Ok stuur maar wat naar me opquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:14 schreef amenth het volgende:
[..]
graag wil ik proef bericht schrijven als deze echt gepost wordt ga ik vaker doen. graag hoor ik fo dit mogelijk is en waar ik deze naar toe moet sturen. Ik kan dit 1 keer per week doen, tegen betaling dagelijks
omdat er al jaren naar nieuwe webloggers wordt gevraagd en er vrijwel nooit wat zinnigs op staat.quote:
Hejje zeker nooit mijn weblogjes gezienquote:Op zondag 31 mei 2015 10:09 schreef n8n het volgende:
[..]
omdat er al jaren naar nieuwe webloggers wordt gevraagd en er vrijwel nooit wat zinnigs op staat.
Solliciteer dan!quote:Op zondag 12 juli 2015 16:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Op de webblog posten ze toch gwn filmpjes van dumpert, liveleak, etc..? Dat kan ik wel
DM naar Paxlie of timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 12 juli 2015 16:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Op de webblog posten ze toch gwn filmpjes van dumpert, liveleak, etc..? Dat kan ik wel
Bij deze meld ik me aan
quote:
DM gestuurd naar Paxliequote:Op zondag 12 juli 2015 16:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
DM naar Paxlie of timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Maar je mag ook meer doen dan dat hoor.
Alle mensen die FOK! helpen doen dit vrijwillig. Moderators, Redactieleden, Webloggers etc.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:06 schreef Ghostson het volgende:
Zoiets betaald wel IETS toch?
Als je wil dat mensen veel tijd stoppen om goede en kwalitatieve blogs te schrijven, mag daar best iets tegenover staan.
Alleen voor de ervaring? Welke ervaring? Zoiets kun je toch niet op je CV zetten?
Hoezo zou je het niet op je cv kunnen zetten?quote:Op maandag 13 juli 2015 14:06 schreef Ghostson het volgende:
Zoiets betaald wel IETS toch?
Als je wil dat mensen veel tijd stoppen om goede en kwalitatieve blogs te schrijven, mag daar best iets tegenover staan.
Alleen voor de ervaring? Welke ervaring? Zoiets kun je toch niet op je CV zetten?
Ja tuurlijk kan je het er wel opzetten. Je kan alles op je CV zetten. Als ik vandaag een bedrijf begin ben ik ook founder/CEO/Ambassador en kan dat erop.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoezo zou je het niet op je cv kunnen zetten?
Er zijn niet zoveel eisen om te gaan bloggen. Bloggers bij ons bloggen inderdaad niet voor het geld en bloggen ook niet alleen omdat het goed staat op hun CV. De reden is heel simpel: onze bloggers vinden het leuk om te bloggen. Die houden van dergelijke filmpjes en willen dat graag delen met andere mensen die daar ook van houden.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:06 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan je het er wel opzetten. Je kan alles op je CV zetten. Als ik vandaag een bedrijf begin ben ik ook founder/CEO/Ambassador en kan dat erop.![]()
Maar wat ik eigenlijk bedoel is: Onbetaald blogs schrijven voor FOK lijkt mij niet iets wat serieus op je CV staat als je praat over ''je doet het voor de ervaring''.
Is dit een hele grote ervaring? Welke skills ga je hier ontwikkelen?
Hoeveel blogs per dag/week moet je daarvoor gaan schrijven bijv? Kortom: wat zijn de eisen om te gaan bloggen?
Ik zoek al dagen naar de geestige grappen, grollen en video's. Linkje?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:44 schreef Paxlie het volgende:
Inmiddels kennen velen van jullie de weblog wel. Het hoekje van FOK! voor allerlei geestige grappen, grollen, video's en plaatjes. Tenminste, dat is de bedoeling. We hebben echter hard nieuwe redactieleden nodig. En waar kan je die beter vinden dan tussen de lolbroeken hier?
Niet.quote:Op zondag 6 september 2015 19:19 schreef Rozevla het volgende:
Ok dat wil ik wel.
Ik heb heel veel grappigse filmpjes van neuk seksende hommos liggen die ik met jullie wil delen.
Wanneer begin ik?
Zou jij het beter kunnen dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:31 schreef Saisai het volgende:
Ik kende het helemaal niet, maar fucking hell wat zijn dat voor 'kooktips'?
sorry hoor
/edit oh, ik zie nu dat alleen het eerste filmpje dramatisch is.
Voor de niet-zo-culinairen: éérst de uien, daarna het vlees!
450 euro per post.quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:36 schreef Daarnaast het volgende:
Worden mods op fok eigenlijk betaald?
we missen jequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:54 schreef delano.888 het volgende:
T is ook wel een beetje te leeg op t weblog de laatste tijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |