abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150738502
Hoi!

Sorry als dit niet het goede forum is, ik had geen idee waar ik hem onder moest gooien.

Ik ben bezig met een assessment en wil daarvoor weten wat de richtlijnen van de kosten bij het adverteren op Spotify zijn.
Deze kan je alleen aanvragen wanneer je zelf wilt adverteren, maar aangezien ik dat niet wil kom ik er niet achter.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat de kosten ongeveer zijn? (Een bron erbij zou helemaal fantatisch zijn maar dat lijkt me vrij lastig.)

Alvast bedankt!
pi_150738527
kan toch doen alsof je interesse heb
Zie!
pi_150738570
https://www.mediabookers.nl/products/spotifycom.html

letterlijk het tweede resultaat als je zoekt op 'kosten adverteren spotify'
pi_150738619
Ja maar daar staan geen richtlijnen qua kosten op he, het enige wat er staat is "vanaf 9,.." Ik zoek het iets specifieker.

Ik heb geen bedrijf en zonder kvk nummer en dergelijke kan je het daar dus niet aanvragen
pi_150738652
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:41 schreef kabouter99 het volgende:
Ja maar daar staan geen richtlijnen qua kosten op he, het enige wat er staat is "vanaf 9,.." Ik zoek het iets specifieker.

Ik heb geen bedrijf en zonder kvk nummer en dergelijke kan je het daar dus niet aanvragen
Dan bel je op, en dan zeg je 'hallo ik doe een project en zou graag enige richtlijnen hebben in wat adverteren op spotify kost', wijzen ze dat af dan bel je een ander en dan bluf je.
pi_150738818
Ja ben erover in contact met een ander bedrijf die zich er ook mee bezig houdt inderdaad. Maar omdat er vrij veel haast achter zit hoopte ik dat iemand er hier mee bekend is. Kan ik alvast doorwerken
Maar thanks voor je tips
pi_150738970
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:46 schreef kabouter99 het volgende:
Ja ben erover in contact met een ander bedrijf die zich er ook mee bezig houdt inderdaad. Maar omdat er vrij veel haast achter zit hoopte ik dat iemand er hier mee bekend is. Kan ik alvast doorwerken
Maar thanks voor je tips
Succes in ieder geval!
pi_150741773
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:46 schreef kabouter99 het volgende:
Maar thanks voor je tips
bellen is toch sneller dan dit? :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150743740
Ligt compleet aan wat je wil, in welk volume, wat je verkoopt, ... Niet heel raar dus dat je nergens informatie kunt vinden. Het is alsof je vraagt wat een fiets kost.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:19:32 #10
286575 Roces18
Chef de party
pi_150744047
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:12 schreef JoPiDo het volgende:
Ligt compleet aan wat je wil, in welk volume, wat je verkoopt, ... Niet heel raar dus dat je nergens informatie kunt vinden. Het is alsof je vraagt wat een fiets kost.
Nou 20 tot een paar duizend euro. :9
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')