Ik heb geen idee, maar bedenk me ineens. Ken jij I against I?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:15 schreef dekatophetspek het volgende:
Goeie TT! Dit is die tweede band in kwestie!
Leuke band. Vernoemd naar een liedje van een band die ik zo ga draaien.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar bedenk me ineens. Ken jij I against I?
Ja heel leuk, vroeger bij heel veel optredens geweest.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:17 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Leuke band. Vernoemd naar een liedje van een band die ik zo ga draaien.
Hee, dat was laatst bij Dries Roelvink!quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:18 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Hee, dat was laatst bij Dries Roelvink!
Hopelijk lag Dave op de grondquote:Op zondag 15 maart 2015 20:18 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Hee, dat was laatst bij Dries Roelvink!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]Daar moet ook een NSFU bij, net als Arie. Specu doet dat netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Zij ook niet, maar dat hoort niemandquote:Op zondag 15 maart 2015 20:24 schreef dekatophetspek het volgende:
Kreeg die titel bijna niet foutloos er uit...
Obsequious Obsolescence
ach nostalgischquote:Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef dekatophetspek het volgende:
Veel materiaal vandaag trouwens van cassettebandjes valt me nu opeens op
Ik zal er voortaan aan denken.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar moet ook een NSFU bij, net als Arie. Specu doet dat netjes.
Van je Tascam tape recorder?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:25 schreef dekatophetspek het volgende:
Veel materiaal vandaag trouwens van cassettebandjes valt me nu opeens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |