Piet zit weer in zijn eigen wereldjequote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
He maar Piet, hoe kwam je op het idee dat ik een jongere man als speeltje zou gebruiken?
Hoeveel verschillende apparaten heb je nu waarmee je op Fok/internet e.d. zou kunnen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik had ook dat tabding nog kunnen pakken, maar had ik geen zin meer in..
Je wilt toch graag een jonge bloem?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
He maar Piet, hoe kwam je op het idee dat ik een jongere man als speeltje zou gebruiken?
3quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende apparaten heb je nu waarmee je op Fok/internet e.d. zou kunnen?
zo kan ze wel makkelijk als kloon actief zijn. 3 apparaten voor zich op tafelquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende apparaten heb je nu waarmee je op Fok/internet e.d. zou kunnen?
veel te vermoeiendquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo kan ze wel makkelijk als kloon actief zijn. 3 apparaten voor zich op tafel
nou, niet heel jong hoor, gewoon ongeveer mijn eigen leeftijd, daar heb ik de meeste raakvlakken mee. Maar uiteindelijk geeft leeftijd niet de doorslag hoor, je valt op iemand, of niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt toch graag een jonge bloem?
is niks...quote:
ja, dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:40 schreef FANN het volgende:
Ik kan nog wel inloggen met Fanvanheteersteuur en dan ruzie met mezelf gaan schoppen
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:44 schreef FANN het volgende:
en je moet doe deze maar nog antwoord geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |