abonnement Unibet Coolblue
pi_150709823
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:40 schreef polderturk het volgende:
Ik vraag me af hoe duur het is om terug te gaan naar de gulden. Is het echt zo een ramp als ze beweren? We hebben een sterke economie met veel know how. Ik denk dat het wel mee zal vallen. Hoeveel heeft het invoeren van de euro gekost? De economische effecten zouden echt een keer door een onafhankelijk bureau berekend moeten worden. De kosten zouden dan bekostigd moeten worden door zowel een pro-euro als anti-euro partij of organisatie. Misschien moet het CPB maar de berekeningen moeten doen.
Eerst zeg je dat je terug wilt naar de gulden. Nu zeg je dat je niet weet hoe veel het zal gaan kosten, wat voor impact het gaat hebben op onze economie etc. Dus waarop baseer je dan dat het terug gaan zo veel meer oplevert. Ik hoop toch niet het verleden?
pi_150709893
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:55 schreef Rengar het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat je terug wilt naar de gulden. Nu zeg je dat je niet weet hoe veel het zal gaan kosten, wat voor impact het gaat hebben op onze economie etc. Dus waarop baseer je dan dat het terug gaan zo veel meer oplevert. Ik hoop toch niet het verleden?
Ik geef aan dat als we niet over waren gegaan, dat het ons dan veel geld had opgeleverd. Ik weet echter niet wat de impact zal zijn als we nu overgaan.
pi_150711155
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:56 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik geef aan dat als we niet over waren gegaan, dat het ons dan veel geld had opgeleverd. Ik weet echter niet wat de impact zal zijn als we nu overgaan.
Tja, achteraf praten is natuurlijk makkelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')