Bij het lezen van de titel moest ik mezelf wel een beetje uitlachen, maar ik zal het verhaal hierachter meteen vertellen.
Zojuist zat ik een beetje op Linkedin te browsen naar nieuwe connecties. Het is gewoon een fijn platform om nieuwe mensen te leren kennen en eventuele opdrachten eruit te kunnen halen, werkt prima hiervoor. Tevens zijn posts vaak een stuk objectiever dan Facebook, tokkie volk is op Linkedin gelukkig (nog) niet echt te bekennen.
Toen dacht ik ineens: eigenlijk is het naast een netwerksite/vacaturesite gewoon een ideale gratis datingsite voor hogeropgeleiden/mensen met ambitie. Percentueel natuurlijk ook een stuk meer vrouwen dan op datingwebsites en een stuk minder geforceerd.
Het is dat ik niet single ben, maar anders had ik het denk ik zeker wel een shot gegeven en was ik eens gaan connecten met leuke dames.
Wat ik me afvraag, zijn er eigenlijk al zulke verhalen bekend? Relaties die uit Linkedin zijn ontstaan? Lijkt me wel baas eigenlijk, voor zover een connectie die digitaal is ontstaan baas kan zijn.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op
donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')