Vertel eens wat nieuws?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:48 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet koken, maar te lui om op te staan
Glitch in the matrixquote:
En, wat zal er straks op tafel staan?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
IK ben opgestaan en bezig met koken
Ja, twee eitjes. Is wel voldoende. Heb genoeg gegeten op kantoor omdat ik wist dat ik voor mijzelf moest kokenquote:
De planning was nasi. maar kwam erachter dat ik vergeten ben spek te kopen. Nu dus zo'n Avico dipevrieszak in de pan gemikt. Mooi makkelijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En, wat zal er straks op tafel staan?
Ik zat eventjes te staren naar de eerste zin en dacht, wtf... Toen bedacht ik me dat het over de was hebtquote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef Renesite het volgende:
Tweede was bijna klaar. Even kabelgoot gekocht bij de gamma want die hing los! Meteen op maat gezaagd (zaag gekocht natuurlijk
) en gemonteerd. Persoonlijk hoera momentje
[..]
Ja, twee eitjes. Is wel voldoende. Heb genoeg gegeten op kantoor omdat ik wist dat ik voor mijzelf moest koken!
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat eventjes te staren naar de eerste zin en dacht, wtf... Toen bedacht ik me dat het over de was hebt.
Wauw, lekker voortvarend. Kun je hier ook ff langs komen voor wat klusjes?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef Renesite het volgende:
Tweede was bijna klaar. Even kabelgoot gekocht bij de gamma want die hing los! Meteen op maat gezaagd (zaag gekocht natuurlijk
) en gemonteerd. Persoonlijk hoera momentje
[..]
Ja, twee eitjes. Is wel voldoende. Heb genoeg gegeten op kantoor omdat ik wist dat ik voor mijzelf moest koken!
Nasi kan prima zonder spekquote:Op maandag 16 maart 2015 19:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De planning was nasi. maar kwam erachter dat ik vergeten ben spek te kopen. Nu dus zo'n Avico dipevrieszak in de pan gemikt. Mooi makkelijk.
Wil ik ook weer eens maken ja. Ik zoek alleen nog een echt lekker recept zonder kaasquote:Op maandag 16 maart 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:
Ik had lasagne vandaag. Dat is echt goddelijk
.
Kan ook wel, maar os toch minder lekker. Morgen na werk dus maar even spekjes kopen en dan de nasi makenquote:
Hoe kun je leven zonder standaard een voorraad spekjes in de vriezerquote:Op maandag 16 maart 2015 19:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar os toch minder lekker. Morgen na werk dus maar even spekjes kopen en dan de nasi maken
Morgenavond rond een uurtje of half 8 ben je welkom in de bende hier hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kun je leven zonder standaard een voorraad spekjes in de vriezer
Mag ik komen proeven als het zover is?
Ik weet niet eens waar je huis woontquote:Op maandag 16 maart 2015 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Morgenavond rond een uurtje of half 8 ben je welkom in de bende hier hoor
Het wonderschone Enschedequote:Op maandag 16 maart 2015 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je huis woont
De teringquote:
ALs je nog een paar km verder rijdt is het wel handig om een identiteitskaart bij je te hebben jaquote:Op maandag 16 maart 2015 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De tering
Dan moet ik mijn paspoort niet vergeten
En heel vroeg opstaan morgen
Wie gaat er nu zo ver weg wonen? Verder weg van Den Haag kan haast nietquote:Op maandag 16 maart 2015 20:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ALs je nog een paar km verder rijdt is het wel handig om een identiteitskaart bij je te hebben ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |