Maar hoe doe je het in de ruimte onder het bad?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:08 schreef tux87 het volgende:
Ik heb alles in de douchehoek gedaan (goot, rondom inbouwkraan, hoeken wand met vloer en wand met wand) plus overal de aansluiting van de wand met de vloer. Dit alles met pasta-band-pasta. Rondom de kraan het flensdoek van grohe gebruikt als band.
Ja, sifon die kan gaan lekken. Kitrand bad / tegelwerk kan gaan lekken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:12 schreef jasperve het volgende:
[..]
Maar hoe doe je het in de ruimte onder het bad?
Hier heb ik de oude dekvloer weg gebroken en is het dus niet allemaal keurig recht hoek op hoek...
zou het dat wel kunnen maken...
Maar is het nodig om onder je bad te kimmen waar in principe geen water hoort te komen?
Was inderdaad niet van plan te gaan tegelen onder het bad. Is dit onverstandig in dit geval?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Al heb je daar geen tegels onder liggen he? dan is het nutteloos. Lekt het toch wel door de dekvloer...
Nee, je kan niet alles voorkomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:17 schreef jasperve het volgende:
[..]
Was inderdaad niet van plan te gaan tegelen onder het bad. Is dit onverstandig in dit geval?
Ik heb meerdere offertes binnen gekregen voor het aanbrengen van beton-cire in de badkamer ipv tegelwerk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, je kan niet alles voorkomen.
Ja, sowieso. Zeker gezien het spul dat ze aanbrengen. Zelf kimmen kan prima bij gewoon tegelwerk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:23 schreef jasperve het volgende:
[..]
Ik heb meerdere offertes binnen gekregen voor het aanbrengen van beton-cire in de badkamer ipv tegelwerk.
Hierbij zit kennelijk kimwerk inbegrepen door de stucadoors. Maar wou het toch liever zelf even goed aanpakken.
Zou ik het garantietechnisch beter door de stuacadoor laten doen?
Dan laat ik dat maar lekker aan de 'Professional' overquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Zeker gezien het spul dat ze aanbrengen. Zelf kimmen kan prima bij gewoon tegelwerk.
Wel controleren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:34 schreef jasperve het volgende:
[..]
Dan laat ik dat maar lekker aan de 'Professional' over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |