Nu zal ik dan (als het doorgaat) waarschijnlijk richting 's-Hertogenbosch gaan. Wel grappig dat ik voor mijn studie dan gewoon hier in Enschede kan blijven wonen terwijl het bedrijf hier dan misschien niet eens meer bestaat. Wie heeft wel eens zo'n reorganisatie meegemaakt en hoe gaat zoiets in zijn werk doorgaans?
Poeh poeh.
quote:dat is toch van die cursus
Op donderdag 7 november 2002 17:10 schreef Ron_Jeremy het volgende:
En ook nog de zorgen van je rapport aan je ouders laten zien Knijp je hem voor je herfstrapport?Poeh poeh.
quote:Oh die cursus waarvoor je full-time op school zat en vakken als Engels, Nederlands en Natuurkunde had.
Op donderdag 7 november 2002 17:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dat is toch van die cursus
quote:juist, ik zei al dat die cursus zo'n anderhalf jaar duurt en eerst een half jaar algemeen is en daarna meer vaktechnisch. maargoed ontopic nu!
Op donderdag 7 november 2002 17:13 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Oh die cursus waarvoor je full-time op school zat en vakken als Engels, Nederlands en Natuurkunde had.
quote:Wanneer is de bruiloft?
Op donderdag 7 november 2002 17:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:maargoed ontopic nu!
quote:Ik zat erop te wachten.
Op donderdag 7 november 2002 17:20 schreef Smike het volgende:[..]
Wanneer is de bruiloft?
quote:
Op donderdag 7 november 2002 17:20 schreef Smike het volgende:[..]
Wanneer is de bruiloft?
quote:Hoef je je luxe penthouse in Enschede tenminste niet te verkopen
Op zaterdag 9 november 2002 10:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou, mooi ,ik heb dus te horen gekregen dat ik niet hoef te verhuizen en dat de vestiging in Enschede open blijft. Dus das mooi!
quote:was toch al van plan te verhuizen, (en dat kan dan tenminste) wil een huis met een grote tuin. (en die zijn hier in Enschede tenminste nog betaalbaar, in den Bosch e.o. niet meer)
Op zaterdag 9 november 2002 10:37 schreef Swatkat het volgende:[..]
Hoef je je luxe penthouse in Enschede tenminste niet te verkopen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |