abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 maart 2015 @ 17:08:17 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_150739490
Maurice Mobetie, de clubeigenaar uit Zürich die Sylvie Meis aan de haak zou hebben geslagen, is volgens Duitse en Zwitserse media zeker niet de perfecte levenspartner voor de 36-jarige ex-vrouw van Rafael van der Vaart. 'Momo' houdt namelijke van 'traditionele rollenpatronen', zo blijkt een een recent interview. 'Als een vrouw na een dinertje wil afrekenen is dat een nachtmerrie'.

De in Italië geboren Zwitser - eigenaar van de prestigieuze Club Flamingo in hartje Zürich - is ronduit openhartig in een interview dat hij onlangs gaf aan een Zwitserse muzieksite Nightguide. Hij rept met geen woord over Sylvie, maar heeft het vooral over zijn onlangs gerenoveerde zaak en hoe hij zo ongeveer in het leven staat. Zijn visie op het leven lijkt absoluut niet te passen bij hoe de kleine blondine de afgelopen jaren haar bestaan invulde. Maar er zijn ook opvallende overeenkomsten tussen La Meis en Mobetie die ook bekend is onder zijn artiestennaam: danceproducer Stanley Ross. Als Stanley bracht hij in 2013 het nummer 'Disco Bitch' uit.

Sylvie en haar nieuwe 'vriend' - geen van tweeën hebben ze hun 'relatie' nog bevestigd - omringen zich bij voorkeur met celebrities. De Nederlandse presentatrice annex lingeriemodel loopt de sterren regelmatig tegen het lijf door haar werk voor de Duitse zender RTL. In de tijd dat ze nog met Raf was getrouwd was het in hun Hamburgse penthouse regelmatig een komen en gaan van bekende gezichten uit de sport- en televisiewereld. Ook Maurice Mobetie kan er wat van als het aankomt op contacten met beroemdheden. In het interview met Nightguide rept hij over 'vrienden en kennissen' als Justin Timberlake, Mariah Carey, Akon, David Guetta, 50 Cent, Pussycat Dolls-zangeres Nicole Scherzinger.

Momo Spotlights
Net als Sylvie is hij gek op de spotlights. Hij laat zich maar wat graag fotograferen met sterren en zet die kiekjes vervolgens op sociale media. En Maurice, die recent bij Sylvie in Hamburg op visite zou zijn geweest, is verzot op vakanties. Af en toe een cultureel verantwoord stedentripje vindt hij best leuk, maar zijn voorkeur gaat meer uit naar plekken met een prima nachtleven en goede clubs zoals op het Spaanse partyeiland Ibiza.

Selfmade man
Maurice vindt zichzelf een selfmade man. ,,Toen ik 14 jaar was ben ik met school gestopt. Ik wilde niet leren, maar geld verdienen''. Hij ging aan de slag als bouwvakker en stond vervolgens zo'n drie jaar in Zwitserland op de steigers. ,,Toen ik genoeg geld had verdiend ben ik via via in het muziekwereldje terecht gekomen. Op die manier kwam ik al snel in contact met producenten als Akon en Guetta''. Dat hij geen opleiding afmaakte, intereseert hem niets. ,,Ik ben vanaf nul uiteindelijk toch een grote jongen geworden. Daarbij komt: studeren is geen werk voor mannen maar puur voor vrouwen''.

Sylvie's vermeende nieuwe liefde ziet graag dat zijn vrouw thuis achter het formuis staat en zorgt voor de kinderen. Ze moet wel intelligent zijn, benadrukt hij. ,,Kennis, opgedaan door haar studie. Maar vervolgens na haar diploma gaan werken? Dat is niet de bedoeling. Ik wil graag voor haar zorgen. Geld voor mijn vrouw verdienen. Het mooiste zou zijn als ze door haar hoge opleiding in staat is onze kinderen thuis les te geven. Dan hoeven ze, net als ik, niet naar school''.

Zoontje
Maurice heeft uit een eerdere relatie een 10-jarige zoontje en hij probeert er zoveel mogelijk voor hem te zijn. ,,Mijn zoon uitbesteden aan een nanny? Dat nooit! Dat doe ik zelf of mijn toekomstige vrouw''. Sylvie, die haar zoontje Damián (8) af en toe achterlaat bij een Duitse nanny, denkt daar duidelijk anders over. Toch stelde ze recent er meer voor Damián te willen zijn.

Tenslotte stelt de vlotte clubeigenaar een 'galante man' te zijn. ,,Ik houd graag de deur open voor vrouwen, en ben op veel vlakken van de oude stempel: een beetje ouderwets zelfs. Een dame mag nooit een dinertje voor twee betalen. Nog een gruwel? Dat alles in een gezin netjes wordt gedeeld. Wat een onzin? Mijn vrouw hoeft nooit eten voor mij te bewaren in de koelkast. Dan maakt ik nog liever zelf wat''.

Hoe lang Sylvie al een 'verhouding' heeft met Momo? Dat is vooralsnog onduidelijk. In januari dit jaar kwam er een einde aan haar relatie met de New Yorkse investeringsbankier Sameul Deutsch.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin dinsdag 17 maart 2015 @ 17:14:27 #2
35723 crew  GGMM
pi_150739666
Haha er staat Nuewe.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150739691
Sylvie vind het natuurlijk geen probleem dat ze niet hoeft te betalen :r
  Forum Admin dinsdag 17 maart 2015 @ 17:23:18 #4
35723 crew  GGMM
pi_150739953
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:15 schreef Leonos het volgende:
Sylvie vind het natuurlijk geen probleem dat ze niet hoeft te betalen :r
*vindt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:27:38 #5
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_150740082
Nieuwe*
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_150740162
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

*vindt
Dankje :)
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 maart 2015 @ 17:45:52 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_150740614
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Nieuwe*
*Nieuwe*

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 17 maart 2015 @ 18:03:50 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_150741118
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')