abonnement Unibet Coolblue
pi_150710014
Lichamen wegwerken en tassen verstoppen. Klaar, weg

En wat gebeurde er daarna:
1 de gids trok aan de bel
2 het dorp begon over de meiden
3 Sinaproc ging zoeken
4 de ouders kwamen over
5 Het OM Panama ging zich ermee benoemen
6 het werd wereldnieuws

Ja das hete grond onder de voeten van een simpele dader.

Voordat er weer geschermd wordt met de telefoon:
A er is nooit gebeld of contact gezocht met de ouders, vriendje of vriendinnen op de telefoon
B er is alleen maar een poging gedaan om naar 112 of 911 te bellen, je hoeft geen stuntpiloot te zijn om dit te kunnen op een telefoon van een ander.
C Wanneer kom je dan als dader bij de resten en de tas? Wanneer is er niemand in het bos aan het zoeken? Wanneer wordt je thuis niet gemist? Juist 's nachts, ff wat foto's maken, oproepen plaatsen want stel dat honden de lichamen zouden vinden.
En joh de hele wereld denkt dat ze verdwaald zijn.

Na een paar maanden de tas droppen bij de indianen aan de oever, wat resten van K&L wat hoger op de rivieroever leggen en klaar. want het onderzoek gaan maar door en de druk in Boquete wordt opgevoerd door zelfs de president.
pi_150710193
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Lichamen wegwerken en tassen verstoppen. Klaar, weg

En wat gebeurde er daarna:
1 de gids trok aan de bel
2 het dorp begon over de meiden
3 Sinaproc ging zoeken
4 de ouders kwamen over
5 Het OM Panama ging zich ermee benoemen
6 het werd wereldnieuws

Ja das hete grond onder de voeten van een simpele dader.

Voordat er weer geschermd wordt met de telefoon:
A er is nooit gebeld of contact gezocht met de ouders, vriendje of vriendinnen op de telefoon
B er is alleen maar een poging gedaan om naar 112 of 911 te bellen, je hoeft geen stuntpiloot te zijn om dit te kunnen op een telefoon van een ander.
C Wanneer kom je dan als dader bij de resten en de tas? Wanneer is er niemand in het bos aan het zoeken? Wanneer wordt je thuis niet gemist? Juist 's nachts, ff wat foto's maken, oproepen plaatsen want stel dat honden de lichamen zouden vinden.
En joh de hele wereld denkt dat ze verdwaald zijn.

Na een paar maanden de tas droppen bij de indianen aan de oever, wat resten van K&L wat hoger op de rivieroever leggen en klaar. want het onderzoek gaan maar door en de druk in Boquete wordt opgevoerd door zelfs de president.
Waarom toch aaaal die moeite die ontdekt kan worden?

Dat zei Miss Escobar ook: "een lokaal iemand, die het gebied op zijn duimpje kent, en iemand (of zelfs 2 iemanden) vermoordt, begraaft de lichamen en spullen ergens waar ze nooit gevonden worden, neemt de waardevolle spullen mee, verkoopt die ergens op de zwarte markt -heel gebruikelijk in Latijns-Amerika- en niemand komt er ooit achter"
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150710210
quote:
11s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:?

Ik leg je niks in de mond, ik stel alleen vragen? Wie bedoel je dan met "Het niet melden van een bepaald iemand dat hij ze gezien had"?

Welk bepaald iemand dan?

[..]

Ok, maar dus omdat die "bepaalde iemand" zich "niet meldt", is er sprake van een misdrijf? Ik snap de zin niet?

[..]

Over "woorden in de mond leggen" gesproken; ik heb dit NOOIT van tafel geschoven en juist altijd het motief (seksueel) en de gelegenheid (het afgelegen gebied) erkend. Altijd.

Echter, deze zedenmisdadiger moet Kris en Lisanne dan een week in leven gehouden hebben? En ze hun camera en telefoons en alle andere bezittingen laten houden?

Of denk je -let op: vraag, geen suggestie- dat dat allemaal geplant is achteraf?

En waarom zou een verkrachter dat geld en mogelijk de andere waardevolle dingen niet meegejat hebben en de rugzak begraven, zodat er nooit meer enig spoor was geweest? Dat is toch veel makkelijker en minder risicovol?
Iemand heeft ze daar gezien, en die zegt eerst niets, vervolgens wel en dan staat er een camera op zijn neus en dan zegt die weer niets... Dat maakt hem geen dader, hij heeft die meiden daar dus gekruist voor de Mirador. Mijn idee is dat hij misschien nog wat mannen is tegengekomen.
Soms is het beter dan niets te zeggen, zie de taxichauffeur. Ik noem dan ook geen namen, je weet wie of wat ik bedoel.

Waarom denk jij dat een verkrachter meteen een dief is, als die spullen weg waren dan is het direct een spoor naar een misdrijf. Een verkrachter heeft andere intenties dan rovers...
pi_150710336
quote:
15s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom toch aaaal die moeite die ontdekt kan worden?

Dat zei Miss Escobar ook: "een lokaal iemand, die het gebied op zijn duimpje kent, en iemand (of zelfs 2 iemanden) vermoordt, begraaft de lichamen en spullen ergens waar ze nooit gevonden worden, neemt de waardevolle spullen mee, verkoopt die ergens op de zwarte markt -heel gebruikelijk in Latijns-Amerika- en niemand komt er ooit achter"
Begraven? Waarom? Er komt daar niemand en die grond ziet er niet als los zand uit.

Die rugzak heeft geen waarde voor een verkrachter en waarom dan begraven?

Het is hem heet onder de voeten geworden en heeft 's nachts die foto's gemaakt en op 11 april de tijden aangepast. Ik heb dat dus ook geprobeerd en zelfs mij is dat zonder moeite gelukt.
pi_150710360
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom denk jij dat een verkrachter meteen een dief is,
Omdat makkelijk 83 dollar meenemen sowieso gedaan wordt. Daarbij nog andere waardevolle spullen als telefoons, camera en paspoort.

quote:
als die spullen weg waren dan is het direct een spoor naar een misdrijf.
Welnee. Denk jij dat iedereen die van die Pianista komt gefouilleerd wordt ofzo? Komt niemand achter hoor, als je wat dingen meejat. Niet in die rugzak uiteraard, gewoon meenemen en ergens verkopen, is heel gebruikelijk hier (en ook in Panama).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150710462
Waarom alleen 911 en 112 bellen? Een derde weet niet wat de ouders zijn en wie de broer of de schooldecaan. Dat is juist zo raar, wel bellen naar 112 en 911 maar niet naar huis.

Waarom geen boodschap op de tel, hier hele moeilijke constructies. Omdat die gozer geen Nederlands kon, waarom die stomme nachtfoto's? Staat toch helemaal nergens op?
pi_150710516
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Begraven? Waarom? Er komt daar niemand en die grond ziet er niet als los zand uit.
Dan niet begraven, maar ergens in het bos achterlaten. Daar is trouwens wel bodem (dus aarde), waar je dingen kan begraven. Een lokaal iemand weet precies hoe weinig mensen daar komen.

Wat heeft die dader volgens jou dan gedaan, die lichamen in stukken gehakt? Of hoe zijn die resten dan in de rivier terechtgekomen?

quote:
Die rugzak heeft geen waarde voor een verkrachter en waarom dan begraven?
Sporen uitwissen. Of verstoppen, zoals de lichamen.

quote:
Het is hem heet onder de voeten geworden en heeft 's nachts die foto's gemaakt
Midden in de nacht door een uitgestrekte jungle gaan lopen met kans op ontdekking door de zoekteams?
quote:
en op 11 april de tijden aangepast. Ik heb dat dus ook geprobeerd en zelfs mij is dat zonder moeite gelukt.
Ja, dat iets kan, maakt het nog niet het meest waarschijnlijke wat er gebeurd is natuurlijk. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150710587
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat makkelijk 83 dollar meenemen sowieso gedaan wordt. Daarbij nog andere waardevolle spullen als telefoons, camera en paspoort.

[..]

Welnee. Denk jij dat iedereen die van die Pianista komt gefouilleerd wordt ofzo? Komt niemand achter hoor, als je wat dingen meejat. Niet in die rugzak uiteraard, gewoon meenemen en ergens verkopen, is heel gebruikelijk hier (en ook in Panama).
Ik vind dat zo dom denken.

Let op:
Je vermoord iemand en dan neem je de spullen mee.
Je vermoord iemand en zorgt dat er geen link naar jou toe gaat. (geen tas, geen geld en geen telefoons)
Dat is logisch
pi_150710626
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom alleen 911 en 112 bellen? Een derde weet niet wat de ouders zijn en wie de broer of de schooldecaan. Dat is juist zo raar, wel bellen naar 112 en 911 maar niet naar huis
Uit de lijst Kloothommel zeg maar:

Is er geprobeerd ook naar andere telefoonnummers dan het noodnummer te bellen?
• Wel, maar die informatie is per ongeluk gewist of op een andere manier verloren gegaan.
• Niet volgens de gepubliceerde informatie.
• Ze konden alleen maar naar noodnummers bellen, hadden geen werkende telefoon.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150710661
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan niet begraven, maar ergens in het bos achterlaten. Daar is trouwens wel bodem (dus aarde), waar je dingen kan begraven. Een lokaal iemand weet precies hoe weinig mensen daar komen.

Wat heeft die dader volgens jou dan gedaan, die lichamen in stukken gehakt? Of hoe zijn die resten dan in de rivier terechtgekomen?

[..]

Sporen uitwissen. Of verstoppen, zoals de lichamen.

[..]

Midden in de nacht door een uitgestrekte jungle gaan lopen met kans op ontdekking door de zoekteams?

[..]

Ja, dat iets kan, maakt het nog niet het meest waarschijnlijke wat er gebeurd is natuurlijk. ;)
Er waren juist 's nachts geen zoekteams
pi_150710701
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Let op:
Je vermoord iemand en dan neem je de spullen mee.
Ja, waardevolle spullen maar sowieso het geld. Waarom zou je dat niet meenemen?? Niemand die erachter komt.

quote:
Je vermoord iemand en zorgt dat er geen link naar jou toe gaat. (geen tas, geen geld en geen telefoons)
Dat is logisch
Dat geld is toch volledig ontraceerbaar? Of denk je dat Lisanne en Kris de serienummers van de biljetten die ze gepind hadden hebben opgegeven voor hun hike? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150710717
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uit de lijst Kloothommel zeg maar:

Is er geprobeerd ook naar andere telefoonnummers dan het noodnummer te bellen?
• Wel, maar die informatie is per ongeluk gewist of op een andere manier verloren gegaan.
• Niet volgens de gepubliceerde informatie.
• Ze konden alleen maar naar noodnummers bellen, hadden geen werkende telefoon.

Zie je wel, geen gegevens dat die meiden ook maar een poging hebben kunnen doen
pi_150710782
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er waren juist 's nachts geen zoekteams
Juist in die nacht van 7 op 8 april sliep Sinaproc in het gebied. Waar precies weten we niet, maar om midden in die nacht met mensen die jou als crimineel zouden kunnen spotten daar een beetje nepfoto's gaan zitten maken, vind je dat niet heel riskant?

Waarom zou je al die moeite nemen?

Miss Escobar: "mensen die een misdrijf vermoeden vinden de zaak niet spannend genoeg en hebben dat nodig om hun eigen fantasie te stillen".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150710809
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, waardevolle spullen maar sowieso het geld. Waarom zou je dat niet meenemen?? Niemand die erachter komt.

[..]

Dat geld is toch volledig ontraceerbaar? Of denk je dat Lisanne en Kris de serienummers van de biljetten die ze gepind hadden hebben opgegeven voor hun hike? :?
Een verkrachting/lustmoord heeft niets te maken met een roofmoord. Jij vind het raar dat die spullen en nog liggen en ik vind het raar dat je niet snapt dan het juist heel logisch is dat die spullen er nog liggen.
pi_150710813
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zie je wel, geen gegevens dat die meiden ook maar een poging hebben kunnen doen
Misschien konden ze dat dus ook helemaal niet. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150710908
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een verkrachting/lustmoord heeft niets te maken met een roofmoord. Jij vind het raar dat die spullen en nog liggen en ik vind het raar dat je niet snapt dan het juist heel logisch is dat die spullen er nog liggen.
83 makkelijke dollars meenemen lijkt me als "beloning" voor al het werk van die valse aanwijzingen uitzetten enorm logisch, jij niet?

Een verkrachter is ook geen "bepaald soort persoon" in die zin dat juist een immorele crimineel die verkracht, ook zeker makkelijk spullen meeneemt en niet zomaar gaat lopen uitzetten in een uitgestrekt gebied.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150711082
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juist in die nacht van 7 op 8 april sliep Sinaproc in het gebied. Waar precies weten we niet, maar om midden in die nacht met mensen die jou als crimineel zouden kunnen spotten daar een beetje nepfoto's gaan zitten maken, vind je dat niet heel riskant?

Waarom zou je al die moeite nemen?

Miss Escobar: "mensen die een misdrijf vermoeden vinden de zaak niet spannend genoeg en hebben dat nodig om hun eigen fantasie te stillen".
Ik tegen miss Escobar: poets je glazen bol even op, dat denk ik namelijk niet. Overal te wereld worden vrouwen door mannen verkracht, helemaal als ze alleen in een afgelaten gebied zijn.

Het is juist geen moeite:
verkracht, lichamen uit het zicht (die zijn niet in de buurt van het pad vermoord) en wegwezen
veel aandacht, even antibewijs maken
na 2 maanden is de storm nog niet gaan liggen, even terug naar dumpplek. Wat resten in de tas, en hoppa: verdwaald

en ja ik denk dus inderdaad dat die schone broek er ook is neergelegd, zo schoon en droog. Dus in een vroeg stadium uitgedaan.
pi_150711144
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Misschien konden ze dat dus ook helemaal niet. :*
Wel 112 bellen maar niet 1 keer naar je ouders?
Na zoveel dagen niet proberen te bellen en tegen een loze telefoonlijn aan schreeuwen?
pi_150711251
Volgens onderzoeken nemen zedendelinquenten vaker een trofee mee, die spijkerbroek?
pi_150711302
El Mata dus jou sterkste aanwijzing dat ze niet verkracht zijn, is dat de dader(s) het geld en de telefoons niet hebben meegenomen?
pi_150711527
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik tegen miss Escobar: poets je glazen bol even op, dat denk ik namelijk niet. Overal te wereld worden vrouwen door mannen verkracht, helemaal als ze alleen in een afgelaten gebied zijn.

Het is juist geen moeite:
verkracht, lichamen uit het zicht (die zijn niet in de buurt van het pad vermoord) en wegwezen
veel aandacht, even antibewijs maken
na 2 maanden is de storm nog niet gaan liggen, even terug naar dumpplek. Wat resten in de tas, en hoppa: verdwaald

en ja ik denk dus inderdaad dat die schone broek er ook is neergelegd, zo schoon en droog. Dus in een vroeg stadium uitgedaan.
Ik heb een verkrachting altijd als mogelijk misdrijf gezien, maar wel zo:

Logisch:
- man (of meer, want in je eentje 2 vrouwen aankunnen is niet makkelijk) komt twee makkelijke slachtoffers tegen
- verkracht ze
- laat ze aan de natuur over/gooit ze in een ravijn
- neemt de waardevolle spullen en het geld sowieso mee

Onlogisch:
- man (of meer dus) verkracht de dames
- gaat dan een week later terug om nepnachtfoto's te maken
- neemt de moeite om neptelefoontjes te gaan maken
- neemt de moeite om een schoon broekje ergens neer te leggen
- neemt de moeite om een rugzak vol inhoud ergens neer te zetten
- dat alles met handschoenen aan want hij weet niet dat er geen DNA/vingerafdrukken-onderzoek gaat plaatsvinden
- neemt niet het makkelijke geld mee
- neemt niet de makkelijke buit (telefoons en camera) mee, maar gaat die planten op een plek waar rijstboeren langskomen (de kans om gezien te worden bij het neerzetten is aanzienlijk)
- verzint een alibi voor al die dagen in de jungle voor als ie gepakt wordt

Je linkt hem niet aan deze verkrachting, maar brengt wel Plinio ter sprake, waarom dan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150712160
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh, langdurig aanstaan van de iPhone? Alleen op 11 april (1:05 uur), maar niet daarvoor toch? Toen is ie steeds aan- en uitgezet?

[..]

Die Google Maps is een prima hypothese lijkt me maar als ze een kaart hadden, waren ze toch teruggekomen, zou je zeggen?

"Vaker aangestaan dan nodig"? Hoe bedoel je dat "nodig"? Kunnen wij dat wel inschatten, wat "nodig" was en is dat niet vooral achteraf duidelijk?

[..]

Ja, ik weet niet of de foute pincode is ingevoerd, het kan ook zijn geen pincode ingevoerd? Daar is toch niet echt duidelijkheid over?

Je "melodrama" volg ik erg goed, ik zie het ook als mogelijkheid voor het wissen van _509 (en wellicht meer foto's).

[..]

Kan, maar ik zie de verklaring van Physsic als sterkste; de camera had een nogal extreem vervelende bug waardoor video's gewoon niet mogelijk waren.
He El_Matador: er zijn zeker ook momenten voor 6 april dat ie langer aanstaat zie de link:

http://www.reddit.com/r/U(...)on_kris_kremers_two/

Wat maak jij hiervan?
pi_150712286
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:42 schreef lekarO het volgende:

[..]

He El_Matador: er zijn zeker ook momenten voor 6 april dat ie langer aanstaat zie de link:

http://www.reddit.com/r/U(...)on_kris_kremers_two/

Wat maak jij hiervan?
Ik zie:
- 36 sec
- 1 min
- 1 min

etc. Vraag me ten eerste af hoe die Reddit-poster eraan komt, zeker met die 36 sec, want wij hebben die data nooit gezien.

Dan nog zie ik nergens de telefoon lang aanstaan, jij wel dan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 16 maart 2015 @ 20:46:00 #74
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150712379
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:33 schreef schuschuho het volgende:
Zou het kunnen dat K een foto van L wilde maken en hiervoor even een stapje te ver na achteren deed en daarbij de afgrond in gleed?
Vraag toegevoegd aan De Lijst.
pi_150712519
quote:
11s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:?

Ik leg je niks in de mond, ik stel alleen vragen? Wie bedoel je dan met "Het niet melden van een bepaald iemand dat hij ze gezien had"?

Welk bepaald iemand dan?

[..]

Ok, maar dus omdat die "bepaalde iemand" zich "niet meldt", is er sprake van een misdrijf? Ik snap de zin niet?

[..]

Over "woorden in de mond leggen" gesproken; ik heb dit NOOIT van tafel geschoven en juist altijd het motief (seksueel) en de gelegenheid (het afgelegen gebied) erkend. Altijd.

Echter, deze zedenmisdadiger moet Kris en Lisanne dan een week in leven gehouden hebben? En ze hun camera en telefoons en alle andere bezittingen laten houden?

Of denk je -let op: vraag, geen suggestie- dat dat allemaal geplant is achteraf?

En waarom zou een verkrachter dat geld en mogelijk de andere waardevolle dingen niet meegejat hebben en de rugzak begraven, zodat er nooit meer enig spoor was geweest? Dat is toch veel makkelijker en minder risicovol?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')