Dan bel je op, en dan zeg je 'hallo ik doe een project en zou graag enige richtlijnen hebben in wat adverteren op spotify kost', wijzen ze dat af dan bel je een ander en dan bluf je.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:41 schreef kabouter99 het volgende:
Ja maar daar staan geen richtlijnen qua kosten op he, het enige wat er staat is "vanaf 9,.." Ik zoek het iets specifieker.
Ik heb geen bedrijf en zonder kvk nummer en dergelijke kan je het daar dus niet aanvragen
Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:46 schreef kabouter99 het volgende:
Ja ben erover in contact met een ander bedrijf die zich er ook mee bezig houdt inderdaad. Maar omdat er vrij veel haast achter zit hoopte ik dat iemand er hier mee bekend is. Kan ik alvast doorwerken
Maar thanks voor je tips
bellen is toch sneller dan dit?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:46 schreef kabouter99 het volgende:
Ja ben erover in contact met een ander bedrijf die zich er ook mee bezig houdt inderdaad. Maar omdat er vrij veel haast achter zit hoopte ik dat iemand er hier mee bekend is. Kan ik alvast doorwerken
Maar thanks voor je tips
Nou 20 tot een paar duizend euro.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:12 schreef JoPiDo het volgende:
Ligt compleet aan wat je wil, in welk volume, wat je verkoopt, ... Niet heel raar dus dat je nergens informatie kunt vinden. Het is alsof je vraagt wat een fiets kost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |