Echt hequote:Op zondag 15 maart 2015 19:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Chauvinistisch zootje. Doen ze twee keer en dan is iedereen hem vergeten
Nee, hoor. Ik kijk 2 min om te zien waarover geluld wordt en zap dan verder of ik kijk die speelfilm die ik al een tijde wilde zien. Maar toevallig was op RTL5 zondagavond wel een leuke scify achtige film te zien.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een enorme teringtafel vanavond.
Toch kijk je weer.
Oh ok.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik kijk 2 min om te zien waarover geluld wordt en zap dan verder of ik kijk die speelfilm die ik al een tijde wilde zien. Maar toevallig was op RTL5 zondagavond wel een leuke scify achtige film te zien.
Broekje uit?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
Ik zit er he-le-maal klaar voor.
En jullie weten wat dat betekent.
Ajax zal wel gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
Ik zit er he-le-maal klaar voor.
En jullie weten wat dat betekent.
Dat bedoelde ik.quote:
Ik vond dit een prima opmerking. Eindelijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax zal wel gewonnen hebben.
Zouden ze verschalkt worden?quote:
Jammer dat je je niveau niet vast hebt weten te houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden ze verschalkt worden?
Jeroen was ook niet erg content met de dj van vanavond.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 18:21:12Nieuwe DJ bij @GAEagles? Wat een ongelooflijke griebusherrie. Volgende keer misschien ook een pilletje erbij om mee te stuiteren. reageer retweet
Oja, ik vergat mijn afspraak met je.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je niveau niet vast hebt weten te houden.
Griebusherrie? Is dat een woord?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:45 schreef Sked het volgende:
Jeroen was ook niet erg content met de dj van vanavond.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 18:21:12Nieuwe DJ bij @GAEagles? Wat een ongelooflijke griebusherrie. Volgende keer misschien ook een pilletje erbij om mee te stuiteren. reageer retweet
Hebben een gunstig deel in de play-offs voorlopigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
GAE gaat degraderen.
U las het hier voor het eerst.
Eindhoven geef ze pakkie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben een gunstig deel in de play-offs voorlopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |