisteren is lastig?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:34 schreef sneakydesert het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)ikopter-in-mali.html
De generaal begint zijn toespraak met "goedenmiddag".
Is het van te voren opgenomen? *zet alu-hoedje op*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |