SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal uurtje. Maar mis mijn verbinding altijd net.quote:
Het duurt mij 40min om op centraal te zijn. Ben daar altijd 7:43 en mijn trein vertrekt 7:43. Moet dus altijd kwartier voor niets wachten.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik vind 1u10m deur tot deur al lang...Straks met de motor 30m...
Dat probleem heb ik ook. De IC naar Amsterdam vertrekt op het moment dat ik aankom op Utrecht CS.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het duurt mij 40min om op centraal te zijn. Ben daar altijd 7:43 en mijn trein vertrekt 7:43. Moet dus altijd kwartier voor niets wachten.
Niet echt privé dit hequote:Op maandag 16 maart 2015 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het duurt mij 40min om op centraal te zijn. Ben daar altijd 7:43
Haha, dacht even 'ze heeft het over mij'.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:39 schreef Crip het volgende:
omg hij is echt mn type..
slimme cutie met een baard
Mogen jullie wetenquote:
Wanneer je beter bent, dan een bro hugquote:Op maandag 16 maart 2015 16:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. De IC naar Amsterdam vertrekt op het moment dat ik aankom op Utrecht CS.
Shameless US.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
zojuistr begonnen aan the bible op netflix, maar man wat acteren ze slecht.
Heeft iemand tips voor een andere serie?
PRETTY LITTLE LIARS.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
zojuistr begonnen aan the bible op netflix, maar man wat acteren ze slecht.
Heeft iemand tips voor een andere serie?
Ben je al terug?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Argh, dat besef bij terugkomst altijd dat je je dagelijkse leven en verplichtingen weer op moet pakken...
Revenge ken ik niet!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
ZOMG De standaard!
Enne Revenge natuurlijk, ook met een powerrr chick
Ik keek twee afleveringen van die, vond hem zo een twisted serie.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Revenge ken ik niet!
OOH EN BLACK OPRHAN! Die heb ik een paar maanden terug gekeken en is maar 1 seizoen maar echt een toffe serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |