abonnement Unibet Coolblue
pi_150708599
@Divje:

De screens zoals beloofd (ook aantal waar je niet om vroeg, maar hm :P);

Mijn havens, eerst had ik maar 1 en veel klachten over goods van commerce, maar nu met tweede haven word dat minder, al ligt het gewoon grotendeels aan mijn verkeer:


Het centrum als normale screenie, her en der wat proberen te verbeteren, maar resultaat is dat er hier 'nauwelijks' nog verkeer staat, maar ergens anders zit het helemaal vast :').


De mattenklopper, ingezet als low residential, bovenin de klopper wat low commerce, en eromheen industrial. Maar de vraag naar inwoners groeide explosief, dus toen maar de 'flubber' erboven gemaakt :'). Zoals de naam al vermoed; dit is puur gericht op de forestry industrie :').


Het knooppunt waar de meeste problemen vandaan komen:


Knooppunt andere zijde:


Overzicht bijna complete stad (mijn energieopwek'wijk' staat hier niet op, en de mattenklopper is door de helft gehakt:


Het centrum als traffic view;


Het knooppunt als traffic view:


En de chaos van de andere kant;


Echt, dat deel is echt het hele pijnpunt geloof ik, moet al die wegen denk ik opnieuw indelen enzo. Misschien ander knooppunt en vandaar uit goed gaan verdelen wat waarheen moet en kan. Pfff, dat worden nog hele kopzorgen geloof ik :'). Chaos chaos chaos op dit moment :P
pi_150709423
Ik ben eens wat op auto's aan het klikken, die staan soms heel ver weg geparkeerd van waar de mensen wonen en werken, terwijl die persoon dan wel op thuis staat in dat menu. Zijn er al parkeergarages dat we de mensen wel dichter bij huis kunnen laten parkeren? Of zijn het deel auto's die zonder dat wij het weten ook nog door andere familie leden gebruikt kunnen worden? :D
pi_150709468
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga trouwens weer opnieuw beginnen :') Heb een stad met 33k inwoners en eentje met 18k, maar het ligt allemaal zover bij mekaar vandaan dat ik het eigenlijk niet meer leuk vind :') Industrie gaat dichter bij de snelweg en de woonwijken zoveel mogelijk one way road en heavy traffic ban, dan moet het wel goedkomen.

Klopt het trouwens dat het vuilnis niet opgehaald wordt als er een heavy traffic ban in die buurt geldt?
Heb het net even getest en zowel bussen als vuilniswagens gaan nog de wijk in waar een heavy traffic ban geldt.
pi_150710135
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef Scrummie het volgende:
@Divje:

De screens zoals beloofd (ook aantal waar je niet om vroeg, maar hm :P);

Mijn havens, eerst had ik maar 1 en veel klachten over goods van commerce, maar nu met tweede haven word dat minder, al ligt het gewoon grotendeels aan mijn verkeer:
[ afbeelding ]

Het centrum als normale screenie, her en der wat proberen te verbeteren, maar resultaat is dat er hier 'nauwelijks' nog verkeer staat, maar ergens anders zit het helemaal vast :').
[ afbeelding ]

De mattenklopper, ingezet als low residential, bovenin de klopper wat low commerce, en eromheen industrial. Maar de vraag naar inwoners groeide explosief, dus toen maar de 'flubber' erboven gemaakt :'). Zoals de naam al vermoed; dit is puur gericht op de forestry industrie :').
[ afbeelding ]

Het knooppunt waar de meeste problemen vandaan komen:
[ afbeelding ]

Knooppunt andere zijde:
[ afbeelding ]

Overzicht bijna complete stad (mijn energieopwek'wijk' staat hier niet op, en de mattenklopper is door de helft gehakt:
[ afbeelding ]

Het centrum als traffic view;
[ afbeelding ]

Het knooppunt als traffic view:
[ afbeelding ]

En de chaos van de andere kant;
[ afbeelding ]

Echt, dat deel is echt het hele pijnpunt geloof ik, moet al die wegen denk ik opnieuw indelen enzo. Misschien ander knooppunt en vandaar uit goed gaan verdelen wat waarheen moet en kan. Pfff, dat worden nog hele kopzorgen geloof ik :'). Chaos chaos chaos op dit moment :P
:D ^O^
Waarom heet dat knooppunt 'The Accident'? :P


Als ze vanaf dat knooppunt naar links willen, dan moeten ze 2x linksaf en dan rechtsaf slaan, denk dat dat al een groot knelpunt is ;)
Zie verder weinig verkeer eigenlijk :P Bij mij is het ook veel rood, maar als je er dan 5 minuten naar kijkt stroomt het verkeer wel redelijk door. Staat het bij jou echt muurvast nu?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150710285
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:01 schreef Divje het volgende:

[..]

:D ^O^
Waarom heet dat knooppunt 'The Accident'? :P

[ afbeelding ]
Als ze vanaf dat knooppunt naar links willen, dan moeten ze 2x linksaf en dan rechtsaf slaan, denk dat dat al een groot knelpunt is ;)
Zie verder weinig verkeer eigenlijk :P Bij mij is het ook veel rood, maar als je er dan 5 minuten naar kijkt stroomt het verkeer wel redelijk door. Staat het bij jou echt muurvast nu?
Haha, omdat ik daar per ongeluk een district klikte :P. Het district ligt iets naar boven hoor, slaat niet op het knooppunt :P

Niet muurvast hoor, maar het staat veel te vaak stil. Dan duurt het even, en gaan ze weer. En die highway, voor het knooppunt zeg maar is echt constante file/langzaam rijdend verkeer.

Ik heb wel zin om het te gaan optimaliseren, nu de tijd nog even vinden :). Ook even inlezen over verkeer etc, want ik doe nu maar wat. Vind het verbazingwekkend dat ik 60k inwoners ongeveer heb :P
  maandag 16 maart 2015 @ 20:06:10 #256
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_150710334


Mijn knooppunt werkt :P
Ziet er niet uit, maar hij doet wat hij moet doen.
Deze layout voor industrie met wat commercie werkt ook als een tiet.
So we just called him Fred
pi_150710707
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:47 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben eens wat op auto's aan het klikken, die staan soms heel ver weg geparkeerd van waar de mensen wonen en werken, terwijl die persoon dan wel op thuis staat in dat menu. Zijn er al parkeergarages dat we de mensen wel dichter bij huis kunnen laten parkeren? Of zijn het deel auto's die zonder dat wij het weten ook nog door andere familie leden gebruikt kunnen worden? :D


http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409008728

Alleen, is ook weer puur cosmetisch/een park, maar onderin parkeren wel auto's volgens mij :P

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Haha, omdat ik daar per ongeluk een district klikte :P. Het district ligt iets naar boven hoor, slaat niet op het knooppunt :P

Niet muurvast hoor, maar het staat veel te vaak stil. Dan duurt het even, en gaan ze weer. En die highway, voor het knooppunt zeg maar is echt constante file/langzaam rijdend verkeer.

Ik heb wel zin om het te gaan optimaliseren, nu de tijd nog even vinden :). Ook even inlezen over verkeer etc, want ik doe nu maar wat. Vind het verbazingwekkend dat ik 60k inwoners ongeveer heb :P
Ohh :P Dacht dat je het zo genoemd had omdat het verkeer zo vast staat :P
Het is idd even inlezen, maar als het allemaal fatsoenlijk werkt, jummie :9
Leuk stadje verder ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Divje op 16-03-2015 20:20:24 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150710966
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef Scrummie het volgende:
@Divje:

De screens zoals beloofd (ook aantal waar je niet om vroeg, maar hm :P);

Mijn havens, eerst had ik maar 1 en veel klachten over goods van commerce, maar nu met tweede haven word dat minder, al ligt het gewoon grotendeels aan mijn verkeer:
[ afbeelding ]

Het centrum als normale screenie, her en der wat proberen te verbeteren, maar resultaat is dat er hier 'nauwelijks' nog verkeer staat, maar ergens anders zit het helemaal vast :').
[ afbeelding ]

De mattenklopper, ingezet als low residential, bovenin de klopper wat low commerce, en eromheen industrial. Maar de vraag naar inwoners groeide explosief, dus toen maar de 'flubber' erboven gemaakt :'). Zoals de naam al vermoed; dit is puur gericht op de forestry industrie :').
[ afbeelding ]

Het knooppunt waar de meeste problemen vandaan komen:
[ afbeelding ]

Knooppunt andere zijde:
[ afbeelding ]

Overzicht bijna complete stad (mijn energieopwek'wijk' staat hier niet op, en de mattenklopper is door de helft gehakt:
[ afbeelding ]

Het centrum als traffic view;
[ afbeelding ]

Het knooppunt als traffic view:
[ afbeelding ]

En de chaos van de andere kant;
[ afbeelding ]

Echt, dat deel is echt het hele pijnpunt geloof ik, moet al die wegen denk ik opnieuw indelen enzo. Misschien ander knooppunt en vandaar uit goed gaan verdelen wat waarheen moet en kan. Pfff, dat worden nog hele kopzorgen geloof ik :'). Chaos chaos chaos op dit moment :P
Volgens mij is het belangrijkste probleem dat er veel verkeer probeert "om te keren" maar omdat die mogelijkheid er op het knooppunt niet is, doen ze dat via de kortste route door de wijk. Ben daar zelf ook al een aantal keer tegenaan gelopen.
pi_150711445
Mijn dam doet het niet meer, het is nu enkel een scheidingswand tussen schoon water en een poeltje van vloeibare shit. :')

Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 16 maart 2015 @ 20:31:47 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150711644
quote:
8s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:28 schreef Rezania het volgende:
Mijn dam doet het niet meer, het is nu enkel een scheidingswand tussen schoon water en een poeltje van vloeibare shit. :')

[ afbeelding ]
_O-!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150711659
quote:
8s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:28 schreef Rezania het volgende:
Mijn dam doet het niet meer, het is nu enkel een scheidingswand tussen schoon water en een poeltje van vloeibare shit. :')

[ afbeelding ]
Je moet je schamen, je bent een Nederlander, hoe kun je falen met een dam o|O
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_150711829
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:32 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Je moet je schamen, je bent een Nederlander, hoe kun je falen met een dam o|O
:@ Had wel een waternoodsramp toen ik hem neerzette. :D
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150711847


Veel betere kleur voor vervuiling dan Lavendel paars.
pi_150711937
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:35 schreef RaXz het volgende:
[ afbeelding ]

Veel betere kleur voor vervuiling dan Lavendel paars.
bij mij is vervuiling toch echt grijs?
pi_150711961
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:37 schreef mschol het volgende:

[..]

bij mij is vervuiling toch echt grijs?
echt niet

zoem er maar eens op in
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 20:58:16 #266
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150713045
Zeu, gaat lekker op deze manier:



En ik kwam net dit tegen:



Mag toch hopen dat ze de wc's schoonmaakt _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 16 maart 2015 @ 21:02:23 #267
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_150713276
vervelend dat een 6 baansweg eigenlijk gewoon een brede 1 baansweg is in dit spel ;(
pi_150713682
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
vervelend dat een 6 baansweg eigenlijk gewoon een brede 1 baansweg is in dit spel ;(
Op het moment ja. Ze hadden het erover dat ze er wel naar gingen kijken
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_150713738
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, gaat lekker op deze manier:

[ afbeelding ]

En ik kwam net dit tegen:

[ afbeelding ]

Mag toch hopen dat ze de wc's schoonmaakt _O-
Gaat een flinke file worden met die lange weg in het midden die alles verbindt.
pi_150713952
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:19 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Volgens mij is het belangrijkste probleem dat er veel verkeer probeert "om te keren" maar omdat die mogelijkheid er op het knooppunt niet is, doen ze dat via de kortste route door de wijk. Ben daar zelf ook al een aantal keer tegenaan gelopen.
Thanks :). Zal daar ook even naar kijken als ik nog tijd krijg vanavond :).

Ik denk dat ik de wegen wat nu naar mijn stad loopt als snelweg ga herleggen naar beneden toe, als dat lukt, en vandaar uit ga herverdelen qua afritten. Dus meer afritten. Ook even wat inspiratie doen bij hoe echte grote steden dat oppakken, misschien wel een ring om de hele stad ofzo. "Ring Vroomshoop". Mijn hemel, wat een bazen spel _O_. Afslag mattenklopper _O_
  maandag 16 maart 2015 @ 21:15:00 #272
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150714031

:')
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 16 maart 2015 @ 21:16:16 #273
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_150714108


Lijkt me een heerlijke plek om te wonen... :+
So we just called him Fred
pi_150714155
Die voorspellingen van hoeveel vermogen een dam gaat genereren kloppen helemaal niet. Heb nu een dam staan die 250 MW genereert, terwijl maar 80 MW was voorspelt. :{w
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150714214
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef Rezania het volgende:
Die voorspellingen van hoeveel vermogen een dam gaat genereren kloppen helemaal niet. Heb nu een dam staan die 250 MW genereert, terwijl maar 80 MW was voorspelt. :{w
Voor minder dan 1200MW pleur ik geen dam neer _O-
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')